TÜLOMSAŞ'ın Aslanları, Tatvan Yolunda

DenizhHaber.Com'un, Murat Birecik'ten aldığı bilgiye göre, konu setler, geçen hafta Perşembe günü, Tatvan'da ki, tersaneye sevkedildi.

banner227

TÜLOMSAŞ'ın Aslanları, Tatvan Yolunda

DenizhHaber.Com'un, Murat Birecik'ten aldığı bilgiye göre, konu setler, geçen hafta Perşembe günü, Tatvan'da ki, tersaneye sevkedildi.

31 Ekim 2013 Perşembe 11:28
2771 Okunma
TÜLOMSAŞ'ın Aslanları, Tatvan Yolunda

 İLK HEDEFİNİZ TATVAN, İLERİ!..
 
3 yıllık bir zorlu çalışmanın sonunda gelinen aşamada, ; TÜLOMSAŞ'dan yüklenen ve Van Gölü feribotlarına monte edilmek için yola çıkan 4 adet dizel jeneratör seti nihai hedefine ulaşmak üzere. 
 
DenizhHaber.Com'un, TÜLOMSAŞ MARİNE yetkili satıcısı Murat Birecik'ten aldığı bilgiye göre, konu setler, geçen hafta Perşembe günü, Tatvan'da ki, tersaneye sevkedildi.
 
Bilindiği gibi, 2400hp gücündeki bu makineler,  TCCD Van Gölü işletmesi için halen inşaatları devam eden 2 kardeş tren feribotunun ana sevk sistemlerini oluşturmakta.
 

Anahtar Kelimeler:
TülomsaşMarine
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
murat yılmaz 2013-10-31 23:11:27

Emeği geçen herkese teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim bu makinalar sizin referansınız inşallah yüzünüzün akıyla çıkarsınız ve ticari gemilerde bu makinalarla çalışmak bizlerede nasip olur

Misafir Avatar
murat birecik 2013-11-01 21:03:55

teşekkür ederim.

saygıları mla
murat birecik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ferhat Mehmet güner 2013-11-01 14:21:10

Başarı ve azmin sonu 3 yılın sonunda emeği gecen tüm çalışan ekip arkadaşlarını Tebrik ediyorum Sn Murat bey elleriniz Fikriniz dert görmesin
F.Mehmet Güner

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
murat birecik 2013-11-01 09:12:09

takdirinizi, takdir eder saygılar sunarım. murat birecik

Beğenmedim! (0)
Avatar
Fikret EYUPOĞLU 2013-11-02 08:57:19

Darüşşafakalı Murat Birecik kardeşimizin büyük emeğinin geçtiği bu çalışmanın somut sonucunun ortaya çıkmasından dolayı ülkemiz adına seviniyoruz ve bu anlamdaki başarılı çalışmaların devamını diliyoruz,,Darüşşafa kalı sınıf arkadaşları adına Fikret EYUPOĞLU,,

Misafir Avatar
murat birecik 2013-11-02 18:08:11

rahmetli sezai türkeş, beni, hep makine mühendisi zannetmişti... rahmetli tahsin user de, gemi inşa mühendisi...

yahu , benim ne olduğumu; sacit sadullah demir (boynu bükük) iyi bilir

saygfılarım la
murat birecik

Beğenmedim! (0)
Avatar
T.C.Müh.Kaptan Refik Akdoğan 2013-11-01 10:05:12

Azmedince bu ülkede herşeyin olabileceğini, yapılabileceğinin çok güzel bir örneğini teşkil ediyor bu TÜLOMSAŞ makineleri. Evet tersanelerimizde gemiler yapıyoruz ama bunların başta ana makineleri olmak üzere yardımcı makinelerin tümü yabanci ülkelerin ürünleri. Bu yatırıma devlet çok büyük destek ve teşvik vererek daha büyük makineler yapmalıyız. Bekliyoruz. Allah yardımcıları olsun,
www.refikakd ogan.com

Misafir Avatar
murat birecik 2013-11-01 13:03:46

diyojen, ne demişti?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tevhit Ahmet ÖRSCÜ 2013-11-02 18:49:56