Barış Akarsu Bir Deniz Aşığıydı

TRT-2'de yayınlanan "Memleketim" programında Barış Akarsu denize olan tutkusunu "Deniz üstü köpürür" şarkısıyla bakın nasıl anlatmış:

banner217

Barış Akarsu Bir Deniz Aşığıydı

TRT-2'de yayınlanan "Memleketim" programında Barış Akarsu denize olan tutkusunu "Deniz üstü köpürür" şarkısıyla bakın nasıl anlatmış:

08 Temmuz 2007 Pazar 01:04
2552 Okunma
Barış Akarsu Bir Deniz Aşığıydı
***
DENİZ ÜSTÜ KÖPÜRÜR
Derleyen: Şerafettin Civelek
Kaynak: Şerafettin Civelek
Yöre : Muğla

Deniz üstü köpürür hey canım rina rina nay
Kayığa da binsem götürür hey canım hey
Benim de buralara gelişim hey canım rina rina nay
Bir güzelden ötürü hey canım hey
Denizin ortasında hey canım rina rina nay
Mum yanar sofrasında hey canım hey
Benim de şu dünyaya gelişim hey canım rina rina nay
Bir esmerin uğruna hey canım hey
Deniz üstü yelkenden hey canım rina rina nay
Ecel gelmiş ezelden hey canım hey
Benim de şu dünyaya gelişim hey canım rina rina nay
Memleket sevdasından hey canım hey

Barış Akarsu'nun Amasra'yı "deniz kokan şehir" diye tanımladığı "Amasra" adlı eserinde deniz kokusunu hep birlikte hissedelim:

AMASRA


Toprak kokan şehir
Deniz kokan şehir
Sevda kokan şehir 
***
Büyüsüyle bekler seni
Caddeler ıslak gözyaşlarıyla 
Gitmem bu gece
Gidemem artık
Olmasanda gitmem
Bu gece olmasan da 
***
Hava ile bütün
Su ile bütün
Güneşle bütün şehir 
***
Bıraktığın zamanki gibi
Loştur heryer
Hayalin gibi 
***
Oysa artık düşlerim de
Yalnızlık da aşktır bu şehirde
Karanlık da aşktır
Sensizlik de...
****
Henüz şarkıları bitmemişti Barış Akarsu'nun. Üç tarafı denizlerle çevrili ülkemizin karayollarında her gün kaybettiğimiz onlarca genç-yaşlı, erkek-kadın, çoluk-çocuk insanlarımızın arasına o da genç yaşta katıldı.

Barış Akarsu'ya Allah'tan rahmet dilerken; artık son olmasını ve üllkemizin kanayan yarası trafik sorununa artık çözüm bulunmasını da diliyoruz.
DenizHaber.Com
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ozan güler 2007-07-08 09:28:57

Hani derler ya su testisi su yolunda kırılır,benimde testim denizlerde kırılsın....

Avatar
necıp bnuyukagac 2007-07-10 12:13:33

tamam anladık bır sanatcı oldu.allah rahmet eylesın .de bu olyın bukadar buyultulmesıne bır anlam veremedım.yok barıs akarsu soyleydı boyleydı.yok efendım heykelı dıkılıyor falan.kım oldu yahu farkına varın sadece ismi barış soyadı manço degıl.asık veysel falanda olmedi.

Avatar
canberk yılancı 2007-08-13 21:49:47

barış akarsu yu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviorum keşke ölmeseydi.onu çok seviyorum:(

