Türk Gemisi Korfu'da Karaya Oturdu

23 Eylül sabahı meydana gelen kazada İstanbul Kadıköy merkezli bir Türk şirketine ait GÜLER isimli kuru yük gemisi karaya oturdu.

banner106

Türk Gemisi Korfu'da Karaya Oturdu

23 Eylül sabahı meydana gelen kazada İstanbul Kadıköy merkezli bir Türk şirketine ait GÜLER isimli kuru yük gemisi karaya oturdu.

24 Eylül 2013 Salı 09:11
2948 Okunma
Türk Gemisi Korfu'da Karaya Oturdu

23 Eylül sabahı meydana gelen kazada İstanbul Kadıköy merkezli bir Türk şirketine ait  Vanuatu Bayraklı 79 metre uzunluğundaki  GÜLER isimli kuru yük gemisi karaya oturdu.

Dökme demir parçaları yüküyle Selanik'ten Marghera'ya giden gemi Korfu adasının Ketavolos bölgesinde karaya oturdu.

Öğlen saatlerinde kendi imkanları ile kurtulan gemiye Yunanistan makamları tarafından sörveyden geçmesi için Korfu Limanına girmesi talimatı verildi. 

Gece yarısına doğru gemi Korfu limanı açıklarında demirledi. 

İlk raporlara göre karaya oturmadan mütevellit karinesinde hasar oluşan gemiye su girişi olduğu bildirildi. Ancak geminin Türk armatörü, DenizHaber'e yaptığı açıklamada herhangi bir hasar oluşmadığını söyledi.Geminin sörveyden geçtiği Armatör tarafından fade edildi. 

Gemi, Salı günü akşam itibariyle Korfu'dan hareketle seferine devam ediyor.  

 

Anahtar Kelimeler:
Karaya OturduKorfuGüler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BULENT HAZNEDAR / VANUATU SPECIAL AGENT ISTANBUL 2013-09-25 12:55:03

KONU GEMİNİN BAYRAK REGISTRATION VE KLASLAMA OFİSİ OLARAK, YUKARIDA BELİRTİLEN HABERDEKİ GEMİYE SU GİRİŞİ BİLGİSİNİN DOGRU OLMADIGINI BELİRTMEK İSTERİM.OLAY SÜRESİNCE ARMATOR FİRMA HEM KLASIN HEMDE BAYRAK DEVLETİNİN TÜM İSTEKLERİNİ EKSİKSİZ VE ZAMANINDA YERİNE GETİRMİŞ OLUP,KONU GEMİ İLE İLGİLİ BRS KLAS TARAFINDAN SUALTI SURVEYİ YAPILMIS VE GEMINİN BOTTOM BOLUMUNDE HERHANGİ BİR SORUN OLMADIGI TESPİT EDİLMİŞTİR.AYNI ZAMANDA KONU GEMİ PSC DENETİMİNDEN BASARI İLE GECMİŞ (YAKLASIK 1 HAFTA ÖNCEDE İTALYA DAN BASARI İLE GECMİŞTİ) VE DÜN İTİBARİYLE SURVEYLER TAMAMLANMIŞ VE YUNAN DEVLETİNDEN GEREKLİ İZİNLERDE ALINARAK HERHANGİ BİR SORUN YASANMADAN KONU KENDİ İMKANLARIYLA KURTULARAK SEYRİNE DEVAM ETMİŞTİR.

BİLGİNİ ZE

SELAMLAR

Avatar
AYŞEGÜL AKMAN 2013-09-24 16:07:51

Habere konu olan M/V GULER gemisi Türk gemisi değildir! Üç ortağıda Türk olmayan VALIANT SHIPPING CO. adlı şirkete ait VANUATU gemisidir.
Geminin Korfu adasında karaya oturması ve kendi imkanlarıyla kurtulması dışında yazılanlar doğru olmayıp, ne ilk ne de son raporlarda hiçbir hasar tespit edilmemiştir.
Bugün gemiye Survey yapılmış ve Port State çıkmıştır, iki saat içinde gemi seferine 'DENİZE ELVERİŞLİ' olarak başlayacaktır.
Habe ri düzeltmeniz rica olunur!!!

