GEDDAD Öğrenci Temsilcileri Toplandı

Yapılan toplantıda 2014 Kış dönemi 6 aylık dönem içerisinde uygulama eğitimlerine ve ortak iştiraklere katılması uygun görülen temsilcilikler belirlendi.

banner217

GEDDAD Öğrenci Temsilcileri Toplandı

Yapılan toplantıda 2014 Kış dönemi 6 aylık dönem içerisinde uygulama eğitimlerine ve ortak iştiraklere katılması uygun görülen temsilcilikler belirlendi.

05 Kasım 2013 Salı 14:51
4196 Okunma
GEDDAD Öğrenci Temsilcileri Toplandı

TURGUT KIRAN DENİZCİLİK YÜKSEKOKULU GEDDAD ÖĞRENCİ TEMSİLCİLERİ TOPLANTISINA KATILDI

Öncelikle GEDDAD nedir ?

Kaptan Umur ZAMANOĞLU’nun önderliğinde 2011 yılının Eylül ayında kurulmuş, Genç Türk Denizcileri’nin kalifiye oranlarının arttırılması ve topluma, doğaya, devletimize gençliğin taze fikir ve eylemleri ile destek vermek, çeşitli AR-GE alanlarıyla çalışmak üzere kurulmuş bir organizasyondur. (Bkz:http://www.geddad.com/)

Genç Denizciler Dayanışma Derneği(GEDDAD)’nin 26 Ekim 2013 tarihinde İstanbul Eyüp’te yer alan R/V Deniz Kartalı uygulama biriminde gerçekleştirilen öğrenci temsilcileri toplantısında okulumuzu temsilen Çağatay ÇIRACI ve Mesut ERKAN görev aldılar.

Yapılan toplantıda 2014 Kış dönemi 6 aylık dönem içerisinde uygulama eğitimlerine ve ortak iştiraklere katılması uygun görülen temsilcilikler belirlendi. Toplantıya katılan temsilciler aracılığı ile okullardaki öğrencilere GEDDAD hedefleri anlatıldı:
—    Akademik manada (Denizcilik liseleri, MYO ve Üniversiteler) eğitim almış kaliteli gençlik
—    Pratik ve uygulama alanında tecrübe kazanmış bir kitle
—    Yüksek disiplin ve bağlılık 
—    Kişisel gelişim, kalifiye meslek personeli
—    Devletimize tam bağlı ve koordineli gençlik kitleleri
—    Milletine ve doğaya “DAİMA HAZIR” sloganıyla “İHTİYAÇ DUYULDUĞUNDA, İHTİYAÇ OLUNAN YERDE” düşünce yapısına sahip gençler yetiştirmek.

Yapılan toplantı sonucunda denizci öğrenciler birbirlerini bir parça olsun tanıma fırsatı bulurken ilerleyen zamanlarda GEDDAD merkezli ortak projelerde yer alma şansı yakaladı.

Yapılan toplantının öncesinde ve sonrasında katılan öğrencilerle halat manevrası talimi, roda talimi, yelken bakımı ve can yeleği bilgilendirmesi yapıldı.

 Can yeleği bilgilendirilmesi

Toplantı sonucunda GEDDAD tarafından belirlenen temsilcilikler şunlardır:

-    R.T.E.Ü Turgut Kıran Denizcilik Yüksekokulu

-    İstanbul Teknik Üniversitesi Denizcilik Fakültesi

-    Varna Maritime Academy

-    Kiev Maritime Academy

-    Ordu Fatsa Denizcilik Meslek Yüksekokulu 

Anahtar Kelimeler:
GEDDAD
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
UMUR 2013-11-10 21:29:34

Haberin konusu ben değilim :D GEDDAD ve GEDDAD camiasının başarılarından biri ama yinede doldurduğun büyük bilgi boşluğu için sağol :D

Avatar
burak kızıltaş 2013-11-10 23:23:07

UMUR ZAMANOĞLU UZAKYOL 2. KAPTANDIR HAKKINDA BİRAZ ARAŞTIRMA YAPINDA ÖLE ATIN TUTUN BARİ :)