Avatar
NİLAY AKARSU 2007-12-13 17:58:58

BAKIN ARKADASLAR BEN BARIŞ AKARSUNUN EN BÜYÜK AMA EN BÜYÜK HAYRANIYIM VE BENİM KADAR HICBIR AMA HICBIR HAYRANI SEVEMEZZZ CÜNKİ HICBIR HAYRANI KOLUNA BARIŞ YAZAN BİLEKLİK ALMAZ BOYNUNA B HARFLİ KOLYE ALMAZ B HARFLİ YÜZÜK ALMAZ ODASINI BARISIN POSTERLERİYLE DOLDURMAZ BİLGİSAYARINDA 1791 TANE RESMİNİ BULMAZ BARIŞIN ROZETLERİNİ ALIP CANTASINA TAKMAZ ONUN DİZİSİNİ KACIRMAMAK İCİN İNCİ ERTURULUN KADIN PROGRAMI İZLEMEZ BİR AN OLSUN TELEVİZYONUN BAŞINDAN AYRILMIYORUM... BIRAKIN HERSEYI BENIM KADAR HİCBİR HAYRANI BENİM KADAR SEVEMEZ ONUN ÖLÜMÜNE BENİM KADAR HICBIR AMA HICBIR HAYRANI ÜZÜLEMEZ O KOMADAYKEN BEN YEMEK EKMEK YEMEYİP BİLGİSAYARIN BAŞINDA ONUN RESİMLERİNİ ARAYIP KAYDEDİYORDUM BARIŞIM KOMADAYKEN BİR AN BİLE O TELEVİZYONUN BAŞINDAN AYRILMIYORDUM HER GÜN AĞLAYIP DURUYORDUM VE HALA ÖYLE .. VE ARTIK HEPİNİZ ANLAYIN BUNU BARISIMI BENIM KADAR HICBIR AMA HICBIR HAYRANI BENİM KADAR SEVEMEZZZZ ONU KENDİ AİLEMDEN BİLE DAHA COOK SEVİYORUM YEMİN EDERİM Kİ BANA BARIŞ AKARSU MU ? ANNEMİ DİYE Bİ SORU SORSALAR HIC DUSUNMEDEN BARIŞ AKARSU DERİM ONU O KADAR COOK AMA COOK SEVİYORUM CÜNKİ ... ONU ASLA AMA ASLA UNUTMAYACAGIM VE BİRGÜN OLUCAK BENDE BARIŞIM İCİN BİŞİLER YAPICAM İNŞALLAH .. VE BENDE AMASRAMA GİDİP HATİCE ANNEMİ SELAHATTİN BABAMI NESRİN ABLAMI ASKIMIN MEZARINA ZİYARETE GİDİCEMMMM ONU HERKEZDEN VE HERSEYDEN COOOOOOOOOOKKK COOOOOOOOOKKKKKKKK COOOOOOOOOOKKKKKKKKK AMA COOOOOOKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMM

Avatar
NİLAY AKARSU 2007-12-15 10:14:16

Kalbim Daima Seninle Ve Hep Öyle Kalacak .. Seni Unutmaya Hic Niyetim Yok .. Bana Herkez Diyor Ki Barış Öldü Artık Kendi Hayatına Bak Bırak Onun Resimlerine Bakıp Ağlamayı .. Bende Diyorum Kii Barısımı ASKIMI birTanecik Sevqilimi Unutmaya Hıc Nİyetim YoKK o ÖlMEDii Ben Öldüm OnUN yERİnE dİyoRumm ..... BARISIM SENİ HERKEZDEN VE HERSEYDEN COOK COOOK COOOKK COOOKK COOOKK SEVİYORUMMMM VE BENİM KADAR HİCBİR AMA HİCBİR HAYRANIN SEVEMEZZ ANLAYIN ARTIK BUNU...............

Avatar
kemal özgenç 2007-12-22 16:13:34

barış hayranıyım diye ortalıkta gezinen birçok insan var gerçek barışçılar daima onun izinden giderler tıpkı bag grubu fan grubu vea diğer gerçek barışseverler lütfen kendini bilmez insanlar barış abimin adını ağzına almasınlar.



NOT: BARIŞ ABİMİZ İÇİN SEYHAN MÜZİĞİN HAZIRLAMIŞ OLDUĞU AYRILIK ZAMANSIZ GELİR İSİMLİ ALBÜM ÇOK YAKINDA PİYASAYA ÇIKACAK LÜTFEN BARIŞ ABİMİZİN SÖYLEMİŞ OLDUĞU ŞARKILARDAN OLUŞAN BU ALBÜMÜ LÜTFEN HEMEN ALALIM

Avatar
NİLAY AKARSU 2007-12-24 14:58:00

KİM NE DERSE DESİN HİCBİR AMA HİCBİR HAYRANI BENİM KADAR ASLA AMA ASLA SEVEMEZ...........

Avatar