Metin Kalkavan'ın 'Konuşan Türkiye' Özlemi

DTO Başkanı Metin Kalkavan konuşmayan ama konuşanı alkışlayan meclis üyelerine sitemde bulunarak 'Biz diktatör müyüz?' diye sordu.

banner217

Metin Kalkavan'ın 'Konuşan Türkiye' Özlemi

DTO Başkanı Metin Kalkavan konuşmayan ama konuşanı alkışlayan meclis üyelerine sitemde bulunarak 'Biz diktatör müyüz?' diye sordu.

08 Eylül 2011 Perşembe 19:32
2134 Okunma
Metin Kalkavan'ın 'Konuşan Türkiye' Özlemi

Bugün yapılan DTO Meclis Toplantısı renkli konuşmalara sahne oldu.

DTO Başkanı Metin Kalkavan meclis üyelerine sitemde bulunarak 'Biz diktatör müyüz?' diye sordu.

Mehmet Akyol'un DTO meclisinde söz alarak daha renkli herkesin her şeyi rahatça söyleyebildiği bir meclise sahip olması gerektiğini ifade etmesinden sonra geçen ayın gündemini anlatmak üzere kürsüye gelen Kalkavan, üyelere sitemde bulundu.

'Mehmet Akyol köyün delisi mi?'
 
'Mehmet Akyol konuşmaya başlıyor, arkadan birileri alkışlıyor' diyen Kalkavan, 'Niye siz konuşmuyorsunuz? Bravo demesini biliyorsunuz. Mehmet Akyol bu köyün delisi mi? Derdiniz yok demek ki konuşmuyorsunuz. Mustafa Bey (Mustafa Muhtaroğlu) sağolsun alkışlayıcı. 5 kişi var mecliste. Mustafa Muhtaroğlu, Hüseyin Yangın, Yunus Can, Kenan Türkantos ve Mehmet Akyol. Merak ediyorum; Neden bu kadar az?.' ifadelerini kullandı.

'Konuşmayanın alkışlamaya hakkı yok'

Kalkavan açıklamalarına şu şekilde devam etti: 'Arkadan fıs fıs konuşuyorsunuz. Sayın Bakanımızın oğlu burada. Ama kimse sorunlarını anlatmıyor. Konuşmayanın Mehmet Bey'i alkışlamaya hakkı yok. Kaç tane gemi inşacı var burada? Yan sanayici var, dizayncı var. Sayınız kaça düştü? Ben diktatör müyüm? Cengiz Kaptanoğlu diktatör mü? Meclis böyle olmaz. Dişe diş olması lazım. Bundan daha şeffaf bir yönetim zor bulursunuz. Küçük serzenişler büyük sorunların gelmeden çözümüne katkı sağlar. Sadece 5 kişi konuşursa olmaz. Şube başkanları da konuşmuyor. Telepati yöntemiyle konuşmadan anlaşıyoruz demek ki.'

Kalkavan'ın açıklamaları sırasında araya giren Dünya Denizcilik Yönetim Kurulu Başkanı Suay Umut, odada sunum yapan register firmasına ilişkin Kalkavan'a 'Birçok register firması var. Neden bu firma? Bu tür reklamlardan oda para mı alıyor? Daha önce de birisi burada ekipmanlarını tanıttı. Bu bence yanlış.'dedi.

 Metin Kalkavan da 'Sunumlar çok ticari olduğu zaman izin vermiyoruz. Toplum ve oda menfaatine ise  izin veriyoruz. Mesela ben bu yolla 36 gemimizin St Kıtts & Nevis İnternational Ship Register'a kayıtlı olduğunu öğrendim.' cevabını verdi.

Anahtar Kelimeler:
Metin Kalkavan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2011-09-08 19:50:12

Metin Kalkavan herzaman olduğu gibi gene doğruları söylemiş. Kendisini çok taktir ediyorum. Herkes düşüncelerini belirtmeli ki, arkadan fısıldaşmalar olmasın.

Avatar
Mh.kaptan Refik Akdoğanj 2011-09-08 20:03:56

Sayın Metin Kalkavan Beyfendi çok kibar, herekese söz hakkı tanıyan bir kişidir. Anladığım kadarıyla üyelerin konuşmasını istemektedir. Ama bizim üyeler maalesef konuşma özürlüdürler. Komuşmak için de bilgi sahibi olmak ve araştırma yapmak gerektir. Öyle hazırlanmadan iyi bilgi sahibi olmadan Metin Beyin karşısında konuşmak mümkün değildir. Hazırlanmak için çalışmak gerekir. Çalışmak deyince hemen hemen herkes "işin mi yok, adam sende "derler. Hele bir de çalışan adamı bulunca herşeyi onun sırtına yükleyerek yan gelip yatarlar. Oysa ki şimdi konuşulmayacak da ne zaman konuşulacak. Deniz ticaret filomuz, tersanelermiz çökmüş durumda. Devlete hükümete projeler,teşvik düşünceleri sunmak lazım. Sivil denizcilik eğitimi onun bunun elinde ciddiyetten uzak bir şekilde devam etmektedir. Bazı eğitim kurumlarının öğretim görevlisi ,araç ve gereç sıkıntıları had safhadadır.personel kimsesizdir. Daha bir sürü sorun var, buralar yetmez. Allah yardımcımız olsun. www.refikakdogan.com

