DÖDER 3. Olağan Genel Kurulu yapıldı

Denizcilik Müsteşarı Hasan NAİBOĞLU'nun da katıldığı Genel Kuruldan sonra Türkiye'de Denizcilik Eğitimi konulu seminer yapıldı.

banner227

DÖDER 3. Olağan Genel Kurulu yapıldı

Denizcilik Müsteşarı Hasan NAİBOĞLU'nun da katıldığı Genel Kuruldan sonra Türkiye'de Denizcilik Eğitimi konulu seminer yapıldı.

01 Kasım 2009 Pazar 23:24
1953 Okunma
DÖDER 3. Olağan Genel Kurulu yapıldı

Denizcilik Öğrencileri Derneği (DÖDER) 3. Olağan Genel Kurulu yapıldı

DÖDER öğrencilerinin gerçekleştireceği öğrenciler, genel kurulda Başkan ve 18 üye okulundan yönetim kurulu üyelerinin belirlenmesi ardından Denizcilik Müsteşarı Hasan NAİBOĞLU'nun yanısıra Denizcilik Müsteşarlığı İstanbul Bölge Müdürü Cemalettin Şevli, Piri Reis Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Osman Kamil Sağ; İstanbul Liman Başkanı Mustafa Azman'ın da katılım gösterdiği  genel kuruldan sonra ve geleneksel hale gelen DÖDER seminerlerine bir yenisini daha eklediler.

Türkiye'de denizcilik eğitimi seminerinde katılımcı ve konuşmacılar şu şekilde gerçekleşti:

  • Prof. Dr. Necmettin AKTEN - Türk Gemi Adamlarımızın Yurt Dışına İhracı
  • Prof. Dr. Osman Kamil SAĞ  - Türkiye'de Denizcilik Alanında Akademisyen İhtiyacı ve Yetiştirilmesi
  • Prof. Dr. Ahmet Dursun ALKAN - Gemi İnşa Sektöründeki krizin öğrencilerimize etkileri
  •  

    Anahtar Kelimeler:
    DÖDER
    Yorumlar
    Avatar
    Adınız
    Yorum Gönder
    Kalan Karakter:
    Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
    Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
    Avatar
    cengizhan sönmez 2009-11-05 09:33:31

    cansu hanım yazınıza cok guldum gercekden bı doder logosunun etrafına bakın ıstersenız bıraz ornek alabılyıosanız ne mutlu sıze...

    Avatar
    Cansu Ceyhan 2009-11-02 16:57:33

    Bunlar nasıl denizcilik öğrencileri acaba hiçbirinde üniforma yok. Zaten başta itüdf ayrıca bildiğim kadarıyla Dokuz eylül ve KTÜ bu derneğe üye değil. Başka kim var denizcilik öğrencisi 2yıllıklar mı kurslar mı. Bu derneğin adının 2 yıllık ve kurslar için Denizcilik öğrencileri derneği olması gerektiğini düşünüyorum.

    Avatar
    Onur Ömer BİLGİ 2009-11-02 21:43:17

    Sayın Cansu CEYHAN;

    Denizcilik eğitimi sadece saydığınız bu 3 kurumla yürümüyor sadece bu 3 kurum eğitim vermiyo ve eleman yetiştirmiyor bu sektöre.İTÜ Denizcilik Fakültesi,9 Eylül Denizcilik Yüksekokulu ve KTÜ Denizcilik Fakültesi her zaman aramızda görmek istediğimiz eğitim kurumlarıdır fakat kendi tercihleri sebebi ile aramızda bulunmamaktadır.Unutmayınız ki denizcilik eğitimi alan herkes Denizcilik Öğrencisidir ve bu dernekte bulunmaya söz sahibi olmaya hakkı vardır.Saygılarımla...



    Denicilik Öğrencileri Derneği

    Denetleme Kurulu Başkanı

    Avatar
    Denizler 2009-11-02 23:39:09

    Önce kurumların isimlerini doğru söyleyelim. DEÜ'de artık Denizcilik Fakültesi vardır. KTÜ de ise, Deniz Bilimleri Fakültesi bulunmaktadır. Denizcilik Fakültesi değil. Neden acaba Denizcilik konusunda Türkiye'nin ilk üçü olan bu fakülteler üye değil. Bir bilen var mı ? Bunun eksikliğini dernek kendi yapısında arasın. Göstermelik aktivitelerle bir yere gelinmiyor. Boş işler boş. Oturun derslerinizi önce adam gibi çalışın, birer iyi denizci olun. Bu derneği yönetenlerin okullarındaki başarı ortalamalarını çok merak ediyorum.

