SV.Sergiy Sintine Boşaltırken Yakalandı

Çanakkale Boğazı'nda Sintine Boşaltarak Kilitbahir ile Kepez Arasındaki Geniş Bir Bölgede Deniz Kirliliğine Sebep Olan Panama Bayraklı Yük Gemisi, Trafik İstasyonuna Rapor Ed,ldi.

banner227

SV.Sergiy Sintine Boşaltırken Yakalandı

Çanakkale Boğazı'nda Sintine Boşaltarak Kilitbahir ile Kepez Arasındaki Geniş Bir Bölgede Deniz Kirliliğine Sebep Olan Panama Bayraklı Yük Gemisi, Trafik İstasyonuna Rapor Ed,ldi.

02 Ekim 2007 Salı 19:12
2240 Okunma
SV.Sergiy Sintine Boşaltırken Yakalandı

Çanakkale Boğazı'nda denize sintine boşaltarak Kilitbahir ile Kepez arasındaki geniş bir bölgede deniz kirliliğine sebep olan Panama bayraklı yük gemisi, trafik istasyonuna rapor edildi.

Edinilen bilgiye göre, Tunus'tan Ukrayna'ya giden Panama bayraklı "SV Sergiy" isimli geminin Çanakkale Boğazı'nın en dar yeri olan Kilitbahir önlerinde denize sintine boşalttığını gören Gürcistan bayraklı "Sea tide" isimli yük gemisindeki Türk klavuz kaptan, durumu telsiz kanalı ile deniz trafik istasyonuna bildirdi. Deniz üzerinde Kilitbahir ile Kepez önlerine kadar geniş bir alanda kirliliği, fotoğrafını çekerek belgeleyen kılavuz kaptana, boğazdan geçiş yapan bir başka gemideki kılavuz kaptan da destek vererek rapora imza atacağını söyledi. Bunun üzerine Çanakkale Deniz Trafik İstasyonu da gelecek rapor doğrultusunda gerekli yasal işlemin başlatılacağını belirtti. Konunun sahil güvenlik ekiplerini de bildirildiği öğrenildi.

Kaynak:sondakika.com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tolga 2007-10-02 23:17:29

yaniy artik diyecek bişi bulamıyorum.bu kadar sorumsuzluğun cezasını denizlerimiz cekmemeli

Avatar
islam guler 2007-10-02 23:58:27

Allaha sükürler olsunki gelecegin türk kaptanlarindanim...

Biz gemide calistigimiz sürece deniz kirliligi hassasiyetini ögrendik ve türkiye, ve türk zabitleri bu konuda cok hassasiyet sahibi buna gönülden inaniyorum,inanmak bi yana biliyorum...

Eger şu olayi bir türk gemisi bırakin herangi bir bogazda, sahile cokta yakin olmayan herangi bir gelişmiş ülkede yapmiş olsaydi biliyorumki linç edilirdi... Yazik günah! Umut ediyorum ki en ağır ceza ile sonuclanir... Bunun olabilmesi icin elimizden geleni hukuki ve brokrasi boyutuyla yapmamiz gerekiyor..

Avatar
melih ayhan 2007-10-03 17:12:47

Yine bir sintine boşaltma vakası.Bu geminin kaptanı acaba kendi ülkesinde,kendi denizini kirletebilecekmiydi?Hiç sanmıyorum.Buna ne yüreği, nede cesareti yeter.Peki niye gelip bizim denizimizi kirletiyorlar.Bunlara verilen ve verilecek cezalar caydırıcı değil.Devlet büyüklerimize,hükümet yetkililerine yalvarıyorum.Başka TÜRKİYE yok.Ne olur bu doğa katillerine acımayın.Cezaları ağırlaştıralım ve bu ağır cezaları hiç düşünmeden uygulayalım.Bu güzel ülke çöplük değil..!

Avatar
HALİL ÖZTÜRK 2007-10-03 20:36:54

SAYIN YORUM YAPANLAR



DENİZİ KİRLETEN GEMİ RESİMDEKİ GEMİ DEĞİL, BU RESİM HER DENİZ

KİRLİLİĞİNDE ORTAYA ÇIKAR ANCAK BİZİM GEMİ KESİNLİKLE BU GEMİ

DEĞİL,AYNI ZAMANDA KİRLİLİĞİN BOYUTU DA RESİMDEKİ GİBİ DEĞİL.



SAYGILAR

HALİL ÖZTÜRK

Avatar
Emir kpt. 2007-10-04 16:06:21

GEMİLERİN DENİZLERLE KİRLENMEMESİ İÇİN TÜM ÖNLEMLER ALINMAKTA FAKAT BAZI PERSONEL AYNI DUYARLILIĞI GÖSTERMEMEKTEDİR.

Avatar
FARUK FERİT İNCEKARA 2007-10-04 20:14:05

Sayın Halil ÖZTÜRK bey,sizin bu yorumlara karşılık olarak,yapılan bu çirkinlikten dolayı üzüntü duyduğunuzu, sorumlu olan kişilerin cezalandırılacağını belirten bir yazı ile gerekeni yapacağınızı bildireceğinize pişkinlik içerisinde olayın küçük olduğunu yazıyorsunuz.İstanbul Balıkadamlar ve Denizciler Derneği Yönetim kurulu adına sizi şiddetle kınıyorum.Faruk Ferit İncekara

Avatar