Ocak Ayının Gururu Bekir Hacıbekiroğlu

Paris MOU limanlarından SIFIR EKSİK'le çıkan 5 Türk Bayraklı gemi arasında Şubat ayı boyunca yapılan oylamayı "Bekir Hacıbekiroğlu" gemisi kazandı.

banner227

Ocak Ayının Gururu Bekir Hacıbekiroğlu

Paris MOU limanlarından SIFIR EKSİK'le çıkan 5 Türk Bayraklı gemi arasında Şubat ayı boyunca yapılan oylamayı "Bekir Hacıbekiroğlu" gemisi kazandı.

07 Mart 2013 Perşembe 12:08
4137 Okunma
Ocak Ayının Gururu Bekir Hacıbekiroğlu

 DenizHaber okurları arasında Ocak ayı içerisinde Paris MOU limanlarından SIFIR EKSİK'le çıkan 5 Türk Bayraklı gemi arasında Şubat ayı boyunca yapılan oylamayı "Bekir Hacıbekiroğlu" gemisi kazandı.

Bekir Hacıbekiroğlu; 17 Ocak 2013 Tarihinde Romanya'nın Köstence Limanında girdiği Liman Devleti (PSC) Kontrolünden SIFIR EKSİK'le çıkmıştı.

Bekir Hacıbekiroğlu; 1986 tarihinde inşa edilmiş; 83 Metre uzunluğunda, 13 metre genişliğinde  kuru yük gemisi. Geminin armatörü HACIBEKİROĞLU DENİZCİLİK'i kutluyoruz. Geminin Kaptan ve Mürettebatını tebrik ediyoruz.

Gemi Detayları

Gemi Tipi: General cargo
Yapım Yılı: 1986
Boy x Genişlik: 83 m X 13 m
Gross Tonnage: 2269, Detveyt: 3500 t
Kaydedilen Hız (En Çok / Ortalama): 11.4 / 10 knots
Bayrak: Turkey [TR] 
Çağrı İşareti: TCSY2
IMO: 8216100, MMSI: 271002635

Bekir Hacıbekiroğlu ile birlikte; Ocak 2013 ayında Paris MOU limanlarından SIFIR eksikle çıkan ve aşağıda isimleri listelenen Türk Bayraklı 13 adet gemimizin her birinin kaptan, personel, armatör ve işletmecilerini de ayrı ayrı kutluyoruz.

İşte Aralık ayında PARİS MOU Limanlarından SIFIR Eksikle çıkan 5 gemimiz ve anketimizde aldıkları oy oranları:

OCAK 2013 GURUR MADALYASI ADAYINIZ:
 BEKIR HACIBEKIROGLU %32.70/393 Oy
 LEADER CANAKKALE %31.53/379 Oy
 DN MILLET %14.14/170 Oy
 ULUSOY15 %3.58/43 Oy
 CENK SENER %3.24/39 Oy
 EBRU S. %2.91/35 Oy
 SELDENIZ %2.75/33 Oy
 DENAK TRADER %2.75/33 Oy
 MEHMET ALI KOYMEN %2.25/27 Oy
 BURCUM I %1.58/19 Oy
 SU %1.33/16 Oy
 ERTURK II %0.75/9 Oy
 ELIF TUBA %0.50/6 Oy
Toplam Oylar: 1202
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Denizci 2013-09-16 20:57:42

Gereksiz yorumcular, equasis den Romanya paris mou sonrasında İtalya dan alınan paris mou raporuna bir göz atsınlar boş vakitleri bol nasıl olsa...

Avatar
denizci 2013-03-07 17:43:09

MERAK EDİYORUM ACABA KÖSTENCE LİMANINDA NE KADARA MAL OLDU TEMİZ KAĞIDI ALMAK

Misafir Avatar
Müh.Kaptan Refik Akdoğan 2013-03-08 11:02:46

Bekir Hacıbekiroğlu gemisi başta olmak üzere, MoU kntrollerinden gene sıfır eksikle çıklan gemileri kutlarım. Bekir Hacıbekiroğlu gemisinin yaşı dikkate alındığına sıfır eksikle çıkması, Armatör ve gemiadamları işbirliği ile bu kontrollardan sıfır eksikle çıkılabileceğini gemi yaşının önemli olmadığını göstermektedir. Eksikleri bulunan gemilerin de armatör gemiadamı işbirliği ile sıfır eksiğin sağlanabileceğine inanıyorum. Allah selamet versin.
www.refikak dogan.com

Beğenmedim! (2)
Avatar
Haşmet 2013-03-09 00:49:41

Karadeniz limanlarından alınan paris mou ların bu yarışmalara sokulmaması gerekmektedir.çünki oradan nasıl psc lerden bu temiz kağıtlarının alındığını sağır sultanlar bile duydu ancak deniz haber duyamadı.aynı gemi gidip 2.bir survey le akdeniz limanlarındaki bir psc denetimine girse en az 10 eksikle çıkacağı garantidir.Bu vesileyle karadeniz dışındaki limanlardan alınan temiz kağıtlarına ve bunun için emek veren gerçek emekcilerin haklarının gasp edildiği aşikardır.

