Nil-K Mürettebatı Karaya Çıkarıldı

Yunan adaları yakınlarında yakıtı ve erzakı bittiği için Bodrum'a demirleyen kuru yük gemisinin personeli, Sahil Güvenlik Komutanlığı ekiplerince karaya çıkarıldı.

banner106

Nil-K Mürettebatı Karaya Çıkarıldı

Yunan adaları yakınlarında yakıtı ve erzakı bittiği için Bodrum'a demirleyen kuru yük gemisinin personeli, Sahil Güvenlik Komutanlığı ekiplerince karaya çıkarıldı.

06 Kasım 2011 Pazar 13:25
2319 Okunma
Nil-K Mürettebatı Karaya Çıkarıldı

Yunan adaları yakınlarında yakıtı ve erzakı bittiği için Bodrum'a demirleyen kuru yük gemisinin personeli, Sahil Güvenlik Komutanlığı ekiplerince karaya çıkarıldı.

Sahil Güvenlik Komutanlığı ekipleri, gemi personeli 10 Türk'ü botla karaya çıkarırken, 2 Türk ve 2 Ukraynalı personel ise gemide kaldı. 10 gemi personeline yiyecek ve içecek veren Sahil Güvenlik ekipleri, geride kalan personel için de gemiye erzak bıraktı.

Türk personelin pasaport işlemlerinin tamamlanmasının ardından Kurban Bayramı'nı geçirmek üzere memleketlerine gideceği öğrenildi.

Ukrayna'dan Mısır'a tahıl taşıyan Nil-K İstanbul isimli kuru yük gemisinin Yunan adaları açıklarında erzakı bitmiş, gemi kalan son mazotuyla Bağla Koyu'na demirlemeyi başarmıştı. Gemide bulunan 2'si Ukraynalı, 12'si Türk, toplam 14 personel, dün Sahil Güvenlik ekiplerinden yardım istemişti.
Anahtar Kelimeler:
Nil-K
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2011-11-06 14:37:53

açkalan değil.. ZOR DURUMDA OLAN MURATEBATA DEVLET YARDIM ELİNİ AZATTI.

Avatar
2011-11-06 14:41:00

BASLIKLARINIZI İNSANLARI KUÇUMSER NITELIKTE OLMAMASINA LÜTFEN DIKIKAT EDİN KARSINIZDAKILERDE İNSAN. AMA BASLIK SECIMINI İNSANLARIN MADI YADA ARMATORLERIN CIKARLARI GÖZ ÖNUNE ALARAK SECIYORSANIZ AYRI KONUKI BURDA ZOR DURUMDA OLDUKLARI VE KAKINI ARAYAN İNSANLARI SUCLU GÖRDÜĞÜNÜZ KANISI ACIKCA ORTADA .. HABERÇILIGIN ILK ILKESI DOGRU VE TARAFSIZ OLMAK KI BUNUN SIZIN HABERCILIK ANLAYISINIZDA SON SIRADA BILE YER ALMADIGI ACIK VE NETTTT....

Avatar
2011-11-06 23:45:07

ILGINC

UKRAYNADAN KALKTIKTAN SONRA MARMARADAN GECMEDINIZZMI HADI GECTINIZ YOLUNUZDA BIR YIGIN TURK LIMANLARI VAR YUNAN ADASI NE ALAKSI VARDA ORADA DEMIRLEDINIZ HADI ONUDA ANLADIK BU GEMIDE KAPTAN YADA ZABIT YOKMUYDUKI KAMAROT YARDIM ISTEDI .......



YAZIK ICINE ETTINIZ BU MESLEGIN YAZIK KESIN BAKALIM DALINIZI NEUE BINECEKSINIZ

Avatar
2011-11-07 13:00:31

BENCE HİCDE İLGİNC DEGİL

ALIŞTILAR BAZI ARKADAŞLAR 2 AY CALIŞIPTA KONTURAT PARASINI ALMAYA İTF ARACILIGIYLA TABİ

Avatar
kadriye yazıcı 2011-11-07 17:10:37

BİZİM ANLARIMIZA NİYE EL UZATMIYO BU DEVLET.

Avatar
Hasan AK 2011-11-08 11:06:26

Mübarek bayramda üzücü bir durum..Böyle zor durumda kalan denizciler için Müsteşarlık ve DTO bir fon oluşturmalı

..

Malum Müsteşarkık Döner sermayesi sertifika Ücretlerinden ve DTO Limanlara gelen Tüm gemilerden milyonlarca lira aidat topluyor, toplanan bu aidattan bir kısmı Zor Durumda Kalan Denizciler Fonu için kullanılırsa bu gibi durumlar ortaya çıkmaz ve denizciliğimizin İmajı bozulmaz..



Müsteşarlık ve DTO zor durumda kalan denizcilere sahip çıkmalı..

Avatar
2011-11-08 12:52:42

hasan ak arkadaşımız haklı ama bu fon gemi sahiplarinden zaten alınıyor

Denizci Yardım Fonu Kurulmalı geriside calışan lardan alınmalı

Avatar
Emir Üstünay 2011-11-10 08:30:46

Aşağıda bir arkadaş gemi personelini suçlayarak İstanbulda veya diğer Türk limanlarında niye ikmal yapmadıklarını sormuş . Şirket istanbulda yakıt ve kumanya göndermişde personel gemiye mi almamış ?????

Çanakkale çıkıldıktan sonra hangi Türk limanında demirde transit mazot alabilirsiniz ? İkmal imkanı olsa bile çok daha masraflı olacaktır.

Oya ki Kalimnos adasının yakıt ikmal yeri olduğu bilinmektedir. Muhtemelen şirket gemiye ikmalin Kalimnosda yapılacağını söylemiş ve oraya gitmesi talimatını vermiştir. Fakat ikmalci peşin para istemiş ve para bulunamayınca yakıt vermemiştir.

Gemi 1 hafta demirde ikmal için beklemiş ve bu yüzden kumanya sıkıntısı baş göstermiştir.

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176