Denizcilik Eğitimi En Yüksek Yargıda

CHP; 11/05/2005 tarihi itibari ile üniversite eğitimini kurslarla da vermeye olanak tanıyan yasanın iptali istemiyle ANAYASA Mahkemesine başvurdu.

banner217

Denizcilik Eğitimi En Yüksek Yargıda

CHP; 11/05/2005 tarihi itibari ile üniversite eğitimini kurslarla da vermeye olanak tanıyan yasanın iptali istemiyle ANAYASA Mahkemesine başvurdu.

12 Mayıs 2005 Perşembe 11:02
1674 Okunma
Denizcilik Eğitimi En Yüksek Yargıda

DenizHaber; denizci sivil toplum örgütlerinin destek amacıyla CHP Genel Başkanı Deniz Baykal'ı ziyaret ettiklerini ve destek sözü aldıklarını daha önce okurlarına duyurmuştu.

Denizcilik Fakültesi Mezunları Derneği (DEFAMED) tarafından bu konuda yapılan duyuru şöyle:

"Değerli  Üyemiz/ Üyelerimiz

‘Denizcilik Müsteşarlığının Kuruluş ve Görevleri Hakkındaki 491 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamede Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun’la maalesef denizcilik eğitiminin kalitesini olumsuz yönde etkileyebilecek düzenlemeler yapılmıştır.

Derneğimiz kanun henüz tasarı halindeyken, her platformda itirazlarını ve endişelerini dile getirdiği gibi, TBMM Komisyon toplantılarına dahi katılmayı başararak görüşlerini milletvekillerine bildirmiştir.

Bütün bu çabalarımız ana muhalefet partisi CHP tarafından takdirle karşılanmış ve ana muhalefet partisi milletvekilleri Genel Kurul’da tasarıya karşı oy kullanmışlardır.

Tasarı Genel Kurul’da kabul edilmiş ve Cumhurbaşkanı tarafından onaylandıktan sonra Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.

CHP derneğimizin haklı mücadelesine tasarı kanunlaştıktan sonra da destek vermeye devam etmiş ve bugün 11/05/2005 tarihi itibari ile sözü edilen yasanın iptali istemiyle ANAYASA Mahkemesine başvurmuştur.

Camiamız için hayırlı olması dileğiyle.
Saygılarımızla

İTÜDEFAMED

Yönetim Kurulu"

(DenizHaber.Com Özel)


 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ozgun zbt 2005-05-12 15:45:26

defamed i mucadelemizde gosterdikleri ustun ugraslardan oturu kutluyorum. insallah yuksek yargi bu akla, mantiga, vicdana uygun olmayan yasayi iptal eder.

Avatar
Fatih zbt 2005-05-14 17:20:20

Bırakında artık bu işi devlet büyüklerimiz halletsin. Yeni kanun cıktı bu hak kurslarada verildi fakat siz hala bunun iptal olmasını istiyorsunuz ve gelecekte yetisecek olan, TÜRKİYEMİZİ yurtdışında en iyi şikilde temsil edicek olan denizcilerimizn önünü kapatmaya çalışıyorsunuz. LÜTFEN sadece kendinizi değil, TÜRKİYENİN durumunuda düşünün geleceğin başarılı KAPTANLARININ VEYA MÜHENDİSLERİNİN önünü kapamayın YARGI HERŞEYE DOĞRU KARAR VERİR. SAYGILARIMLA

Avatar
Hasan YAZICI 2005-05-15 19:41:02

Bırakın İnsanlarla uğraşmayı artık!ben ortaköy mezunuyum.şuanda Tüdevde okuyorum.İnsan kendini geliştirebiliyorsa yani zafer sarhoşu olmadan yaşamayı becerebiliyosa karşısında değil tüdevli itü'lü bile duramaz.Herkes hakkettiği yerlere geliyor!siz istediğiniz kadar uğraşın!denizde herkese ekmek var!Bilgi açısından ben bir tüdevli olarak okulculuk yapan herkesi düelloya davet ediyorum!!!Herkese ALLAH SELAMET VERSİN!

Avatar
CEMAL DOĞAN 2005-05-15 20:03:15

DEFAMED bu tutumuyla Denizcilik fakültesi mezunlarının özgüvenlerinin bulunmadığı izlenimine yol açıyor. Böylece denizcilerimizin prestijini sarsıyor.

Avatar
ERKUT EKOL DENİZCİLİK 2005-05-15 20:45:57

SEVGİLİ İTÜLÜLER EMİN OLUNKİ ÖNCEDEN GÖSTERDİĞİNİZ VE YETERSİZ KALAN ÇABANIZ GİBİ ŞU AN GÖSTERDİĞİNİZ ÇABALARDA BOŞA ÇIKACAKTIR.DEVLET BÜYÜJKLERİMİZ GEREKLİ CEVABI VERDİ AMA SİZ HALA BAZI ŞEYLERİ İDRAK ETMEMEKTE ISRAR EDİYORSUNUZ.LÜTFEN HERKES KENDİ İŞİNE BAKSIN.BİZİZM SİZİNLE SAVAŞMAK GİBİ Bİ NİYETİMİZDE YOK AMA DENİZİCLİK ALANINDA GÜZEL ŞEYLER YAPACAK OLAN GENÇLERİN ÖNÜNÜ KESMEYELİM...

Avatar