Filika Fanzin yasaklanıp toplatıldı

Fanzin'de denizcilik lisesindeki öğrencilerin sorunlarını dile getirirken aynı zamanda denizdeki kadınların sorunlarını da dile getiriyor.

banner106

Filika Fanzin yasaklanıp toplatıldı

Fanzin'de denizcilik lisesindeki öğrencilerin sorunlarını dile getirirken aynı zamanda denizdeki kadınların sorunlarını da dile getiriyor.

19 Mayıs 2013 Pazar 18:10
2624 Okunma
Filika Fanzin yasaklanıp toplatıldı

Hiyerarşisiz ve otoritesiz bir denizcilik hayal eden denizci liseliler Filika Fanzin'in 2. sayısını çıkarttı. Fanzin'de denizcilik lisesindeki öğrencilerin sorunlarını dile getirirken aynı zamanda denizdeki kadınların sorunlarını da dile getiriyor.

FİLİKA FANZİN'İN 2. SAYISI YASAKLANDI

Çoğunlukla Hacı Rahime Ulusoy lisesinde faaliyet gösteren Filika Fanzin inisiyatifleri hiyerarşisiz ve otoritesiz bir denizciliği istedikleri için Hacı Rahime Ulusoy Lisesi öğretmenleri tarafından disipline verildiler. 2. sayıyı da yasakladılar.. Disiplinle uğraşamayan okul idaresi filika Fanzin İnisiyatiflerini disipline vermekten vazgeçti. Daha sonra yasaklanan Fanzin öğrencilerin ellerinden alınarak toplatıldı.

3. SAYI ÇIKACAK MI ?

Filika Fanzin 3. sayıyı yasaklanan bir fanzinin tepkisi olarak çıkartacaklar. 3. sayı haziranın başlangıcına doğru çıkacak ve okurlarıyla buluşacak.

Anahtar Kelimeler:
Filika Fanzin
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
uğur sal 2013-05-19 20:45:19

Size basit bir örnek vereceğim.Hintlilerd en gemi aldık.Gemi 1986 danimarka yapımı ve kızağa koyan firma MAERSK . gemi tam 25 yaşında ve yaklaşık 14 ırk personel 6 isim değiştirmişti.Ve geminin zabitan personel salonu ortak.Gel görki bizim türkler ''enspektörlerin hepsi YDO MEZUNU'' ilk iş olarak araya alabanda yaptırdı. Ya bırakalım bu egolarımızı personeli hiyerarşiyle eezmek yerine saygı ile işimize bakalım.OSMANLIDAN BU YANA ÖRF ADET TUTTURMUŞUZ ALLAH AŞKINA MADEM BU KADAR OTORİTERİZ BANA SÖYLESENİZE DENİZİ OLMAYAN ÜLKELER BİLE NEDEN DENİZCİLİKTE BİZDEN İLERİ !

Misafir Avatar
Murat YILMAZ 2013-05-25 21:20:07

Hiyerarşinin olmadığı yerde toplum baskı altından kurtulur. bu düzen denilen sistem aslında düzensizlik sistemidir. Bu sistem içerisinde insanlar sömürülür ezilir. Hiyerarşi insanlar arasında sınıfsal farklılıklar oluşturur. Gücü elinde bulunduran ezerken güçsüz olan ezilir. Ama hiyerarşinin olmadı ortamda paylaşma ve dayanışma vardır saygı vardır sevgi vardır. güç insanların birbiri ile dayanışması adına kullanılır. Kimse kimseyi sömürmez. Aslında düzensizliği yaratan hiyerarşidir. Anarşi ise bir düzendir.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
H.Temiz 2013-05-25 12:09:13

Sen de o zaman o ülkelerin gemilerinde çalışırsın kafan rahat eder.Bir de hiyerarşi ve disiplin olmayan yerde hiç bir şey doğru yürümez.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Rifat ALBAYRAK 2013-05-21 10:35:07

İlgili dergide yapılan yorum ve yazılar okulumuza mal edilmesin, öğrencilerin öğretmenleri tarafından disipline verildikleri, 2. sayının yasaklandığı, disiplinle uğraşamayan okul idaresinin filika Fanzin İnisiyatiflerini disipline vermekten vazgeçtiği, yasaklanan derginin öğrencilerin ellerinden alınarak toplatıldığı gibi işlemler yaşanmamıştır.Gerçek olan şudur: İlgili dergi kimler tarafından çıkarılmıştır bilmiyoruz, okul içinde sirkülasyonu olmamış rağbet görmemiştir. Ancak bu yayınınızdan sonra derginin ilgi göreceğini sanıyorum.Keşke böyle bir yayın yapmadan önce iyice araştırsaydınız.

Misafir Avatar
Vaan Gasparyan 2015-01-30 11:44:16

Yalanlarınızla bu olayın üstünü kapatamazsınız. Sizi kınıyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cpt 2013-05-21 08:49:16

Filika Fanzin isimli öğrenciler tarafından çıkarılan, içeriği hakkında sizin yapmış olduğunuz haberle pek bağdaşmayan bir dergi hakkında öğrencilerin verdiği bilgilerle haber yapmadan önce ilkeli yayıncılık adına dergiyi bir okusaydınız böyle bir mecrada okul adı vererek öğretmenleri töhmet altında bırakmazdınız. Umarım kısa sürese ilgili araştırmayı yapar gereğini yerine getirirsiniz.

Misafir Avatar
Vaan Gasparyan 2015-01-30 11:38:10

İçerik konusunda sıkıntınız varsa bana ulaşın ben size filika fanzinin tüm sayılarını pdf olarak göndereyim. Eğer ondan tatmin olmazsanız elden de ulaştırabilirim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ayfer Bulut 2013-05-24 22:13:35

Ben de İzmir denizcilik lisesinde okuyorum. Filika Fanzin benim de elime ulaştı. Rağbet görmediği hakkında nasıl böyle bir şey söyleyebilirsiniz bilemedim. Herhalde bana ulaştıysa gerisini düşünemiyorum. Çıkartan arkadaşların ellerine sağlık bir daha ki sayıyı sabırsızlıkla bekliyorum.

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176