Devlet Tersanelere Yardım Etmeli mi?

Ayın Anketinin Sonuçlarını Değerlendirdik

banner227

Devlet Tersanelere Yardım Etmeli mi?

Ayın Anketinin Sonuçlarını Değerlendirdik

16 Şubat 2012 Perşembe 13:45
2003 Okunma
Devlet Tersanelere Yardım Etmeli mi?

Deniz Haber olarak internet sitemizden her ay gerçekleştirdiğimiz anket sonuçlandı. "Devlet Tersanelere Yardım Etmeli mi?" sorusunun sorulduğu anketimizde 16 Şubat 2012 itibariyle toplam 2337 kişi oy kullandı.
 
Ankete katılanların 1293'ü "Evet, devlet tersanelere yardım etmeli" derken,  966 kişi de "Hayır, devlet tersanelere yardım etmemeli" şıkkını seçti. 78 kişi de kararsız olduğunu belirtti.
 
Denizcilik sektörü ve devlet arasındaki ilişkilerin gelişerek, sektörün devlet desteğinden yararlanmasının önemli bir konu haline geldiği bu günlerde, yaptığımız anketin sonuçları da %55, 3 oranında evet oyuyla devlet yardımının sekör için önemini gözler önüne seriyor.
 
%55,3 olan evet oyunun yanı sıra, hayır oyu % 41 oranında kalırken, "Bilmiyorum" diyenlerin oyu %3,3 oranında kaldı. 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2012-02-16 14:51:12

DEVLET ÖNCE ARMATÖRE YARDIM ETSİN.ÇÜNKÜ ARMATÖRLER HALA KÖTÜ DURUMDA.SONUÇTA GEMYİ TERSANEYE ÇEKENDE ARMATÖR GEMİ YAPANLARDA ÇOĞUNLUKTA YİNE ARMATÖRLER.ONLAR AYAĞA KALKARSA TERSANE ZATEN PARAYI KAZANIR.

Avatar
2012-02-16 16:34:45

Ya allah askına hala dusunmektemı devlet nasıl bır sey bu anlamıyorum bı arkadasımız armatorlere yardım etsın once zaten armatorler kazanınca tersaneye zaten gıdıyor dıyor ya lutfen ulkemızın uc bır tarafı denız ve devletımız denızcılık camıasına yardımı dusunmekte nasılbır dusuncedır bu lutfen soylermısınız?

Devletıme seslenmek ıstıyorum denızcılık camıası gercekten buyuk darbeler almakta fırtına ıcınce ve lıman aranmakta buna bır an once cozum uretılmelı ACILEN ...

Avatar
ömer kara 2012-02-16 16:39:22



Armatörlerin can çekiştiği bir dönemde devlet tersanecilere yardım etse nolur . önce armatörler dirilmeliki tersanelere iş çıksın yoksa beyhude paralar geri dönmez yapılan yatırım toprağa gömülür birkaç kendini bilez biranda audilere biner sonra yandım diye yaygarayı basar.

öncelik armatöreişletme kredisinde olmalı.

Avatar
ahmet alacam 2012-02-17 00:55:56

Devlet yardım etsin tabi ama armatörde personel maaşları verdiği üçretten ssk primlerini ödesin ve türk gemisine TÜRK bayragını çeksin

Avatar
2012-02-17 14:34:45

DEVLET ARMATORE YARDIM ETMEZ. CUNKI BUTUN DUNYADA ARMATORLER BITTI. ZATEN BU ISTENILEREK YAPILAN BIR OYUN.



AMAC BIREYSEL ARMATORLUK SISTEMINI ORTADAN KALDIRMAK YERINE BUYUK ARMATORLUK FIRMALARI VE KONTEYNER TASIMACILIGINI GETIRMEKTIR.



DUNYADA 5 TANE DEV VAR. BUNLAR NE DERSE O OLUR. SOLAS MIS, IMO YMUŞ VEYA BU KURAL O KURAL BUNLARIN HEPSI HIKAYE. AMAÇ ARMATORLERE EK KULFETLER GETIRMEK BU MESLEGI YANI BIREYSEL VE 3/5 GEMILI ARMATORLERI BITIRMEKTIR.



BUYUK DUSUNUN VE BUYUK GORUN HERSEYI MASAYA YATIRIN DIKKATLICE ANALIZ YAPIN. YOK ARMATOR MAAS VERMIYO, SU GEMI PSC TARAFINDAN TUTULMUŞ, YOK GEMI AVRUPA LIMANLARINDAN BANLANMIŞ.



BUNLARIN HEPSI HIKAYE, AMAC YUKARDA YAZDIĞIM GIBIDIR. ANLAYANA SAZ ANLAMAYANA GEMI DUDUGU AZ

Avatar
şentürk şen 2012-02-17 22:04:08

merabalar evet devlet yardım etmeli çok maliyetli bi sektör olduğundan dolayı tevlet destekli ve teşvikli olmasından yanayım.ammatersanecilerde bunu iyi niyetli kullanmalılar devlet desteğini alıpdaçinde korede yaban ellerde gemi yapmasınlar 2003 2007 yıllarında ful çalışıp kapasite üstü perfonmas gösterip üç ayda altı ayda bi gemi suya indirildi pralar kazanıldı fakat şimdi çok acı bi tablo var sessiz sedasız ben bi yakınımın çalıştığı tersaneden biliyorumki üç aydır maaş alamadılar ve ikibinsekiz yılından beri düzenli maaş alamıyorlar üç ayda bi maaş yada yarım maaş bazende üçyüz beşyüzharçlık alarak çalışıyorlar veeee dörtyıllık fazla mesai ücretlerini alamadılar ve halen bu tersanede çalışan kadrolu personeline fazla mesai konusunda baskı ve tehdit uyguluyor yani bu tersane hiç para kazanmadımı şuanda yapımı devam eden iki gemi bi tanede yat varmış ayrıca gelen tamir gemileride cabası diyo YARDIMCI GURUP ,A AİT TÜRKTER TERSANESİ TAŞERON FİRMALARA MAAŞLARINI ÖDERKEN KADROLU PERSONELİNİ RESMEN SÜRÜNDÜRÜYOR DOĞRUSU DEVLET DESDEK VERMELİ VE BU İNSANLARIN HALİNİ GÖRMELİDİR BU SESSİZ ÇALIŞAN EMEKÇİLERİN SESİ OLMALIDIR ..

Avatar
2012-02-21 14:01:54

ARKADAŞIM DÜŞÜNMEKMİ LAZIM ÜÇ TARAFI DENİZLERLE ÇEVRİLİ DİYORSUN BUNU ZATEN HERKES BİLİYO.ARMATÖRLER BİTTİ.YILLARINI VERMİŞ İNSANLAR SİLİNDİ.GEMİ OLMASA TERSANE NE YAPACAK.ARMATÖRLER ÖNCE DİRİLMELİ TERSANE SONRA BUGÜNE KADAR TERSANE KİMLER SAYESİNDE VAR.BUNU ANLAMAK ÇOK MU ZOR.

İNSANLAR İŞ YOK DİYE GEMİLERİ DEMİRLEDİ.PARA YOK DİYE GEMİ BAKIMI YAPAMIYO.SEN NEDEN BAHSEDİYOSUN.ESKİDEN BÖYLEMİYDİ.İNSANLAR ŞİMDİ 3 AY UZATMA ALIYO BUNLAR NEDEN SOR KENDİNE CEVABI BULURSUN.B.Ş

Avatar
2012-02-17 14:29:58

ADAMA BAK HEMEN MAAŞ SOKUŞTURUYOR YA

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176