Paksoy “Devletin 7 Altın Adamı”ndan biri

CNBC-e Business Dergisi, “Devletin 7 Altın Adamı” başlığıyla hazırladığı özel dosyada, İDO Genel Müdür Ahmet Paksoy’un başarısından övgüyle söz etti.

banner106

Paksoy “Devletin 7 Altın Adamı”ndan biri

CNBC-e Business Dergisi, “Devletin 7 Altın Adamı” başlığıyla hazırladığı özel dosyada, İDO Genel Müdür Ahmet Paksoy’un başarısından övgüyle söz etti.

02 Kasım 2009 Pazartesi 16:33
2510 Okunma
Paksoy “Devletin 7 Altın Adamı”ndan biri

Paksoy “Devletin 7 Altın Adamı”ndan biri

CNBC-e Business Dergisi, “Devletin 7 Altın Adamı” başlığıyla hazırladığı özel dosyada, İDO Genel Müdür Ahmet Paksoy’un başarısından övgüyle söz etti.

Dünya ve Türkiye’nin önde gelen iş hayatı ve yaşam kültürü dergisi CNBC-e Business, İDO’nun son 5 yılda gösterdiği hızlı büyüme ve başarı performansıyla, alanında dünya lideri bir işletmeye dönüştüğünü kaydetti. Bu başarının altında, özel sektör disiplin ve bakış açısıyla çalışan İDO Genel Müdür Ahmet Paksoy’ın imzasının bulunduğuna işaret eden CNBC-e Business,   dosya haberi  “Devletin 7 Altın Adamı” başlığı ile verdi.

Yaptığı yatırımlarla son 5 yılda “dünyanın en fazla yolcu taşıyan işletmesi” durumuna gelen İDO, sahip olduğu güçlü filo, bilgi birikimi (know-how) ve deniz taşımacılığında artan rolü ile ulusal ve  uluslararası platformda ilgi çeken bir konuma ulaştı.

Bu başarısıyla iş dünyasının da dikkatini çeken İDO ve Genel Müdür Ahmet Paksoy, dünya ve Türkiye’nin önde gelen iş hayatı ve yaşam kültürü dergisi CNBC-e Business’ın “Devletin 7 Altın Adamı” başlığı altında hazırladığı dosya çalışmasında analiz edildi.

CNBC-e Business: “ Dünyanın en büyük filosunu kurdu”

İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy’un görüşleri ile İDO’ya “dünya şampiyonluğu”nu getiren sayısal performansın değerlendirildiği bu özel dosyada, İDO’nun 100 milyonu aşan yolcu ve 7 milyona yakın araç taşıyarak, bugün “Dünyanın En Büyük Yolcu Taşımacılık Şirketi” konumuna ulaştığı belirtildi.

“ Yabancılar know- how istiyor”

Alanında “dev” bir işletmeye dönüşen şirketin, sahip olduğu know- how ile yabancıların ilgi odağı olduğuna vurgu yapılan haberde, İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy’un kişisel performansının, şirketin hızla yükselen başarı grafiğinde temel kriterlerden biri olduğu kaydedildi.

Haberde, İDO Genel Müdürü Ahmet Paksoy’un İDO’ya Kal-Der Başarı Ödülü’nü kazandırdığı, yeni hedefin ise Avrupa Kalite Ödülü olduğu belirtildi. İDO’nun projeleri olan Deniz Taksi, Haliç Vapurları ve genişletilmiş hızlı feribot hatlarının ardından, yeni bir yatırım alanı olarak Ro-Ro işletmesinin gündemde olduğu vurgulandı.

Anahtar Kelimeler:
İDOAhmet Paksoy
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NUH CRKL 2009-11-03 13:46:23

Bundan bir 7-8 sene öncesine gittiğimizde İDO'nun açılımın ne olduğunu bilmeyen kullanım alanlarının kısıtlı olduğu ve daha çok elit denen yüksek tabakanın kullandığı bir yapı olarak bilinirdi.Şehir hatlarını zaten anmaya bile gerek yok Allah bir daha o halini yaşatmasın bizlere, velhasıl kelam bugün İDO bir dünya markası bilboardlarda,haberlerde dünya birincisi olduğunu görüyor gurur duyuyoruz.Bu gurur aslında İDO'yu bu duruma taşıyan bu imkanları sunan Sayın Paksoy ve bu imkanları doğru değerlendiren personeline aittir.Son olarak hakikaten ne büyük bir nimetmiş bu gemide ağız tadıyla ucuza çay simit keyfi.

Avatar
fatih özgüzelbaş 2009-11-03 14:12:53

Bizler daha çok yönettikleri kurumların içini boşaltan yöneticilerin haberlerine alışığız.