Avatar
Tekir Hacıtekiroglu 2013-03-10 16:32:33



Bekir Hacıbekiroglu - mısır/iskenderiye psc denetimini 11 Şubat 2013 günü sadece 6 eksik ile (tutulmadan) geçmiştir...

eksi klere bakarmısınız ltf ??? ....

Water/Weathertig ht condition 1
Working and Living Conditions 1
Safety of navigation 1
Dangerous Goods 1
Propulsion and auxiliary machinery 1
ISPS 1


+++

gurur madalyasını helal hacı.... şam tatlı kaç para ??

Avatar
Müh.Kaptan Refik Akdoğan 2013-03-09 14:53:56

Vay canına yahu, Karadeniz limanlarında neler oluyormuş!? Gurur madalyasına gölge düştü. Sayın editör siz gazetecilik yaptığınıxa göre bu işi bir araştırsanız iyi olacak. Açıkladığınız gibi işi geçiştiremezsiniz. Örneğin gurur madalyasını alan gemi yalnız Karadeniz limanlarında mı dolaşıyor? Diğer sıfır eksikli gemiler nerelere seyretmiştir ya da eksikleri bulunan gemiler hangi limanlara girmişler de eksikjleri bulunmuş gibi... Allah selamet versin

Avatar
Beko Marsilyan 2013-03-10 16:37:05

25 eylül 2012 fransanın marsilya limanı toplam 19 (ondokuz) eksik ve 4 tanesi tutulma sebebi... ZAVALLI TÜRK BAYRAĞI nın düştüğü hale bakarmısınız...köste nceden aldııım aldıııım zerooo geeçeeer de geçeeer napcaksınız ezikler !!!! eh.... vah bayrağım vah..

Water/Weath ertight conditions 03112 - Scuppers, inlets and discharges Not properly mantained Yes No No

Fire safety 07106 - Fire detection and alarm system Not as required Yes No No
Radio Communications 05104 - MF Radio installation Inopera tive Yes No No
Radi o Communications 05110 - Facilities for reception of marine safety inform. Inoperative Yes No No
Emergency Systems 04102 - Emergency fire pump and its pipes Not properly mantained No No No
Fire safety 07105 - Fire doors/openings in fire-resisting divisions Not as required No No No
C ertificate & Documentation - Documents 01308 - Records of rest Incorrect entries No No No
Li ving and Working Conditions - Living Conditions 09106 - Sanitary Facilities Not as required No No No
C ertificate & Documentation - Ship Certificates 01102 - Cargo Ship Safety Construction (including exempt.) Not properly filled No No No
Saf ety of Navigation 10116 - Nautical publications Not updated No No No
Sa fety of Navigation 10127 - Voyage or passage plan Not as required No No No
P ropulsion and auxiliary machinery 13102 - Auxiliary engine Not as required No No No
R adio Communications 05106 - INMARSAT ship earth station Inoperative No No No
Fire safety 07115 - Fire-dampers Not as required No No No
E mergency Systems 04107 - Emergency towing arrangements and procedures Not as required No No No
F ire safety 07124 - Maintenance of Fire protection systems Not as required No No No
S tructural Conditions 02107 - Ballast, fuel and other tanks Not as required No No No
P ropulsion and auxiliary machinery 13103 - Gauges,thermometers, etc Not as required No No No
I SM 15150 - ISM Not as required No No No

Avatar
ADİL KAYHAN 2013-03-12 11:16:04

Karadeniz limanlarında yapılan Paris MOU denetimlerinin nasıl geçildiğini herkez çok iyi bilmekte. Kaadenizde Paris Mou dan sıfır eksikle geçtik diye kimse gururlanmasın. Ben oyumu verirken gemilerin yaşına ve denetime girdikleri ülkelere dikkat ederim ,herkez bu kriterlere dikkat ederse anketin daha adaletli olacağını düşünüyorum. Saygılarla.

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176