    Avatar
    Bir Bilen 2009-11-03 00:28:33

    Bazı kurumlarda rekabetin doğru olmadığına inanıyorum ben. Özellikle temel hizmet dediğimiz alanlarda... Sağlık, Eğitim v.s. Bu tür dernekler her nedense birileri tarafından kullanılıyor diye düşünmek zorunda kalıyorum. Eğitimin ve sağlık hizmetlerinin özelleştirilmesine başından beri karşıyım. Özel demek ticaret demek. Tiaret demek ticari kaygı ve kar amacı gütmek demek. Her iki sektör de ticari kaygı güdülmemesi gereken sektörler. Vehasıl kim ki bu iki alanda faaliyet gösteriyorsa kar amacı gütmediğini sakın söylemesin lütfen, inandırıcı ve samimi değil.

    Türkiye'nin güzide üniversitelerine bağlı köklü fakülteleri de dahil, bazı eğitim ocaklarının bu derneğe üye olmamaları düşündürücüdür.

    Denizcilik alanında eğitim veren kurum öğrencilerinin tümünün bu dernek çatısı altında olmaları temennimdir. Fakat öncelikle bu derneğin gölge dernek olmaktan kurtulması gerektiğine de ayrıca inanmaktayım...

    Avatar
    Cansu Ceyhan 2009-11-03 02:30:26

    bu sektörde söz sahibi bu 3 okuldur. 3 okulu da geçtim itüdf dir. bu okulların orada olması ancak yönetimin bu okullarda olmasıyla mümkündür. aksi halde bir kurs öğrencisinin veya 2 yıllık bir öğrencinin yönetimde olduğu bir yerde bu okulların işi nedir. kendinizi ydoya denk görmeyi bırakın artık...

    Avatar
    fatih yıldız 2009-11-03 14:14:28

    Kursların reklamanı yapmak için yapılmış bir uygulamadır. Kurs reklamı yapılan yerlerde üniversitelerin katılmaması normaldir. Bu derneği öğrencilerin kurabileceğini zannettmiyorum. Bizzat dernek kurdurulmuştur.

    Avatar
    denizisevengenç 2009-11-03 21:39:32

    Gelen yorumlardan gördüğüm kadarıyla herkes kulaktan dolma bir kaç bilgiyle yazılar yazıyor. İTÜDEF'in sektörde söz sahibi olduğunu söyleyen Cansu Hanım biraz yanılıyor bence tabi ki İTÜ'nün sektörde ki personel yetiştirme niteliği diğer okullara göre üstündür, olması gerekirde ama kibirini de biraz geride bırakmalıdır.Denizcilik okul işi değil bilgi ve tecrübe işidir mezun olduğunuzda başka bir okuldan mezun olan öğrenciden üstün değilsiniz İTÜDEF'den mezun olmamış bir çok değerli kaptan ve zabite burdan istemeyerek atıfta bulunmuş oluyorsun ki bu nitelikli bir öğrencinin yapmak isteyeceği bir şey değildir bence. DÖDER'e gelince DÖDER bildiğim kadarıyla kursların desteğiyle kurulmamış bir dernektir. 1999 yılında İstanbul Üniversitesi DUİM tarafından 'TUDÖB' adı altında kurulan daha sonra resmileşen bir kurumdur. Her sene başkanlığını başka bir okula yani okulda ki öğrenci temsilcisine devreden bir kuruluş DÖDER. İTÜDEF,DEÜ katılmıyorsa dernek tabiki bunun kendisinin yanlışları yüzünden mi olduğunu sorgulamalı. Bu kurumlarda derneğin eksikliklerini,yanlışlıklarını derneğe bildirmeli bu iş laf atarak ilerlememeli. Katılmayan okulların derneğin kuruluşundan bugüne kadar ki faaliyet ve yaptıklarını incelemelerini tavsiye ediyorum. Ama kastettiğim 1999 yılından bu yana olan TUDÖB'den DÖDER'e kadar olan süreç...DÖDER'i korumuyorum ama fevri davranışları da çok uygunsuz buluyorum.

    banner209

    banner191

    banner148

    banner145

    banner179

    banner176