Bu Haber Yayından Kaldırılmıştır

Bu haber, DenizHaber Editörler Kurulu'nun aldığı karar üzerine yayından kaldırılmıştır. Okuyucularımıza saygı ile duyururuz.

banner217

Bu Haber Yayından Kaldırılmıştır

Bu haber, DenizHaber Editörler Kurulu'nun aldığı karar üzerine yayından kaldırılmıştır. Okuyucularımıza saygı ile duyururuz.

26 Haziran 2006 Pazartesi 13:03
1615 Okunma
Bu Haber Yayından Kaldırılmıştır

Bu Haber Yayından Kaldırılmıştır

Bu haber, DenizHaber Editörler Kurulu'nun aldığı karar üzerine yayından kaldırılmıştır. Okuyucularımıza saygı ile duyururuz.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Komisyon Üyesi 2006-06-26 13:53:56

DTO; Madem böyle bir konu vardı; neden konuyu ilgili Meslek Komitesi'nde görüşmedi? 7148 Sayılı meslek komisyonu adet yerini bulsun diye mi var? DTO hala kurumsallaşamadı mı? Bir kurum organlarıyla iş yapar. Bu kurumun bütün organları bir kaç kişinin çıkarına mı hizmete odaklı? Bu meslek komisyonu göstermelik midir? DTO Yönetimi açıklasın. Eğer DTO kurumsal olarak işlemeyecekse lağvedilsin.

Avatar
Mahmut AYDIN 2006-06-26 16:04:03



Eksik ve Yanlış ve maksatlı haberler yaparak camianın kafasını karıştırmak istenilmesinin sebebini anlayamadım.



Bu yazıyı 600 asan sirket ve dernek temsilcisi imzalamıstır.

Burada talep edilen Rekabet ROMORKOR de rekabettir ve kılavuzlugun da kar amacı gütmeyen Ehliyeti olan tüm Kaptanlara acık bir kurulus tarafından verilmesidir.



Güneşi Balçıkla sıvayamasınız.

Yazının tamamını yayınlayında herkes okusun.



Avatar
2006-06-26 17:49:46

Sayın Mahmut Aydın;



DenizHaber. Com, bağımsız ve bağlantısız bir haber sitesidir. Bizler sektörün kafasını karıştırmıyoruz. Sadece haber değeri taşıyan bir olayı yayınlamış durumdayız.



Her firmanın hür bir şekilde tepkisini koyması gayet doğaldır. Yayınlanan haberde kılavuzluk ile ilgili konunun tarafı olan bir sivil toplum örgütünün başkanı, varoluş gerekçesine aykırı tavrını, haber olarak kullanmış bulunmaktayız.



Siz maalesef imza attığınız dilekçeden bihabersiniz. Denizcilik Müsteşarlığına verilen dilekçeniz aslı tarafımızda bulunmaktadır.



Sayın Mahmut Aydın; Lütfen imza attığınız dilekçeyi bir daha okuyunuz. Yorumunuzda belirttiğiniz gibi dilekçede 600 firma değil, 162 şirketin temsilcilerinin imzaları bulunmaktadır.



Avatar
2006-06-26 18:41:36

SAYIN MAHMUT AYDIN, MARINE RÖMORKÖRÜN EN ATEŞLİ SAVUNUCULARINDAN BİRİ OLARAK 162 DENİLEN ORTAK SAYISI BİR KİŞİNİN BEŞ ŞİRKET VEYA BİR ŞİRKETİN BEŞ KİŞİ OLARAK İMZA ATTIĞI HESABA KATILARAK TOPLAM 25-30 KİŞİLİK BU GRUBUN AYNI ZAMANDA MARİN ORTAĞI OLMASINA,DTO BAŞKANI İLE MARİNE NİN BAŞINDA AYNI KİŞİ OLMASINA NE DİYORSUNUZ.KİMİN ELİ KİMİN CEBİNDE AÇIKLARMISINIZ?.....

Avatar
Tolga Hatipoğlu 2006-06-26 18:58:14

Iyi günler,



Haberiniz tek yanlı ve maksatlı görünüyor.

DenizHaber'in ulaşıp görüş aldığı uzmanlar kimlerdir?



Bu dilekçeye karşı görüş bildiren kişilerden birinin dahi ismi yazılı değil

Avatar
Denizhaber 2006-06-26 19:58:19

Sayın Hatipoğlu,

Haberde bu konudaki tüm görüşlere yer verilmiştir.

Dilekçe sahiplerinin görüşleri net bir şekilde haberde vardır.

DenizHaber'in ulaştığı uzman kişler; bu alanda Türkiye'de söz sahibi kişiler olup, isimleri bizde saklıdır.

Yorum alanımız sizin gibvi karşı görüş bildireceklere açıktır. Ancak siz de belirtilen görüşleri değil, görüş belirtenleri eleştirmişsiniz.

Saygılarımızla.



Avatar
AHMET AYDIN 2006-06-27 10:16:26

TİMUR BEYE ALKIŞ.DEMEK O DA Sn.Metin KALKAVAN'ın KAMYON ŞOFÖRÜNE BENZETTİGİ KAPTANLARDAN..BAL TUTAN PARMAĞINI YALAR DİYENLERDEN...OYSA,BAL TUTANLAR GENELLİKLE KEMİK YALAR.YAZIK

Avatar