Türk Denizciliği internettede büyüyor

İstanbul Anadolu Denizcilik Meslek Lisesi öğrencisi Uğur EKİZ tarafından kurulan denizcilik portalı daha ilk senesinde 3000 kayıtlı üyeye ulaştı..

banner227

Türk Denizciliği internettede büyüyor

İstanbul Anadolu Denizcilik Meslek Lisesi öğrencisi Uğur EKİZ tarafından kurulan denizcilik portalı daha ilk senesinde 3000 kayıtlı üyeye ulaştı..

01 Mayıs 2007 Salı 21:20
1714 Okunma
Türk Denizciliği internettede büyüyor

1 Eylül 2006 tarihinde  PoSeiDoN nickli, Uğur Ekiz' in kurduğu  www.denizciyiz.com 'da   tüm denizcilik okullarında okuyan öğrenciler  ve mezunlardan oluşan denizciler bir araya gelip paylaşım yapıyor. Sitede denizcilikle ilgili video ve resimlerin yanı sıra yine denizcilik ile ilgili birçok döküman  ve kitaplar yayınlanıyor. Daha denizcilik kariyerinin başında olan kardeşimizi denizhaber olarak destekliyor , başarılarının devamını diliyoruz.

www.denizhaber.com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Uğur EKİZ 2007-05-01 21:58:17

Desteklerinizden dolayı çok teşekkür ederim. Hepimizin amacı, bu mesleğe gönül vermiş insanlara, iyi bir hizmet sunmak olduğuna göre, bunu birlik içinde çok daha güzel yapacağımıza inanıyorum.

Denizcilerimize daha iyi hizmet sağlayabilmek için elimizden ne geliyorsa yapacağız. Türk Denizciliği'nin Haber Sitesi olan DenizHaber.Com'a başarılar diler ve tüm denizci abi ve kardeşlerimi sevgiyle selamlarım.

Denizciyiz.Com Administrator

Uğur EKİZ

Avatar
gökhan aksoy 2007-05-01 22:01:44

Sitemiz dahada büyüyecek. Tüm Denizci arkadaşlarımıza çok iyi bir rehber olacak bundan eminim. Bunun içinde çalışıoruz. Selametle..

Avatar
furkan DORMAN 2007-05-01 22:08:48

Ben öncelikle poseidon arkadasımızı yani Uğur Ekiz i ayakta alkışlamak istiyorum bu denizcilik sitesine herkezi bekliyorum. Türkiyenin 1numaralı denizcilik portalını kuran arkadaslarımıza canı gönülden tebrik ediyorum selametle.

Avatar
yusuf bilici 2007-05-01 22:09:40

Türk denizcilerini internet yani sanal ortamda hem bir araya getirip dostça bi ortamda kaynaştırıyoruz hemde bilgi birikim vede tecrübelerini birleştirip herkesin yararlanması bilgilenmesi vede kendini dahada geliştirmesi için uğraş veriyoruz bu uğraşımızda yanımızda olan herkese emeği geçene herkese başta sitemizin kurucusu olan Uğur EKİZ kardeşime teşekkür ediyorum... Türk denizcileri puruvanız neta olsun Selametle Yusuf BİLİCİ

yusufbilici@denizciyiz.com

Avatar
necmettin nalbant 2007-05-01 22:12:08

ya uğur sen bitanesin senle 11/b sınıfında beraber okuduğum için çok şanskıyım iyi ki varsın başarılarının dewamı dilerim 11/b sennle gurur duyuyor SOL ,SAĞ ,SOL ,SAĞ ,KIZLAR BİZİM OLSA ,HANGİ KIZLAR , SARIŞINLAR ESMERLER KUMRALLAR FARKETMEZ ÇÜNKÜ BİZ DENİZCİYİZ DENİZCİLER AFFETMEZ AFFETMEZ

Avatar
Barış Bayraktar 2007-05-01 22:14:30

Arkadaşımız çok güzel bir çalışma yapmış,kendisini tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.

Avatar
Sevki TOPCU 2007-05-01 22:15:10

4 sene aynı okulda okudukk kanka nerdeyse yolun sonuna geldik artıkk acı tatlı günlerimiz oldu inşallah herbirimiz ilerde hepimiz iyi birer denizci olarak türk denizciliğine katkılarımız olcak senin şimdiden faydaların dokunmaya başladı bile kardeşim inşallah mesleki hayatında da herzaman başarılı olursun

Avatar