Misafir Avatar
AYŞEGÜL AKMAN 2013-09-24 19:06:34

M/V GULER ve VALIANT SHIPPING Co.'nun 10.06.2013 tarihinden itibaren Türkiye ile hiçbir ilgisi kalmamıştır. Bu tarih itibariyle Armatörü Türk değildir ve şirket ortakları da Türk vatandaşı değillerdir!. Ancak gemi kısa bir süre içinde tamamıyle AKDENİZCİLİK'in yönetimine girecektir! Avrupa Birliği kayıtlarını tutanlara da GÜNAYDIN :-)))) İstanbul Deniz Ticaret Odası bile biliyor!!!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ayşegül Akman 2013-09-24 20:32:37

İlgili makam derken Avrupa Birliği'ni kastediyorsunuz ya gerçekten şaka gibisiniz!!!! Size bütün bilgileri ben verdim, düzeltmeyi geminin Türk armatörü size bildirmiş gibi verdiniz!!! Daha size diyecek lafım yok :-))))) Arapçanız muhteşem olmalı ki armatör ya da armatörlerle çok güzel anlaşabilmişsiniz (Geminin armatörü MISIRLI. Hala daha haberinizin doğruluğunu savunuyorsunuz ya pes vallahi. Lütfen söyler misiniz Türkiye ile bu geminin bağlantısı ne? En azından haberlerinizin doğruluğu ile ilgili bir kanaat sahibi olduk teşekkürler.

Misafir Avatar
Eyyub Burgaz 2013-09-25 13:13:06

Kolay gelsin.

Deniz haberi notunda Veri tabanından bahsediyorsunuz?
Ay rıca Avrupa birliği kayıtları Kadıköy merkezli bildiriyorsunuz.
Si zden ricam bize bu kaynakları tarafımıza bildirmeniz. adres ve link olarak. İlgili değişikliklerin yapılması için gereği yapılacaktır.

teş ekkürler, bilgilerinizi bekliyoruz.

iyi çalışmalar

Eyyub Burgaz

Beğenmedim! (1)
Avatar
t.alper tan 2013-09-26 01:28:31

haberlerinizi fırsat buldukça takip eden ve guler gemisinde daha önce çalışmış bir kaptan olarak veri tabanınızz da ki tutarsız bilgiler hatalı sirküleriniz artık şaşırtmıyor özellikle bu departmandaki arkadaş lütfen dersine biraz daha çalışsın ve işine özen göstersin istiyorum. konu gemi şu anda mısır lı armatöre ait olup gemide kaza sonrası ne su alma ne de başka herhangi hasar..vs olmuştur gemiden hiçbir şekilde böyle bir bildiri yayınlanmış. gemi kendi imkanları ile kısa bir sürede kurtulmuş formaliteler gerekli makamlar tarafından uygulanmış ve seyrine devam etmiştir.gemide ki tüm arkadaş ve çalışanlara geçmiş olsun diyorum.

Avatar
FERDI AKIN 2013-09-28 09:58:32

ONCELIKLE GEMICI MESLEK TASLARIMA GECMIS OLSUN DERIM GEMI KONUSUNA GELINCE IYI YNE BUNUN UC TANE ORTAGI VAR MIS BIZIM GEMININ KAC ORTAGI VAR BELLESIZ AMA 7 KISI YE SATILIP GERI ALINDINI BILIYORUZ BILMEDIGIMIZ KAC ORTAGI CIKACAK BAKALIM BU ISLERDE TURK ARMATORLER UZERINE YOK YANI AL DEVRET SAT BI DURUM OLDUMU BASKASINA KAYDIR GEMIYI MAALESEF REZILLIK AMA MAALESF OLUYOR YABANCI BAYRAK YA BASIT ISLER NEYSE GECMIS OLSUN BU UC YABANCI PATRONLARADA

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176