Avatar
Kurdoğlu Muslihiddin Reis 2011-09-08 22:47:01

Ben Metin beyin öyle konuşan meclis özlemi içinde falan olduğunu sanmıyorum.Bugünkü fırçasının nedeni herkes çıksın konuşsun biraz daha hükümete karşı elimiz güçlensin bizim işimize gelen işler (kredi vs) kolaylaşsın diyedir diye düşünüyorum. Böyle düşünmek için de haklı gerekçelerim var. Çünkü o mecliste zaman oldu insanların konuşma hakkı cevap hakkı engellendi ki o zamanlar Metin beyi durun insanlar cevap versin engellemeyin dediğini duyamadık. İnşallah bundan sonra duyarız. Dilerim ki artık gerçekten demokrat olmuştur, çünkü özünde iyi bir insandır.

Avatar
2011-09-09 11:14:39

Sayın Suay Umutun tespiti yerindedir.

Sormak lazım ,St Kıtts & Nevis İnternational Ship Register ' ın toplum ve oda adına ne menfaati vardır.Deniz Ticaret Odası Türk bayraklı gemi armatörleri ve Türk denizciliğine dahil firmaların temsil edildiği bir oda dır.Bu oda özellikle gemilerde Türk bayrağını desteklemek ve Türk bayrağına daha çok katılım için onların isteklerini devlet makamlarına iletmekle mükelleftir.

Deniz ticaret odası Türk bayrağından çıkmak isteyen oda üyelerine alternatif bayrak tanıtma odası değildir.

Yine başa dönersek burdaki menfaat st kitts&nevis bayrağına ve onun burdaki temsilcisine aittir.Bu bayrakta 36 geminin olması oda üyelerini ilgilendirmez.

Hatta oda yöneticilerinin oturup düşünmesi lazım bu 36 gemi neden Türk bayrağında değil ,devlet nezninde neler yapılmalıda geri dönmeliler diye,

eğer daha yeni olan bu bayrağa 36 Türk armatöre ait gemi varsa diğer bayraklarda kaç tane var,

Deniz T

Avatar
Ali Yılmaz 2011-09-09 11:40:50

Oda seçimleri öncesi adaylar Başkan tarafından belirlendi,

Kendi adaylarına neden kızıyor anlam veremedim..



Meclis üyelerinden bir çoğu seçimden seçime toplantıya geliyor desek yeridir. Öyle üyeler varki 15/20 yıldır bir defa kürsüye

çıkıp bir mesele hakında konuşmamıştır,bir cemiyette bulunmazlar ancak nedense her dönem yine şeçerler..













Avatar
hakkı 2011-09-09 17:32:34

KONUŞUCAZ ELBET YERİ VE ZAMNIN BEKLİYORUZ KADAYIFIN ALTI KIZARSIN ........ OVAKİT KONUŞCAZ

Avatar
-- 2011-09-11 18:46:56

Bu değerli odada neden işini en iyi yapanlar temsil makamında değiller. Neden bir Geden Lines, Arkas, Yasa veya adını sayamadığım bir sürü iyi yönetilen firmanın sahipleri veya temsilcileri burada yok ya da var da etkin değiller. Ben eskiden Pinat'ta çalışmıştım, Odanın tek derdi personel maaşlarının ortalamayı geçmemesi dilekleriydi.

Sen düzgün bir yönetim kadrosu oluşturma, düzgün bir personel politikası geliştirme(tek dert minimum personel maaşı), her yere akrabalarını getir, Devletten sömürebildiğini sömür (deniz nakliyat kıyağı ve geri dönmeyen krediler), kazandığını diğer alanlarda,........ batır, sonra kriz geldi mi devlet millet çığırtkanlığı...

İşini yapan yapıyor, ne bağırıyor ne çağırıyor. Siz daha çok bağırırsınız ve de suçlu ararsınız. Dönün aynaya bakın, suçlu karşınızda...

Avatar
MEHMET AKYOL 2011-09-12 14:17:48

sn METIN KALKAVAN BEY --ÜLKEMİZ İCİN ''EGER İYİ KULANILABILIR İSE BÜYÜK BİR SANSTIR ,,

BEN MEHMET AKYOL ;(KÖY ÜN DELİSİ)

DTO MECLİSTE 8 YILDIR ; DENİZ TACİRİ VE 25 SENEDİR DENİZ CAMIADA HİZMET EDEN VE BİLGİNİN GÜCÜNE İNANAN ,KIYAS METODUNA

İNANAN BİR KARDESİNİZ OLARAK , VE HERSEYDEN ÖNEMLİSİ GÖNÜLLÜ BİR HİZMETCİ OLARAK PAYLASMAK İSTERİM Kİ:

DTO DENEN VE İCİNDE BULUNDUGUM ORGANİZASYONUNDA,, SAHISLARI