DÖDER, Türkiye Turnesine Başladı...

Denizcilik Öğrencileri Derneği 16.12.2009 tarihinde Türkiye Turnesine başladı. Bu kapsamda dernek yöneticileri, Galatasaray Üniversitesi Meslek Yüksek Okuluna konuk oldular.

banner217

DÖDER, Türkiye Turnesine Başladı...

Denizcilik Öğrencileri Derneği 16.12.2009 tarihinde Türkiye Turnesine başladı. Bu kapsamda dernek yöneticileri, Galatasaray Üniversitesi Meslek Yüksek Okuluna konuk oldular.

17 Aralık 2009 Perşembe 01:00
1853 Okunma
DÖDER, Türkiye Turnesine Başladı...

DÖDER TÜRKİYE  TURNESİNE BAŞLADI

Denizcilik Öğrencileri Derneği 16.12.2009 tarihinde Türkiye Turnesine başladı. Bu kapsamda dernek yöneticileri, Galatasaray Üniversitesi Meslek Yüksek Okuluna konuk oldular.

Güverte ve Makine bölümlerinin öğrencilerinin katılım gösterdiği seminerde Denizcilik hakkında sohbet, DÖDER tanıtımı ve faaliyetlerinin anlatılmasının ardından Galatasaray Üniversiteli Öğrencilerin sorunları dinlendi.

Boşuna Okuyoruz !

Galatasaray Üniversiteli öğrenciler liseden sonra denizcilik eğitimi almak amacı ile okula geldiklerini, fakat aldıkları eğitimin denizcilik müsteşarlığı tarafından tanınmadığını, bu yüzden ehliyet alamadıklarını dile getirdiler. 2 sene boyunca okulda derslere giren öğrenciler bu sorunun bir an önce giderilmesini ve bu haksızlığa son verilmesini diliyor.

Çözüm Müsteşarlıkta !

Öğrenciler Denizcilik Müsteşarlığına defalarca başvuru yapıldığını ve bir sonuç elde edilemediğini ancak müsteşarlığa bağlı Bağımsız Denetleme Kurulunun onayından geçmesi durumunda kendilerinin ehliyet alabileceklerini söylediler.
Bu konuda öğrencilerin sorunlarını dinleyen DÖDER yetkilileri ise Galatasaray ve DÖDER ortaklığında bir komisyon oluşturulmasına ve bir an önce çalışmalara başlanmasına karar verdiler.

 

 

Anahtar Kelimeler:
DÖDERTürkiye Turnesi
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ercan Çlaışkan 2009-12-17 04:03:05

bu haksızlığa artık birilerinin çıkıp dur demesi lazım. Türkiyede dnzclk okullarının çoğaltılması yerine öncelikle mevcut okulların sorunları çözülmeli.şu şu okulu açtık diye gövde gösterisi yapacaklarına ehliyet ve eğitim sorununa değinsinler !!

Avatar
ibrahim akpınar 2009-12-17 11:22:39

haberi şimdi okudum çok sinirlendim durum düzeltildiğinde 5 yıl yüksek denizclik eğitimi alan ben ve kardeşlerimin sizden ne farkı olacak peki,,,biz burda avrupa şartlarında eğitim görürken neden aynı şartlarda çalışalım yada imkanlara sahip olalım,,yok öyle bir dünya beyler,,siz 2. sınıfta 5 mi oldunuz ??

Avatar
ibrahim akpınar 2009-12-17 11:25:38

ercan kardeşim senn aldıgın egitim belli daha adını yazamıyorsun sonra kalkıp sistemi degerlendiriyorsun adamın dibine deniz suyu kaçmadan denizci olunmaz beyler:)

Avatar
ilker ilker 2009-12-17 12:05:38

Arkadaşlar aynı sorunu Bahçeşehir üni. yaşamaktadır ve bildiğiniz gibi burası özel bir üni ve okul da sadece bir hoca mevcut.Denizcilik eğitimi 4 duvar olan her yerde verilir mantığıyla kurulmuş bu çok yanlış. Bence bundan sonra yapılacak ilk adım bu tarz mağduriyetleri yaşayan herkesin birleşerek tek çatı altın da toplanması ve hukuk önünde haklarını araması ve ehliyet vermeyen okulların kapanması. Bu okullarda okuyan öğrencilerin de maddi ve manevi bütün masrafları karşilanması karşılığın da da okullara dava açılmasıdır. Bahçeşehir üni. MAyıs ayına kadar bu olayın çözülmemesi halinde bütün denizcilik bölümü okuyanları Okulu mahkemeye verecektir. Bahçeşehir Üni öğrencilerin göstereceği bu hak aramayı herkesin göstermesini temenni ederim.



Bu arada DÖDER de şov yapmaktan başka bir şey yapmıyor. Daha Henüz bir icraatlerini göremedik anca okul okul gezip kendilerine isim yağne etiket yapmaya çalışan bir kuruluştur.

Avatar
Güv.Stajeri Hayontan 2009-12-17 12:11:06

Galatasaray Üniversitesi gibi büyük bir eğitim kuruluşunun bu tür durumu gerçekten işler acısı.Denizcilik liselerinin bir çoğunun yeterlilikleri mevcut (Vardiya/Makina Zabiti), ya peki bu yeterliliğe bile sahip olmayan düz lisenden veya herhangi bir liseden gelen öğrenci kardeşlerimiz ne yapsınlar?Bir devlet kurumu başka bir devlet kurumunu tanımıyor, bu olsada sadece Türkiye'de olur.Denizcilik liselerinden gelen öğrenci arkadaşlarımız için sorun değil ama diğerleri için büyük bir sorundur.Denizcilik müsteşarlığı tarafından kısa süre içerisinde bu duruma artık bir çözüm getirilmesini diliyoruz.

Avatar
Kılavuz Kaptan Deniz 2009-12-17 12:15:52

Siz sanırım Ercan Çalışkanı yanlış anladınız, kendisi uzakyol ehliyet istemiyor ki fakülte ile bir seviyede olalım demiyorki.Kendisi Meslek Yüksekokullarını hakkı olan "Vardiya/Makina Zabiti" yeterliliğini istemekte.Ayrıca kendi meslektaşınız olacak kişiyle bu tür bir uslupla konuşmanızı yadırgıyorum.Selametle.

Avatar
denizci . 2009-12-17 17:21:29

Gs üniversitesinin sorununu, DODER bu sayfada yayılmasını sağlamışsa, burda fikirlerin açıklanması için bir platform oluşturmuşsa, üstüne düşen görevi yapmaya başlamıştır demektir. helal olsun kardeşlerim.

Avatar
alı ali 2009-12-17 18:50:47

Değerli arkadaşım 5 yıl okuyacaksın bız ıkı yıl okuyacağız dpgru sen tonaj sınırı gormeden calısacaksın bız tonaj sınırı gorerek calısacağız ve sende bılıyorsun kı suan kı sıstemde gemıler kuculmuyor buyuyor bu yuzden sızın iş bulma oranınız artarken bızım iş bulma oranımız azalırken pıyasada bos dolanma oranımız artacak FARKINIZ BU.



İkinci ise myo mezunuda dumen tutacak fakulte mezunuda dumen tutacak fakat bı sorun oldugunda ıkısıde bırbırının yanıda durarak kucumsememelı kı hayatta kalabılesın deniz bu ne olacagı bellı olmaz :D

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176