Böyle bir sistemde yönettiği kurumun başarısı için çalışan ve mükemmelliğin peşinde koşan bir genel müdür olmak ve bu şekilde "iyi" haber olmak çok zordur.

Kendisine başarılar diliyorum ve çalışma anlayışının, vizyonunun ve çalışkanlığının diğer devlet kurumlarına da yansımasını diliyorum.

Avatar
Fatih Yılmaz 2009-11-02 17:25:08

Türkiye'nin gemi motoru imalatında harekete geçirilmeyi bekleyen en önemli yerli potansiyellerinden biri olduğunu düşündüğüm TÜLOMSAŞ'ın Genel Müdürü Sn. Hayri AVCI Beyefendiyi en kalbi duygularımla tebrik ederim. TÜLOMSAŞ yapımı motorlar özellikle IDO'ya ait feribot ve vapurlarda kullanılabilir. Bu hususu İDO'nun başarılı Genel Müdürü Ahmet PAKSOY Beyefendiye buradan iletmek isterim. Saygılarımla, Fatih YILMAZ.

Avatar
Bir Bilen 2009-11-03 00:35:34

Türkiye Cumhuriyeti'nin öz varlığı olan Şehir Hatlarının İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne hiç bir bedel ödenmeksizin devredilmesi, İDO'nun büyümesine sebep olmuştur. Bu durum kişilerin başarısı olmamalıdır. Ayrıca 70 milyonun üzerinde hak sahibi olduğu bir şirketin Türkiye Cumhuriyeti'nde bir il belediyesine nasıl devredildiğini anlamış değilim. Bu şirket neden İzmir Büyükşehir Belediyesine değil de İstanbul Büyükşehir Belediyesine devredilmiştir. Bu şirket üzerinde tüm Türkiye'nin hakkı vardı çünkü... Saygılarımla....

Avatar
murat birecik 2009-11-03 08:58:35

ahmet'i, en ağır eleştiren kişilerden biriyim ve gerekirse de

yine en ağır şekilde eleştiririm...lakin!!!



ister sevin, ister sevmeyin; işbu adam başarılı. hani her daim

bir laf söyleriz ''ben sonuça bakarım'' diye...



ahmet; ido veya tdi...adını sen koy, hizmet kalitesini yükseltti. ve daha da yükseltir, bu şeytan tüylü genel müdür...

(bu arada, eskihisar-topçular tuvaletlerini de bir hallet!)



şehir hatlarının, ido'ya devri ile -aslında- ido, yüzer bir mezbelelik devralmıştı. ve ben o gün, ahmet için üzülmüştüm; ido kalitesi ile şehir hatları kalitesizliği, oluşan yeni filonun da kalitesini de aşağıya çeker, diye. ve en kritik gün ise, vapurların büfelerinin devralınmasıydı. o gece ahmet, sabaha kadar uyumamıştı!



şu anda, vapur büfeleri, benim 1 tl'ye karnımı doyuruyor; çay ve

poğaça...



(şefik gögen'den, 5 kamyon midye çıkmıştı!)



saygılarımla

murat birecik

Avatar
Alirıza Gemici 2009-11-03 11:02:14

Bizde şöyle bir durum var;Başarılı olduğu söylenen ya da gerçekten başarılı olan kişileri , kim olursa olsun, gizli bir hasetliktle belki, paçalarına yapışıp aşağıya çekeriz.Ya da bazen kişinin şansından mıdır nedir abarttıkça abartır gerçekleri görmezden geliriz.

Sayın Paksoy başarılı bir insan tabiiki.Genç yaşında bir çok başarılı iş yapmış .Çalışkan.Takdire değer.Bu ayrı ama bunun için kar eden bir kuruluşu devraldığını göz ardı etmemiz gerekmez.

Öyle bir durum ki bu, insanların zaten başka şansı yok, yolcusu hazır.

Bu arada yeni yapılan gemilerde 15 dakikalık üsküdar yolunu 20 dakikada alıyor o başka.

Kar eden bir kuruluşu bedavadan bol keseden belediyeye devrettik şimdi belediyede satıp borçlarını ödeyecek(miş) sözleri dolaşıyor..Bu da acı gerçek.

