İTÜ Denizcilik Fakültesi "Denizcilik Festivali" Yaptı

İTÜ Denizcilik Fakültesi Sosyal Etkinlikler Kulübü ‘’Seafest’09’’ festivalini 25 Ekim 2009 günü saat 12:00-20:00 arasında İTÜ Denizcilik Fakültesi Tuzla yerleşkesinde yaptı.

banner227

İTÜ Denizcilik Fakültesi "Denizcilik Festivali" Yaptı

İTÜ Denizcilik Fakültesi Sosyal Etkinlikler Kulübü ‘’Seafest’09’’ festivalini 25 Ekim 2009 günü saat 12:00-20:00 arasında İTÜ Denizcilik Fakültesi Tuzla yerleşkesinde yaptı.

03 Kasım 2009 Salı 10:52
1964 Okunma
İTÜ Denizcilik Fakültesi

İTÜ Denizcilik Fakültesi’den Denizcilik Kültürünü Geliştirme Çabaları

İstanbul Teknik Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Sosyal Etkinlikler Kulübü tarafından 25 Ekim 2009 günü saat 12:00-20:00 arasında İTÜ Denizcilik Fakültesi Tuzla yerleşkesinde gerçekleştirilen ilk ‘’Seafest’09’’ festivali renkli görüntülere sahne oldu.

Kaptan Mustafa Can ve Hüseyin Mengi’nin sponsorluğunda gerçekleştirilen Seafest’09’da  Fakültemiz öğrencileri ve misafirlerimiz eğlenceli bir ortamda karşılıklı fikir alışverişinde bulunarak tanışma fırsatı elde ettiler.

İTÜ Denizcilik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nil Güler’in de bizzat katıldığı etkinlik gün boyu Kare As, Metalbreath, Köz, Knight Errant, CMM Band ve Paravan adlı müzik gruplarının etkinlikleriyle devam etti.

Denizcilik kültürünün geliştirilmesine ve İTÜ Denizcilik Fakültesi’nin tanıtımına büyük katkıda bulunan ve Tuzla halkına da açık olan bu festivale diğer bazı üniversitelerden ve Fakültelerden  öğrenciler de  katıldı.  İTÜ Denizcilik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Nil Güler, Seafest’09’da yaptığı açıklamada “İTÜ Denizcilik Fakültesi, Türkiye’de denizciliğin geliştirilmesi ve Atatürk’ün denizcilikte “milli ülkü” olarak belirttiği hedeflere ulaşmak için çalışmalarını aralıksız sürdürecektir” dedi.

Anahtar Kelimeler:
Seafest’09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fatih yıldız 2009-11-03 14:05:26

süper olmuş. yakışır kardeşlerime..

Avatar
hatırlatıcı başı 2009-11-03 19:43:16

arkadaşlarımız bilmiyor herhalde, seafest 09' küçükçiftlik park ta 21 haziran günü yapıldı. yok artık sahtesini yapıyor olamazlar, ismini kullanıyor hiç olamazlar.

Avatar
yorumcu 2009-11-03 20:01:46

İTÜDEF öğrencileri bilip bilmedikleri konuda bir çok platformda konuşan öğrenciler olmaktan artık vazgeçsinler. Yaptıkları organizasyonun adı 2 sendir DÖDER (Denizcilik Öğrencileri Derneği) adı altında yapılan bir festival adıdır. Kendi çapında büyük imzalara adım atmış ve derneğin tanıtılmasında büyük rol oynamış bu organizasyonu İTÜDEF'in isim olarak alması gerçekten anlaşılmaz. Bir derneğe bu kadar zıt düşen bir kurumun festival yaparken, isim bulurken daha özenli davranamsı gerekmezmiydi? Bİr de şu soru geliyor akıllara belkide bu isimin kullanıldığından haberleri yoktu bir çok denizcilik haber sitesini takip eden öğrenciler bu isimden eminim ki bilgisiz değildir daha işe gelmeme baskın çıkacak olsa gerek...Bilgilerinize

Avatar
Fırat 2009-11-03 20:35:58

Bildiğim birşey varsa o da Seafest'in denizcilik öğrencileri organizasyonu olduğudur. 2008 ve 2009 yılı haziran ayının en çok rağbet gören festivallerinden biri olan Seafest'in ismini ITUDEF gibi senelerdir sektöre denizci yetiştiren büyük bir fakültenin araştırmadan kasıtlı veya kasıtsız izinsiz kullanmış olmasını yakıştıramadım ayıplıyorum. bu bir nevi emek hırsızlığıdır. bu kınamam haberi yapan abilerim içinde geçerlidir. Umarız tekrarlanmaz.

Avatar
Tankut Yıldız 2009-11-03 20:55:59

1999 yılında kurulmuş olan DÖDER (Denizcilik Öğrencileri Derneği), kendi adı altında yapılan "Seafest" adlı organizasyonun isim hakkını ne zaman almıştır bunu öğrenmek istiyorum gerçekten.

Zira "sea" (bkz:/ing/deniz) ve "fest" (bkz:festival) kelimeleri günümüzde serbest biçimde kullanılabilmekte olan, herhangi bir kurum, kuruluş veya şahıs tarafından "patenti" ya da "isim hakkı" alınmamış olan kelimelerdir.

