Robot dalgıçlarla gemiye bakılacak

Reina-1 gemisinde kayıp olan 8 Türk denizcisinden herhangi bir haber alınamazken, robot denizaltının bugün veya yarın gemiye dalış yapacağı öğrenildi.

banner106

Robot dalgıçlarla gemiye bakılacak

Reina-1 gemisinde kayıp olan 8 Türk denizcisinden herhangi bir haber alınamazken, robot denizaltının bugün veya yarın gemiye dalış yapacağı öğrenildi.

24 Ekim 2011 Pazartesi 14:10
2136 Okunma
Robot dalgıçlarla gemiye bakılacak

Reina-1 gemisinde kayıp olan 8 Türk denizcisinden herhangi bir haber alınamazken, robot denizaltının bugün veya yarın gemiye dalış yapacağı öğrenildi.

Ayrıca, DenizHaber'in çeşitli kaynaklardan edindiği bilgilere göre İtalya ve Türkiye'den oluşturulacak profesyonel dalış ekibi de önümüzdeki hafta içerisinde gemiye dalış yaparak kayıpların bulunmasına çalışılacak.

Bu arada; Reina-1 gemisinin kurtulan kaptan ve 2. kaptanının, 3. Kaptan İlyas Güney ve diğer mürettebatın gemi batmadan önce can yeleklerini giymekte olduklarını söyledikleri de gelen haberler arasında.

Anahtar Kelimeler:
KayıpDenizcilerReina-1
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
murat asar 2011-10-24 18:54:13

kurtulan kaptanlara geçmiş olsun diyorum.... fakat ifadelerini niye sürekli değiştirdiklerini anlayamıyorum. hani bütün mürettebat uyuyordu.....diğer bir ifadeleride iki üç kişinin uyanık olduğu doğrultusundaydı ...

Avatar
hakan birat 2011-10-24 22:30:05

bence kaptanlar kendini kurtarmak için devamlı yanlış beyan veriyorlar yanlız bilmiyorlarmı gemiyi en son kaptan terk eder bunların hesabı er geç sorulmalıdır

Avatar
hasan fıstıkçı 2011-10-24 23:20:57

Arkadaşlar görüyorum ki herkes kaptanlara yüklenmeye çalışıyor,öncelikle bu olayı çözecek olan telsiz konuşmaları ve deniz kanunlarıdır. Şahsen bu telsiz konuşmalarını çok merak ediyorum. İnanıyorum ki bakanlığımız ve müsteşarlığımız bu olayın üzerine giderek olayda kusuru olanları mahkemeye vererek cezalandıracaktır. Benim düşüncem yakınları kaybolan insanlar müşterek bir avukat tutarak bir an önce hukuki süreci başlatmalıdırlar. Saygılarımla

Avatar
seçil güney 2011-10-24 23:35:49

REINA 1 GEMISINE HADI ULAŞAMIYORSUNUZ DIYELIM PEKIYA ANKARA FERIBOTU ONADA MI KIMSE ULAŞAMIYOR?. 200 KİŞİ TAŞIDIGI IDDA EDILEN ANKARA FERIBOTUNDA GUVENLIK KAMERALARINDA HIÇ MI GORUNTU YOK. KARAKUTUSUNDA KAYITLI DEGILMI SON KONUSMALAR NEDEN KIMSE BUNLARI DINLETMIYOR. NEDEN GUNDEME GETIRLMIYOR DA SADECE AYNI HABERLER TEKRARLANIP DURUYOR YETER ARTIKKKK...

Avatar
ali avcı 2011-10-25 08:35:20

sayın deniz haber editörleri gemi personel listesini şirketten bulup haberin devamında iletmeniz daha iyi olurdu.birbirini tanıyan denizci arkadaşlar olabilirdi.

Avatar
YEŞİM GÜNEY 2011-10-25 13:13:58

yayınlamıycağınızı bildiğim halde yazmıştım zaten tek güvendiğimiz haber sizdiniz neden herkes gerçekleri gizliyoo :(((

Avatar
yeşim GÜNEY 2011-10-25 14:02:12

ÇAALIŞMALARIN HIZLANDIRILMASINI İSTİYORUZ NEDEN HERŞEY BU KADAR YAVAŞ İLERLİYO 8 CAN SÖZ KONUSUYSA ARTIK YETER HERKES ELİNDEN GELENİ YAPSINN!!!

Avatar
murat asar 2011-10-25 14:55:42

aldığım habere göre iki bot ayarlanmış.geminin fotoğraflarını çekmek için inilecekmiş daha sonrası nasıl gelişir bilinmiyor. ama işlerin çok yavaş ilerlediği bir gerçek..böyle eli kolu bağlı durmak çok zor..yeni bilgileri olanlar lütfen yazsınlar

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176