Türk Konteyner Devi Satılıyor Mu?

Uzun zamandır sıkıntıda olduğu bilinen bir Türk konteyner taşımacılık şirketinin yine Türk bir başka konteyner şirketi tarafından satın alındığı dedikoduları kulislere bomba gibi düştü.

banner217

Türk Konteyner Devi Satılıyor Mu?

Uzun zamandır sıkıntıda olduğu bilinen bir Türk konteyner taşımacılık şirketinin yine Türk bir başka konteyner şirketi tarafından satın alındığı dedikoduları kulislere bomba gibi düştü.

27 Eylül 2016 Salı 17:12
3116 Okunma
Türk Konteyner Devi Satılıyor  Mu?

Uzun zamandır sıkıntıda olduğu bilinen bir Türk konteyner taşımacılık şirketinin yine Türk bir başka konteyner şirketi tarafından satın alındığı dedikoduları kulislere bomba gibi düştü. 

Şirketlerden konuya ilişkin açıklama henüz yapılmış değil. 

DenizHaber.Com Özel Haber

Son Güncelleme: 22.06.2017 21:47
Anahtar Kelimeler:
KonteynerşirketSatılık
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mahmut 2016-09-27 17:22:28

Bu şekilde haber mi yapılır!! Yazdığınız yazıyı bir kez daha okuyun ne anladınız?
ilk kez bu şekilde bir ciddiyetsiz haber verme yöntemi gördüm...

Misafir Avatar
Mazhar Osman 2016-09-27 18:48:16 @mahmut

Anlayan anladı sen takma kafana...

Beğenmedim! (26)
Avatar
ali 2016-09-27 21:03:00

mazhar osman, bir zahmet aciklarmisin ne anladigini ???

boyle haber olmaz.. İsim yok cisim yok. kaynak yok.. Gundeki kadinlarin ya da kahvedeki emekli dayılarin dedikodulari gibi haber yapilmaz.. Ayıppp......

Misafir Avatar
Mazhar Osman 2016-09-27 21:48:47 @ali

Ne anlatıcam... Herkes herşeyi anlayacak diye birşeymi var..

Beğenmedim! (20)
Avatar
mehmet 2016-09-29 05:50:44

bu yazdığınızın haber niteliği nedir? ali'ye katılıyorum.denizhaber editörleri mi değişti yoksa yazacak birşey mi bulamıyorlar

Avatar
hahaa 2016-09-29 18:05:46

harbiden haber bomba olmuş.

Avatar
Kaptanı Derya 2016-09-30 07:07:28

Öncelikle uzun zamandır takip ettiğim denizhaber.com sitesinin Türk Denizciliğini ciddi şekilde etkileyecek böyle haberler yapmasını çok çok yanlış buluyorum.

Yaptığınız haberin içeriğine baktığımızda duyum ve dedikodularla Türkiyenin gözbebeği olan YERLİ denizcilik şirketleri neden zor durumda bırakılmaya çalışılıyor anlamakta çok güçlük çekiyorum.

Bir Haber Yapılırken etik olmayan dedikodu üzerine kurulu yalan haberlerle kurum ve kuruluşlar hayatta kalamaz bir haber yapılıyorsa muhakkak süratle dayanak ve kaynak belirtilmelidir eğer gerçek bir haber sitesi iseniz bunları dikkate alarak kaynak ve ilgili şirket isimlerinin açıklamak zorunda olduğunuzu düşünüyorum.
GERÇEK HABERCİLİK BENCE BU DEĞİL.
Böyleyece sadece kendinizi avutursunuz.

Avatar
Ali İhsan Yılmaztürk 2016-09-30 08:24:35

Nasıl Haber bu?

Misafir Avatar
sintine_pompasi 2016-10-01 16:58:56 @Ali İhsan Yılmaztürk

nasıl olacak, tamamen anlamsız ve spekülatif bir haber. haber bile değil, "dedikodu".

Beğenmedim! (3)
Avatar
metik dnc 2016-10-06 06:37:51

böyle saçma sapan ismi cismi belirsiz haberlerden uzak durunuz ,

Avatar