Türk Loydu’nda Yeni Dönem

27.04.2007 günü yapılan Türk Loydu Vakfı 48. Olağan Genel Kurulu’nda yeni Yönetim Kurulu seçilmiş ve aşağıda belirtildiği şekilde görev dağılımı yapılmıştır.

banner106

Türk Loydu’nda Yeni Dönem

27.04.2007 günü yapılan Türk Loydu Vakfı 48. Olağan Genel Kurulu’nda yeni Yönetim Kurulu seçilmiş ve aşağıda belirtildiği şekilde görev dağılımı yapılmıştır.

03 Mayıs 2007 Perşembe 10:00
1702 Okunma
Türk Loydu’nda Yeni Dönem

Türk Loydu’nda Yeni Dönem

27.04.2007 günü yapılan Türk Loydu Vakfı 48. Olağan Genel Kurulu’nda yeni Yönetim Kurulu seçilmiş ve aşağıda belirtildiği şekilde görev dağılımı yapılmıştır.

  • Başkan: Doç. Dr. Mustafa İNSEL
  • Başkan Yrd. : Erhan TUNÇAY
  • Muhasip Üye: Halim METE

Üyeler:

  • Celal ÇİÇEK
  • Fazıl UZUN
  • Ümit ÜLGEN
  • Hüseyin YUNAK
  • Dr. Ahmet PAKSOY
  • Ahmet ASLAN

DenizHaber olarak yeni Yönetim Kurulu’na bundan sonraki çalışmalarında başarılar dileriz.

www.denizhaber.com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emrah Erginer 2007-05-02 23:28:55

Tarafsız, Bağımsız ve Güvenilir olan Milli Klas Kuruluşumuz

Türk Loydu'nun yeni göreve başlayan tüm Yönetim Kurulu Üyelerini

tebrik ediyor ve başarılar diliyorum...



Saygılarımla,



Emrah Erginer

Avatar
Yaşar Duran Aytaş 2007-05-03 09:17:59

Türk Loydu yeni yönetim kurulunu tebrik ediyor, başarılar diliyorum.

Yaşar Duran Aytaş

Kıyı Emniyeti Genel Müdür Yardıcısı

Avatar
CEM GÖKPINAR 2007-05-03 14:09:09

Milli Klas Kuruluşumuzun yeni seçilen Yönetim Kurulu Başkanı ve üyelerini kutlar.Başarılı çalışmalarının devamını dilerim.

Saygılarımla.



Uz.Yol Kpt.Cem GÖKPINAR

Gemi Ulaşım Müdürü

Petrol Ofisi A.Ş

Avatar
Göksenin Eroğul 2007-05-03 17:31:47

Milli gururumuz Türk Loydu'nun yeni yönetim kurulunu kutlar başarılı çalışmalarının devamını dilerim.



Nemtaş Ailesi Adına

Göksenin Eroğul

Gn. Md. Yrd.

Avatar
Ali Berke Ayazlı 2007-05-04 09:23:49

Yeni Türk Loydu yönetimini tebrik eder çalışmalarında başarılar dilerim



ALTINTAŞ GRUP

Avatar
EMRA KIZILAY 2007-05-05 00:19:13

ULUSLARARASI KLAS KURUSUMUZ OLAN TURK LOYDUNUN YENI YONETIM KURULUNA BASARILAR DILERIM. OZELLIKLE YONETIM KURULU UYESI OLAN UMIT ULGEN HOCAMA SAYGILARIMI YOLLUYORUM VE BASARILAR DILIYORUM.



EMRA KIZILAY

VARNA TEKNIK UNIVERSITESI

GEMI INSAATI VE DENIZ TEKNIGI MUHENDISLIGI

Avatar
ilhan İŞBİLEN TÜRKMARİTİME SARL. Cezayir 2007-05-05 13:34:04

CEZAYİR de faaliyet gösteren TÜRKMARİTİME TERSANE ve DENİZCİLİK ŞİRKETİMİZ, TÜRK LOYD u YÖNETİM KURULU a ve üyelerine Başarılar ve tebrik ederiz.

Avatar
Emrah Erginer 2007-05-07 23:12:59

Turk Loydu Vakfı yeni yonetim kurulu uyelerini tebrik eder,

basarilar dilerim.



K. Emrah Erginer

TMMOB Gemi Muhendisleri Odası

Izmir Subesi

Yonetim Kurulu Baskani