Mehmet Solgun Müs. Yard. atandı

Resmi Gazete'de yayınlanan atama kararnamasi ile, boşta bulunan Başbakanlık Denizcilik Müsteşar Yardımcılığına, Konya Vali Yardımcısı Mehmet Solgun atandı.

banner227

Mehmet Solgun Müs. Yard. atandı

Resmi Gazete'de yayınlanan atama kararnamasi ile, boşta bulunan Başbakanlık Denizcilik Müsteşar Yardımcılığına, Konya Vali Yardımcısı Mehmet Solgun atandı.

26 Nisan 2006 Çarşamba 02:28
2176 Okunma
Mehmet Solgun Müs. Yard. atandı

Resmi Gazete'de yayınlanan atama kararnamasi ile, boşta bulunan Başbakanlık Denizcilik Müsteşar Yardımcılığına, Konya Vali Yardımcısı Mehmet Solgun atandı.

Yayınlanan kararname ile 1 derece +6400 ek gösterge ile atanan Mehmet Solgun'a, DenizHaber Yayın Kurulu olarak yeni görevinde başarılar dileriz.

DenizHaber.Com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
enes acar 2006-04-26 14:41:16

atanan beyin denizcilikle bir ilgisi ve bilgisi, birikimi varmıdır. merak ediyorum

Avatar
gökhan sezgin 2006-05-01 00:11:55

Ben denizcilik eğitimi almış ve mesleğimin en yüksek noktasına erişmiş bir uzakyol kaptanı olarak,liman başkanlıklarına denizcilikle hiç ilgisi olmayan insanların atanmasına artık alışmıştım ama böyle önemli bir mevkiye bir vali yardımcısının atanmasına şaşmamak elde değil...

saygılar

gökhan sezgin

U.Y.Kaptanı

Avatar
Ertan Namlı 2006-05-19 10:59:43

Acaba dünyanın başka bir ülkesinde de bir yere getirilmeye çalışan insanların yıpratıldığı bir yer varmıdır. bir göreve getirilen insanlara benim bildiğim hayırlı olsun eksiklerinizde sizin emrinize amadeyim diyerek gelen insanlara güven verilir çalışmalarında kendisine başarılar dilenir. insanları görmeden tanımadan yerden yere vurmak hiçde insaflıca bir davranış değildir. kendini bu konuda bilgili sananlar karşısındaki insanları küçük görme alışkanlığından vaz geçmediği sürece bizim durumumuz iyi değildir...saygılarımla

Avatar
Raziye Acar 2010-05-23 19:33:21

Danıştay Kurulu'na yeni atanan Mehmet Solgun'a başarılar diliyorum. Bir kişi hakkında yorum yapmadan önce şahsın geçmişi göz önünde tutularak incelenmelidir. Bu sebepten dolayı "ne alakası var, ilgisi ve bilgisi var mıdır?" diyerek yanlış yorumlarda bulunmak yerine ayrıntılı araştırmalar yapmadan bilgisizce ve üstünkörü görüşlerinizi sergilememenizi tavsiye ediyorum. Eğer bu göreve getirildiyse diğerlerinden büyük bir farkı olduğu çok açık. İsabetli bir karar verilmiştir.

Avatar
Okan Bayrak 2010-05-23 20:01:03

Bu göreve sizin gibi adaletli insanların getirilmesine gönülden sevindim. Görevinizi dürüst ve başarılı bir şekilde yerine getireceğinizden eminim. Başarılar diliyorum. / İzmir

Avatar
Necmi Karasu 2010-05-29 14:09:24

Birikimi var mı? diyerek merak edenlere boş yorumlar yapmak yerine araştırmalarını öneriyorum. En doğru seçim olduğunu düşünüyorum. Saygılar.

Avatar
hüseyin 2010-06-30 09:07:36

vali yardımcısı diye küçümseyen arkadaşın denizlerde dura dura kafası döndüğü belli ne yorum yaptığını bile bilmediğini düşünüyorum bu nedenle kendisini iyi bir dr görünmesni öneriyorum. ben şahsen sayın cumhurbaşkanımızın tam isabetli bir karar verdiğine inanıyorum sayın mehmet solgun bu mesleği icra edebilecek bilgi ve birikime sahip olduğuna inanıyorum kendieine yeni görevinde başarılar diliyorum.

Avatar
yasin hacımustafaoglu 2010-09-14 11:08:08

insanların dürüstmü iyimi kötümü oldugu yüzlerinden belli olur.kısa süre önce tanıştıgım ve tanıdıgım enmütevazi ve dürüst insanlardan biri diyebilirim yenigörevi beni pek alakadar etmez ama hayırlıolsun diliyorum yakışır memet abiye.esnaf yasin hacımustafaoglu

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176