Densa'nın Son Dökmecileri Suya İndi

Vietnem'daki Hyundai tersanesi Hyundai Vinashin; Densa Denizcilik için inşa ettiği 3 adet dökme yük gemisini suya indirdi.

banner106

Densa'nın Son Dökmecileri Suya İndi

Vietnem'daki Hyundai tersanesi Hyundai Vinashin; Densa Denizcilik için inşa ettiği 3 adet dökme yük gemisini suya indirdi.

13 Mayıs 2013 Pazartesi 02:55
3625 Okunma
Densa'nın Son Dökmecileri Suya İndi

Vietnem'daki Hyundai tersanesi Hyundai Vinashin; Densa Denizcilik için inşa ettiği 3 adet dökme yük gemisini suya indirdi.

S074, S075 ve S076 saylı kodlu tekne numarasına sahip gemilerin suya indirilme töreninde Densa Denizcilik temsilcisi ile ABS Klas kuruluşu ve tersane temsilcileri yer aldı.

S074, S075, S076 kodlu gemiler, Densa Denizcilik için inşa edilen 6 gemilik serinin dördüncü, beşinci ve altıncı gemileri oldular.

Şu andaki imalat takvimine göre S074 tekne kodlu gemi Haziran ayında, S075 ve S076 tekne kodlu gemiler Temmuz sonunda teslim edilecek.

Gemiler 187 metre uzunluğunda ve 27,8 metre genişliğinde. 14 Knots hız yapabilen gemiler 47,66 metreküp yük kapasitesine sahip.

 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
H.Temiz 2013-05-16 23:05:32

Hayırlı olsun ama bir de deniz personeline verdikleri maaşlarını revize etseler daha iyi olacak.

Avatar
BEŞİR DOK 2013-05-13 09:21:29

Densa denizciliğin yaptırmış olduğu gemiler denizcilik camiasına güç katacağı kanısındayım.allah utandırmasın daima yolları açık olsun,allah selamet versin

Misafir Avatar
TAMER ERENDAĞ 2013-08-07 00:04:29

Yorumunuza hitaben. Beşir dok aynı gemide birlikte görev yaptığımız bir büyüğümüzdür,kendisi bana efendi kpt yada tamer kot yada chf olarak hitap ettiğine göre bende ç.başım demek durumundayım! Ç.başı yada makinist mi demek gerekli? Örf adet neyi gerektiriyorsa o söylenmelidir!kaldık i ç.başı ve 2.kpt kapıt üzerinde birdir bunu bilmeyen zabit de kpt da yoktur!ancak bu sadece kağıt üzerindedir gerçekle alakası yoktur olsa idi arada 2500 usd fark olmazdı öyle değil mi? Yani ç.başım saygıdan,hürmettendi r! Buna şaşırmak gerekmez kanımca saygılar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
H.Temiz 2013-05-16 23:03:38

Sn Tamer Erendağ ç.başım demenize gerek ne de olsa kendisi sizin üst makamınız değildir.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
TAMER ERENDAĞ 2013-05-13 14:12:32

HAKLISIN Ç.BAŞIM BENDE DENSA DENİZCİLİK AİLESİNİ KUTLAR DAHA DA BÜYÜMELERİNİ TÜRK DENİZCİLİK CAMİASI ADINA DİLERİM.AMA HİÇ OLMAZSA EN SON İNECEKLERE TÜRK BAYRAĞI ÇEKSELER İYİ OLUR.BU KRİZ DAHA ÇOK GEMİNİN HURDAYA AYRILMASI İLE SONA ERECEKTİR.O ZAMAN BU YATIRIMLARI YAPAN FİRMALAR BENCE TEK VE EN BÜYÜK FİRMALAR OLACAKLARDIR.
UZK YOL 1.ZBT

Beğenmedim! (2)
Avatar
selçuk yıldız 2013-05-19 22:53:17

tamamında Filipinli personel çalışıyor bayrak yabancı kime hayrı var

Avatar
cevat adatepe 2013-08-29 20:51:33

sevgılı kardesım densa denızcılıkte calısıyorum evet gemıler malta bayraklı ama personel turk
bundan emın olabılırsın ve bana gore gayet guzel bır kurum ulkemıze mılletımıze hayırlı olsun hayırlı kazanclarla buyusunler gelıssınlerkı personel de cogalsın bugun 21 gemı ınsallah 5 yıl sonra 50 gemı olur

Avatar
E.Altun 2013-05-13 12:49:50

Lütfen haberlerin kaynaklarını doğru yansıtalım.
Bahse konu haber www.worldmaritimenew s.com adlı siteden alıntıdır.

Haberi n Linki ; http://worldmaritime news.com/archives/83 781/vietnam-launchin g-ceremonies-for-thr ee-bulkers-at-hyunda i-vinashin-shipyard/

Avatar
KENAN TOPAL 2013-08-15 10:04:21

Türk denizciliğine hayırlı ve uğurlu olsun gemileri severim.Zaten gemilerden emekliyim halen de çalışmak isterim kısmetse.Gemi personellerine ALLAH selamet versin AMİİİİNNN.0538320360 7

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176