Yine herhangi bir firmanın ve/veya kuruluşun sponsorlorluğunu barındırmadığı gibi, "daha önce iki kere kullanıldı" gibi işkembeden sallama sebeplerle üzerinde hak iddia edilmesi hakikaten enteresandır.

Takdir edersiniz ki İTÜ-DF'nin "gerçek Seafest budur!" gibi bir iddiası olmamıştır.

Sizlerin deyimiyle "bir derneğe bu kadar zıt düşen bir kurumun", herhangi bir art niyet beslemeden icra ettiği bu eyleme daha da önemlisi burdan yola çıkarak doğrudan "bir derneğe bu kadar zıt düşen bir kuruma" açık açık saldırılması "akıllara şu soruyu getiriyor:" Acaba saldırmak için fırsat mı kolluyorlar.

Daha net anlatabilmek ve anlamanıza yardımcı olmak için örneklendireyim:

"Rock'N Coke" yahut "Trend Show" gibi bir isim verilmiş olsaydı bu organizasyona, hak idda edebilirdiniz.

En olmadı isim hakkını almış olsaydınız yine haklı olurdunuz.

Ancak "bir çok denizcilik haber sitesini takip eden öğrencilerin bu isimden bilgisiz olmayacaklarından" madem bu kadar eminsiniz, buyrun bir anket yapalım kaç öğrencinin, bırakın Seafest'i, DÖDER'den haberi var görelim.

Özet olarak, YDO gibi sektörde bir numara olan ve sizin "niye"sini asla anlayamayarak haset etmeye devam edeceğiniz bir kuruma saldırmak için daha gerçekçi, daha mantıklı nedenler bulunuz.

Not: Yaptığınız yorumdan utanıp, çekinereke rumuz kullanacaksanız lütfen yorum yapmayınız. Fikirlerinizi söylerken rica ederim arkasında duracağınız laflar ediniz.

Saygılarımla

Avatar
başaran ünal 2009-11-03 21:05:13

Arkadaşım döder nedir? itü, deu, katü lü öğrencilerin neden haberi yok bu döder denen şeyden. özel kurslara mı kalmış dernek kurmak yada kurdurtulmak. komik buluyorum...

Avatar
Denizatı 2009-11-03 23:28:16

DÖDERin yapılanmasındaki çarpıklıklar ve deniz örf adetine uygunsuzlukları sebebiyle okulumuz tarafından protesto edilmektedir.

Siz DÖDER mensupları bizlere sataşma gafletinde bulunmak ve bizi bu saçma ithamlarla suçlamak yerine bu organizasyonunun daha güzel organizasyonlar yapılabildiğini görebilmeniz amacıyla bilinçli bir şekilde seafest olarak adlandırıldığını anlamanızı beklerdik.

Avatar
ç. k. 2009-11-03 23:33:33

oncelikle bir yorumda ''kasıtlı veya kasıtsız izinsiz kullanmış olmasını yakıştıramadım'' denılmıs.ki eger bu olay -kasıtlı yapıldı demıyorum- kasıtsız yapılmıssa ızın alma gibi bir işlem gereksiz.bu kadar neden ayaklandınız mana ad veremıyorum bu kadar hakarete de ne gerek var?emek hırsızlıgı imiş (!)peki bizim ugraslarımız ne oldu biz sizin yaptıgınız organızasyonu hıc bır sey yapmadan ugrasmadan aldık mı burada cok buyuk bır derecede emek ve ugras var aslında sız bıze emek hırsızı dıyerek bızım emeklerımızı hıce sayarak yokmus gıbı gostererek emek hırsızlıgı yapıyorsunuz.bir de bılıp bılmedigi konularda ugrasmaktan vazgececekmısız?bız orda ticaret mı yaptık? hayır! bılgısayar proglamlama ile ilgili sunum mu yaptık? hayır! gittik orda millete kagıt katlama sanatı olan origami mi ogrettik?hayır!işimizin dısında bir sey yapmadık biz orda.dısarıdan herhangi bir kac kişi de toplanıp boyle bir organizasyon yapabilirdi.bunun ıcın okumaya gerek yok.ya da okunan bolumle de alakası yok.eger dernegınız tanınmasında buyuk rol oynamıssa ve festıvalınız her yerde duyulmussa demek kı sızın de dedıgınız gıbı kendı capında ımza atmıstır.yoksa beledıye olsun kaymakamlık olsun boyle resmı kuruluslardan ızın alırken dılekceyı elımıze verırlerdı gerıye.bır de yayınlayan abılerımıze de kınama vardı kı bu bır haberdır yapılmıs bır festıvaldır.burası da adı ustunde oldugu gıbı bır haber sıtesı ıse yayınlayanları kınamak gereksız kalmaktadır.

sunu demek ıstıyorum nedendır kı bu kadar buyuk bır tepkı.anlamsızdır.guzel bır festıval oldu.ısımlere neden bu kadar takarsınız.bır de bız orada hıc bır kar amacı gutmedık kendı ımkanlarımızla ne cebımızden para cıktı ne de cebımıze para gırdı.bızlere destek,yardımcı ve sponsor olan herkese tesekkuru de bır borc bılırım.



saygılarımla...

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176