Liman Başkanlığı Belgeyle Yalanladı

İstanbul Liman Başkanlığı hakkında mesai saatleri dışında işlem yapılmadığı iddiası/haberi ile ilgili bir açıklama yaptı.

banner106

Liman Başkanlığı Belgeyle Yalanladı

İstanbul Liman Başkanlığı hakkında mesai saatleri dışında işlem yapılmadığı iddiası/haberi ile ilgili bir açıklama yaptı.

22 Nisan 2012 Pazar 00:02
2770 Okunma
Liman Başkanlığı Belgeyle Yalanladı

İstanbul Liman Başkanlığı hakkında mesai saatleri dışında işlem yapılmadığı iddiası/haberi ile ilgili bir açıklama yaptı.

Başkanlığın resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Başkanlığımızda mesai saatinden sonra işlem yapılmadığı iddiası/haberi gerçeği yansıtmamakta olup, son ay içinde haftasonu dahil, yapılan 126 işlem liste halinde ekte yayımlanmıştır. Görüleceği üzere gece 11 den sonra ve sabah 02 de dahil işlem gerçekleştirilmiştir. 24 saat verilen hizmet bu güne kadar devam ettiği gibi devam etmektedir. Saygıyla duyurulur."

Liman Başkanlığı ayrıca; bahse konu yazıda yapılan duyurunun, "mutad işlerin mesai saatleri dahilinde yapılması, mesai saatleri dışında ise mücbir işlerin görülmesi" esasına göre işlem yapılmasını talep ettiğini, bunun normal bir uygulama olduğunu ve mesai saatleri dışında Başkanlığın nöbetçi personelle çalıştığı, tam kadro çalışmadığı dikkate alınırsa mutad işlerin görülemeyecek olduğunun "zaten açık olduğuna" dikkat çekti. 

 

Anahtar Kelimeler:
Liman
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ali erdogan 2014-08-19 09:08:39

Orayı bilmiyorum ama 19.08.2014 günü tuzla liman başkanlığı ilk personel geliş ve binanın açılış saati 0846 şu anda saat 0907 ve gemi adamı personel işlemlerini yapan 3 eleman dan 1 teki bile yok

Misafir Avatar
Kamil Kamiloğlu 2014-08-20 17:40:47

Ben Türkiye'nin tüm limanlarında işlem yapan biriyim. Tuzla Liman Başkanlığında çalışan personel sayısı ile başka limanlarda çalışan sayısı ile yapılan işlemlere bakmanı, ITU denizcilik fakülte si ve Piri reis öğrencileri de dahil İstanbul İzmir ve de başka yerlerden kişilerde ellerinden geldiğince özveri ile hizmet vermeye çalışan bu kişileri düşüncesizce eleştirmeni anlayamadım.Ve de oturduğun yerin Tuzla limanının hizmet verdiği bölgede olup olmadığını da bilmek isterdim. Nedeni ise "İşler Tuzlada kolay yapılıyor" diyerek sizde bu limana başka yerlerden gelenlerdenmisın ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
mustafa 2012-04-22 21:05:31

Ben liman başkanlığında bitecek bir işim olmaz,ama şunu biliyorum ki aynı gemiden beraber çıktığımız acenta yetkilisi pazar gecesi 11de liman başkanlığına gidip işini yapabiliyorsa bu liman başkanlığının mesai saati dışında çalışmadığı anlamına gelir mi, gelmez mi? mustafa azmanı tanımam, belki eli uzun birilerinin gayri yasal işini halletmemiş de olabilir, ya da yapması gereken işi de yapmamış olabilir, ama gerçek sebep neyse onun üzerinden şikayette bulunsunlar. mesela "adama cebine 3-5 kuruş koyalım bizim işimizi hallet dedik yapmadı" diye şikayet edin, ama iftira atmayın. ya da usulüne uygu niş yapmadıysa onu ihbar edin.

Avatar
Kurdoğlu Muslihiddin Reis 2012-04-22 10:02:01

Ortadaki mevzu incir kabuğunu doldurmaz ama onda bile anlaşılıyor ki liman başkanlığı haklı. Mustafa Başkan denizcilik sektöründeki en düzgün, en dürüst, en seçkin insanlardan birisidir. Yazıklar olsun itibarsızlaştırmaya çalışılıyor ise. Bu çirkinliklere dur denilmiyorsa herkes kendi vicdani muhasebesini yapmalı.

Avatar
ALI CIHAN 2012-04-23 19:51:26

ICRAAT ESASTIR, BOS LAFA PRIM VERMEYELIM..!

SEVGILI MUSTAFA KAPTAN'I YAKINEN BILEN BIRISI OLARAK SOYLEMEK ISTERIM ; KENDISI SON DERECE OZVERILI, ISINI EHLI OLARAK YAPAN, YAPMAYA GAYRET EDEN VE BUNUN ICIN DERT SAHIBI BIRI.BU BAKIMDAN MUFTERILERE VERILECEK EN GUZEL CEVAP SANIRIM KENDISININ BU MAKAMDA BULUNDUGU ZAMAN ZARFINDA GOSTERDIGI YENILIKLER , GECMISTE YASANAN UZUN SURELI ISLEMLERI KISA SURELERE INDIRMESI VE DAHI TUM DENIZCILIK CAMIASINA YASATTIGI KOLAYLIKLAR OLSA GEREK.UZUN SOZUN KISASI BASLIK ALTINDA VERILEN HIZMETLERIN ICERIGI VE ZAMANLARDA BUNU EN GUZEL SEKILDE ORTAYA KOYUYOR..

SELAMETLE++

Avatar
Hüsamettin Canbilen 2012-04-24 17:55:26

Sayın başkana ve mahiyetinde özveri ile çalışan mesai arkadaşlarına atılan bu insafsızca iftirayı en şiddetli şekilde kınıyorum.



Bölge müdürlükleri kapatılıyor iken acaba birileri kendine yer açmak için öyle asılsız haberler çıkartarak bir menfaat mi sağlamaya çalışıyorlar diye düşünmeden edemiyor insan???



Güneş balçık ile sıvanmaz!!!

Attığınız iftira çamuru pencere camına gelmiş gibi akar gider beyler!! Aklınızı başınıza alınız.

Mustafa başkanın kumaşı özeldir, leke ve kir tutmaz!!!!



HÜSAMETTİN CANBİLEN

Avatar
Metin Kaya 2012-04-25 13:22:18

Bir yorum yazdım, yayınlamadınız. "Muhatabını küçük düşürücü, yapıcı değil kırıcı olan, saygı kuralları içerisinde kaleme alınmayan yorum" olmadığı halde, sırf muhalif yorum diye yayınlamadınız.ARTIK SAYFANIZI AÇMAYACAĞIM. SİTE ADRESİNİZİ SIK KULLANILANLARDAN SİLİYORUM.

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176