Avatar
TEKİN ERGÜN 2009-11-03 14:01:18

İDO GN.MD. SAYIN AHMET PASKSOY'U ÖNCELİKLE YÜREKTEN KUTLUYORUM.İNTERNETTE GEZİNİRKEN KARŞIMA ÇIKAN BU TABLO KARŞISINDA ÇOK MUTLU OLDUM VE GERÇEKTEN ÜLKEMİZ VE KENDİ ADIMA DÜNYA BASININDA 7 ALTIN ADAM CÜMLESİNDEN DOLAYI GURUR DUYDUM.ÜLKEMİZİN BU TÜR AYDINLIK YÜZLERE,BAŞARILARA VE ÖZVERİLİ ÇALIŞAN DÜRÜST YÖNETİCİLERE OLDUKÇA İHTİYACI VAR.ÜLKEMİ NASIL KANKINDIRABİLİRİM,ÇALIŞTIĞIM GÖREVİN HAKKINI EN İYİ NASIL VEREBİLİRİM,İNSANLIĞA DAHA FAZLA NASIL FAYDA SAĞLAYABİLİRİM VİZYONU VE MİSYONU İLE ÇALIŞAN VE DÜNYA GÖRÜŞÜ OLAN BU 7 ALTIN ADAMI ALKIŞLAMAK İSTİYORUM.

İSTANBULA İŞ SEYEHATLERİ NEDENİYLE SIK SIK GİDİYORUM VE ZAMAN ZAMAN İDO YA AİT DENİZ TAŞIMACILIĞI ARAÇLARINDAN FAYDALANIYORUM.GEREK,DENİZ OTOBÜSÜ,GEREKSE DİĞER DENİZ ARAÇLARINDAN OLDUKÇA MEMNUN KALIYORUM.BİLEMİYORUM BELKİDE BEN ANKARA DA YAŞIYORUM VE İSTANBULUN BÜYÜLÜ ATMOSFERİNDE VE VAPURDAN MARTILARA ATTIĞIM BİR EKMEK PARÇASI BENİ DENİZİN SESİNDE DERİNLERE GÖTÜRÜYOR.BELKİDE BENİM BU RUH HALİMİN OLUŞMASINADA SANIRIM EN BÜYÜK KATKIYI İDO VE BU HİZMETİ BİZ TÜRK MİLLETİNE SAĞLAYAN DEĞERLİ YÖNETİCİ AHMET PAKSOY'A BORÇLUYUMDUR.KEŞKE ANKARA DADA YENİ UFUKLAR AÇAN,İÇİMİZE BİR DAMLA SU SERPECEK YÖNETİCİLERDE OLSA.AHMET PAKSOY GİBİ ALTIN ADAMLARDAN BİRİ MESELA.ANKARA ELBETTEKİ DENİZ MAHRUMU BİR BAŞKENT.KENDİNE GÖRE ANKARA NINDA DEĞİŞİK BİR DOKUSU VAR FAKAT BAKTIĞIM ANDA ÇOK BİR DEĞİŞİKLİK GÖREMİYORUM.COĞRAFİK YAPISI İTİBARIYLA BELKİDE YAPILACAK ÇOK FAZLA BİRŞEY YOK AMA İNANIYORUM Kİ ; SAYIN AHMET PAKSOY GİBİ BİR BELEDİYE BAŞKANIMIZ OLSA ANKARA'YADA DEĞİŞİK BİR RENK KATACAKTIR .GÖREMEDİĞİMİZ VE YAŞAYAMADIĞIMIZ MAVİ DALGALI DENİZİ BELKİ İÇİMİZDE YAŞATACAK KATKILAR SAĞLAYCAKTIR.

SAYIN AHMET PAKSOYU VE DİĞER 6 ALTIN ADAMI YÜREKTEN KUTLUYORUM.BANA ; İDO SAYESİNDE BİNDİĞİM DENİZ ULAŞIM ARAÇLARINDA BU KEYFİ YAŞATTIĞI İÇİN ; ÜLKEME KATKI SAĞLADIĞI İÇİN,YURTDIŞI BASININDA ADIMIZI ALTIN HARFLERLE YAZDIRDIĞI İÇİN KENDİSİNE YÜREKTEN TEŞEKKÜR EDİYORUM.İYİKİ VARSINIZ 7 ALTIN ADAM,İYİKİ VARSINIZ SAYIN AHMET PAKSOY..

Avatar
bahadır emre bozkurtlar 2009-11-03 14:07:09

Öncelikle bir İstanbul'lu olarak bu başarının rastlantı olmadığını düşünüyorum. İdo,şirket-i Hayriye'yi değiştirmiş ve ciddi anlamda bir kalite getirmiştir. Ve özellikle deniz taşımacılığındaki bu kalite yolcuyuda memnun etmiş ve ilgiyi arttırmıştır. Dışardan baktığımda iskelelerdeki değişiklik,hizmet kalitesi hemen göze çarpan bir unsur zaten.Özellikle yeni gelen vapurlardaki konfor hakikaten takdire değer. Bütün bu başarının mimarı elbetteki Sn. Ahmet Paksoy ve onun ekibidir. Bu anlamda kendisini ve ekibini tebrik ediyorum.Bu başarının burada kalmayacağına da emin olduğumu belirtmek istiyorum..

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176