Suriye'de Türk gemisi battı: 2 ölü

Suriye'nin Tartaus Limanı'nda demirde bulunan GÜÇLÜ-4 isimli Türk gemisi battı. Gemide bulunan 7 Türk mürettebattan 5'i kurtulurken, 2 Türk mürettebat hayatını kaybetti.

banner106

Suriye'de Türk gemisi battı: 2 ölü

Suriye'nin Tartaus Limanı'nda demirde bulunan GÜÇLÜ-4 isimli Türk gemisi battı. Gemide bulunan 7 Türk mürettebattan 5'i kurtulurken, 2 Türk mürettebat hayatını kaybetti.

23 Ocak 2006 Pazartesi 02:02
2144 Okunma
Suriye'de Türk gemisi battı: 2 ölü

Suriye'nin Tartaus Limanı'nda demirde bulunan GÜÇLÜ-4 isimli 74 metre boyundaki Türk gemisi bilinmeyen bir nedenle battı. Gemide bulunan 7 Türk personelden 5 kurtulurken, gemi kaptanı hayatını kaybetti. Bir gemici ise kayıp...

Güçlü Gemi İşletmeciliğine ait olan 74 metre boyundaki "Güçlü-4" isimli kuru yük gemisi dün 14:00 sularında Suriye'nin Tartaus Limanı, demir bölgesinde bilinmeyen bir nedenden dolayı su alarak batmaya başladı.

Gemide bulunan 7 Türk personelden 5'i Suriye Sahil Güvenlik Ekipleri tarafından kurtarılırken, gemi kaptanının cesedine ulaşıldı. Bir Türk vatandaşı gemi personelinin ise kayıp olduğu ortaya çıktı.

Dışişleri yetkililerinden alınan bilgiye göre, kayıp olan Türk vatandaşı gemi mürettabatının arama çalışmalarının devam edildiği ifade edildi.

Yaralı olarak kurtulan 5 Türk vatandaşı gemi personelinin ise Suriye'nin Tartaus Şehir Hastanesinde tedavi altına alındığı öğrenildi.

Gelişmeler DenizHaber.Com'da

DenizHaber.Com-Özel

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
S.GÜDER 2006-01-23 10:02:07

ölenlere allahtan rahmet ailererine sab1r diliyorum yaral1 olarak kurtulan denizci kardeslerimize gecmis olsun....

Avatar
ş sami zorer 2006-01-23 12:58:12

M.DEMİREL kaptanı olarak sahsım ve personelim adına merhum arkadaşlarımıza allahdan rahmet sağolarak kurtulan arkadaşlarımızada geçmişolsunder yakınlarına sabır ihsan eylerim.

ş.sami zorer

Avatar
DOST 2006-01-23 13:41:59

Bu Güçlü-4 gemisi yenibir gemi,tadilat olmuş gemi olarak nasıl oluyorda limanda batıyor? Dikkatinizi buraya çekmek isterim.Gemiler limanda batar derler bizim gibi eski denizciler.Ancak bu geminin batması çok enteresan.Hesapsız,kitapsız gemiler işte böyle limanda batarlar su alarak.Çünkü bu gemiler su alarak batma üzere dizayn edilmiş.İlgililer yine atlatırlar bunuda işte şu nedenle battı veya bu nedenle.Gerçek neden bilgiden yoksun yapılan bu gemiler hep batacaktır.Onlar sadece kagıttan ibarettir de ondan!!!İlgilerde yanlış işaret edilen yönlendirmelerle bu ölümlü kazalara neden olmaktadırlar.Allah ölenlerin ailelerine ecir sabır versin.Ölenlere rahmet , yaralılarada acil şifalar dilerim can denizci dostlarıma.İlgilerede silkinip uyanmalarını diliyorum bu gaflet uykusundan

sevgiyle kalın

Avatar
tolga altinbasak 2006-01-23 17:36:53

kimse bilip bilmeden konuşmasin olayin asli böyle değil su alıp falan batmadı gemi burdan okudugunuz 2-3 satir bişeye binayen yazi yazmayin!

Avatar
shackle 2006-01-24 19:05:42

Tolga arkadaşım bu geminin su alarak batmadığını belirtirken bildiğin bir şey varsa bir açıklama yapman ve bunu uygun bir uslüple dile getirmen doğru olmaz mı acaba.

Hem böylece yanlış yorumlamaların önüne kimseyi kırmadan geçmiş olmazmısın. (Böylece kimsede senin tabirinle bilip bilmeden konuşmamış olur.)



Ölenlere Allah'tan rahmet ve yakınlarına başsağlığı dilerim...

Avatar
SELCUK GUCLU 2006-01-25 11:38:48

BEN ISMAIL HAKKI GUCLUNUN YANI NAM-I DEGER ISMAIL USTANIN TORUNUYUM. TOLGA ARKADASIMIN YAZISINDA BELIRTTIGI BU OLAYIN BU SEKILDE OLMADIGINI NEYE DAYANARAK SOYLEDIGINI BILDIGIN VE BIZIM BILMEDIGIMIZ BIR ATRINTI VARSA BUNU ACIKLAMASINI BIZI AYDINLATMASINI ISTIYORUZ. MERHUMUMA ALLAHTAN RAHMET GUCLU SULALESINEDE ACI KAYBIMIZ IÇIN BAS SAGLIGI DILIYORUM .RABBIM MEKANINI CENNET EYLESIN

Avatar
tolga altinbasak 2006-01-26 15:45:42

gemi bilinmeyen sebeple nasil batar içinde canli sahidi varken.Bir arkadaşımın yorum yapmiş denizden yorum başliğiyla nasihatlar vermiş yalan dolan şeyler yazmiş mesela güçlü-4 gemisinin yeni oldugunu yazmiş,kafasina göre hesap kitap yapmiş oturdugu yerden bi dunya atip tutmuş nasihatlar vermiş.benim bildiğim çok şey var anlayamadim tek şey ise buraya kendini denizci sanan insanlarin denizciden yorum adiyla girmesi.GÜÇLÜ'leri tani bil öyle gel ondan sonra yorum yap boşa sallama!

Avatar
murat eyupoglu 2006-01-26 20:31:12

selam ben kibris magusa tersanesinde calismaktayim gucli 4 gemisinin battigini netten ogrendigimde cok uzuldum bence kimse bos yorumlar yapmamali her kim olursa olsun olenlee allahtan rahmet diliyorum ailelerinin basi sagolsun

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176