Avatar
Hakan Selim Ç. 2013-11-11 16:40:02

Ben bu adamların her aktivitesini,gerçekl eştirdiği organizasyonları,ver diği ve uygulattığı denizcilik derslerini vs vs inceledim,gördüm,ken dilerini bir çok kez ziyaret ettim.Şunu söylemeliyim ki Umur Kaptan öncelikle hem genç hem çok muhterem bir insan.Bu adam bunca güzel oluşumun öncüsü,kendisini öncesinde tanımam etmem ancak böyle bir adamın gençlerimiz arasında var olduğunu görüp hele de böyle güzel başarılara imza atmış olması bence takdire şayan bir olay.Adam Okumuş,mezun olmuş,çalışmış,ÇABAL AMIŞ,DÜŞÜNMÜŞ(burası çok önemli),en önemlisi de edindiği bilgi ve deneyimleri paylaşmak ve daha çok denizci yetişmesine ön ayak olmak vs adına bu derneği kurmuş.İddaa edildiği gibi uzakyol o zabit bu zabit(artık neyse bu ego) olsaymış heralde uzay üssü kurarmış bu adam.Ayrıca beklemiyor değiliz:))HELAL OLSUN UMUR KAPTAN!!YOLUN AÇIK OLSUN GEDDAD VE GEDDADLILAR!!

Avatar
serkan pekdemir 2013-11-11 00:40:51

AĞZI OLAN KONUSUR KAPTAN BİZ YOLUMUZA BAKALIM İŞTE BU YÜZDEN (GEDDAD)...

Avatar
burak kızıltaş 2013-11-13 08:22:52

2 Yılda Bu kadar Başarı sağlayan Filosunu Geliştiren yurtiçi ve yurtdışından temsilcilikler alan İstanbulun Tamamınında 7/24 Deniz ,Hava,Kara Arama Kurtarma hizmeti olan bir derneğin Başında olmak istiyen Arkadaşlar vardır! Umur Kaptanıda Bu yüzden Sevmiyolardır.Vasıfl ı olan Arkadaşım Sen kur Bi dernekte Görelim Ne kadar Başarılı Olcaksın Konuşmak için konuşmayın Bişeyler yapanlarada Saygı göster!!

Avatar
Doğukan Dal 2013-11-12 21:07:27

Doğrudur ehliyeti sınırlıdır 3000dir vs vs lakin 2 sene önce genç yaşına ve sınırlı ehliyetine rağmen bir dernek kurmuş desteksiz büyütmüş içinde arama kurtarma olan kara hava ve deniz güçlerine sahip 6 yıllık denizciyede yada bölüm seçmemiş denizcilik öğrencisinede hatta denizci olmayanlara bile eğitim verebilen hatta hizmet belgesi sunabilen hatta içinde ARGEsi bulunan bir büyük camia haline getirmiş dernek dediğinin öyle altın günü gibi yemeklerle sözde toplantılarla değil fiili çalışan canını dişine takan gönüllülerden oluşan bir kurum olduğunu göstermiş öz güveni yerinde kendini geliştirmiş ve hala geliştirmeye devam eden bir bireydir saygı duymak gerekir eğer derneği kurmak yerine para kazanmaya çalışsaydı su anda muhtemelen uzaya giden mekiklerden birinin kaptanı olurdu bukadar çabaya heralde... doğru Umur ZAMANOĞLU bir kaptan değildir zabittir ama şu gerçek ki yeri gelince çarkçcıdır öğretmendir komutandır organizatördür yönetim kurulu üyesidir ve bir liderdir ve bunu yazan arkadaşım üzgünüm ama sen sadece kaptansın... bırakın o nedir bu nedir demeyi şu anda denizcilik okulundan gelmeyipde deniz sektörünün eğitim ayağına siz ve sizin gibilerden daha cok katkı sağlayanlar var... denizcilik ehliyet bakımından sadece bir iştir... lakin biz bir firma değil derneğiz... derneğin yaptıkları da ortada mükemmel değiliz belki ama çok iyiyiz...

Avatar
burak 2013-11-25 22:14:45

mert kuyruk acın var heralde :)

Avatar
harun kemer 2014-08-22 23:02:37