ÖMER-N Kayıpları İçin Kampanya

Ömer-N Gemisinde hala kayıp 3 denizci için onlardan biri olan Serkan Öztürk'ün acılı Babası Cemil Öztürk'ten kampanya önerisi. Danimarka Büyükelçiliği'ne Faks gönderelim....

banner217

ÖMER-N Kayıpları İçin Kampanya

Ömer-N Gemisinde hala kayıp 3 denizci için onlardan biri olan Serkan Öztürk'ün acılı Babası Cemil Öztürk'ten kampanya önerisi. Danimarka Büyükelçiliği'ne Faks gönderelim....

21 Kasım 2007 Çarşamba 00:03
1660 Okunma
ÖMER-N Kayıpları İçin Kampanya

ÖMER-N Kayıpları İçin Kampanya

Ömer-N Gemisinde hala cesetleri çıkarılmayı bekleyen  3 denizci için onlardan biri olan Serkan Öztürk'ün acılı  Babası Cemil Öztürk'ten kampanya önerisi.

"Danimarka Büyükelçiliği'ne Faks gönderelim...."

Cemil Öztürk, bütün duyarlı DenizHaber.Com okurlarından aşağıdaki mesajı Danimarka Büyükelçiliği'nin 0 312 - 4472498 numaralı faksına göndermelerini istiyor.

(DenizHaber.Com'un notu: aynı mesajı Büyükelçiliğin e-posta edresi olan nykambn@um.dk adresine de gönderiniz)

DENMARK EMBASSY
ANKARA ../11/07

We have not received any information for weeks about the ÖMER-N accident relating with three dead people taking place in the ship.We are mistreated by DENMARK GOVERMENT.Denmark government representatives are not making enough effort to take out the dead bodies from the ship.This behaviour is against the human rights .We want that Denmark government deliver the dead bodies to their families as the human rights as soon as possible. We are looking forward to take response soon.

(Adınız-Soyadınız)

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aybike yanar 2007-11-21 09:21:51

ben hemen bu sabah gönderdim.. eminin duyarlı herkez sadece 3 dk sını ayırıp gönderebilir..

Avatar
volkan öztürk 2007-11-21 12:31:32

sadece bu sabah tüm Çelebi grubundan binlerce mail ve faks gönderildi.sizden ricam sadece kendinizin değil yayabildiğiniz kadar daha geniş bir kitleye bu mesajı ulaştırmanız.Çabalarımız sonuç vericek inşallah.Ait oldukları topraklara,analarının,babalarının yanına ulaşıcak bu şehitler.

Avatar
seyda öner 2007-11-21 18:40:30

onlar sadece ana babalarının evlatları değiller!onlar her biri bir TÜRK EVLADI.lütfen sizde bu mesajı verilen adrese gönderin.(tüm şehitlerimizin ailelerinin başı sağ olsun...)

Avatar
murat altaş 2007-11-22 18:40:50

ARTIK ZAMAN GEÇTİKÇE İNSANA DEĞER VERİLMİYOR.ACIYI YAŞAYANLARDA BAŞKA KİMSE ANLAMIYOR. VE MAALESEF UMUTLARIMIZIDA YİTİRİYORUZ.NEDEN HALA SOMUT BİR ADIM ATILAMIYOR.BEN ANNEMİN YÜZÜNE DAHİ BAKAMIYORUM KARDEŞİMİN ÖLDÜĞÜNÜ SÖYLEMEYE CESARET EDEMEDİM SÖYLEYEMEDİM. VE O KADINCAĞIZ ÇIKIP GELECEK UMUDUYLA BEKLİYOR.BİLDİĞİMİZ TEK ŞEY VARSA YETKİLİLERİN İLGİLENİYORUZ DEMESİ BAŞKA BİR ŞEY BİLMİYORUZ.BİZ KOSKOCA ÜÇ TARAFI DENİZ OLAN TC. DEVLETİ OLARAK BU OLAYLA İLGİLİ OLARAK BİR YAPTIRIM YADA ÇALIŞMA YAPAMAYACAK KADAR ORADAKİ EVLATLARIMIZI KARDEŞLERİMİZİ UMURSAMAZ DURUMDAMIYIZ.ONLARDA BU VATANIN EVLADI ONLARDA TC. VATANDAŞI.BU OLAYA DEVLETİMİZİN EL ATIP CİDDİ BİR ŞEKİLDE İLGİLENMESİ İÇİN BİR YERLERE ÇIKIP EYLEM YADA YASALARA KARŞI GELİPTEMİ SESİMİZİ DUYURMAMIZ GEREKİYOR BİZLER BU OLYA DEVLET YETKİLİLERİNİN PARMAK BASIPTA BİR AN ÖNCE İÇERDEN KARDEŞLERİMİZİN ÇIKARILMASINI İSTİYORUZ

MURAT ALTAŞ MUSTAFA ŞENİN AĞABEYİ 0537 272 38 43

Avatar
Mehmet Doğan 2007-11-22 22:17:01

Artık bu ayıbın biran önce düzeltilmesi gerekir. Türk yetkililere burdan sesleniyorum Türkiyede insan hayatına hiç mi değer verilmiyor bu kadar mı değersiz türk vatandaşları ...

Konuyla alakalı yada alakasız herkesin bu maili ve faxı gondermesini rica ediyorum

Avatar
fatih yagmur 2007-11-26 18:46:22

ayıp oluyor ülkemizin ismi kazazedelerine dahi sahip çıkamayan bir ülke olarak anılmamalı ama bunun için yetkililerin yetkili olduğunu hatırlayıp bir şeyler yapmalı.



not:gemiadamlarının yıpranma payları iptal edilmiş durumda.bu konuda bir çok denizcilik sitesine mail attımsada kimse önemsemedi.

Avatar
ahmet özyıldırım 2007-11-26 19:54:31

bu kayıpların bulunması için daha ne beklenıyo.lutfen bütün yetkililer göreve; geride kalanları kimse dünmuyomu ateş düştüyü yeri yakmasın

Avatar
cemil öztürk 2007-11-27 15:40:48



BU KAMPANYA SADECE OĞLUMUN CESEDİNİN TÜRKİYEYE

GETİRİLME İŞLEMİNDEN İBARET DEĞİLDİR.

!!!!!!!! BU GÜN BANA YARIN SANA !!!!!!!!



BU KAMPANYA !!!



VATANA

BAYRAĞA

TÜRKLÜĞE (HAYSİYET-ŞEREF-GURUR-DUYGU-ŞUUR)

SAHİP ÇIKMA KAMPANYASIDIR.

DAVAMIZ: BİRİMİZ HEPİMİZ,HEPİMİZ BİRİMİZ İÇİN OLMALI



Cemil ÖZTÜRK





banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176