Bu fırtınada gemi rıhtıma yanaşır mı? VİDEO

Denizciliğin zorluğu da, kaptanın mahareti de, fırtınalı havada belli olur. "Bu havada buraya yanaşılır mı" dedirten bir manevranın videosu yolcular tarafından çekilmiş.

banner217

Bu fırtınada gemi rıhtıma yanaşır mı? VİDEO

Denizciliğin zorluğu da, kaptanın mahareti de, fırtınalı havada belli olur. "Bu havada buraya yanaşılır mı" dedirten bir manevranın videosu yolcular tarafından çekilmiş.

01 Nisan 2013 Pazartesi 09:14
3278 Okunma
Bu fırtınada gemi rıhtıma yanaşır mı? VİDEO

Denizciliğin zorluğu da, kaptanın mahareti de, fırtınalı havada belli olur.  "Bu havada buraya yanaşılır mı" dedirten bir manevranın videosu yolcular tarafından çekilmiş.

Gemi yanaştığı gibi, yolcu ve araç boşaltıp rıhtımdam yolcu ve araç yüklemesi de yapıyor.

Videoda, ADAMANIOS KORAIS adlı geminin KIMOLOS adası rıhtımına fırtınalı havada 25 Mart günü yanaşması çekilmiş.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Müh.Kaptan Refik Akdoğan 2013-04-01 11:13:03

Sayın editör, bu kaptan bir çılgın, kaptanın iyisi herşeyden önce can ve mal emniyetine önem veren kimsedir. Adam yalnız gemiyi değil yolcularını da tehlikeye atmış ve ayrıca rıhtım poersonelinin de tehlike içinde olduğu görülüyor. Bu olaydan donra gemi sahibi sigortacısına bir hayli kabarık bir hasar raopıoru sunacağı şüphesizdir. Böyle bir kaptanın işine hemen son vermek gerekir. Yunanistan burası, o iskelenin bir karışanı görüşeni yok mu? Böyle bir havada geminin o rıhtıma yanaşmasına nasıl izin verilşr.ASıl merak ettiğim bu gemi hasara upramadan o iskeleden nasıl avara ettiğidir. Yanaşırken dalgalar ve rüzgar gemiyi rıhtıma yaslamıştır. Ancak rüzgar ve dalgalar geminin rıhtımdan avara etmesine engel olur. Ruhtıma yanaştıktan sonra gemi rıhtımda dövünerek hasar da görmüş olabilir. Allah sigortacısının yardımcısı olsun. Allah gemileri ve yolcularını böyle kaptanlardan korusun. Amin.
www.refikakdo gan.com

Avatar
hakan cerrahoglu 2013-04-01 16:38:47

videoyu sahil güvenlik komutanlarına seyrettirin lütfen.

Avatar
umit ozcan 2013-04-01 14:09:07

sayın süvarimi tebrik ediyorum. evet insanların canını belki bir nebeze tehlikeye atıyor ama yunanistan adalarına yıllardır bu şekilde ulasılıyor. canları tehlikeye atarken belkide can kurtarıyodur. çünkü bizim toplam iki adamımızın yıllar içindeki akibetini bilmiyen yoktur kaç kişi öldu karşı kıyıya gecemediği için. belkide yunan kaptanların becerisidir yada onlar için normal bi günür burdaki kaptanların kıskanmaması gerekir 4 5 kuvvet havalarda gökçeadaya gitmiyen dolu kaptan vardı yatması daha rahat geliyodu çünkü saygılar

Avatar
ali 2013-04-01 14:14:33

internetteki yunan feribotları ile ilgili diğer videoları da izlerseniz,bu manevralar adalar arası çalışan yunanlı kaptanlar için çok olağan ve sıradan,

Avatar
mert ucar 2013-04-01 19:17:07

Beyler yapmayin ltf. Hava yada firtina falan yok ortada iyi izleyin ruzgar falan yok sadece rihtim alcak ve swl var rihtim alcak oldugu icin denizler rihtimda parcalanip goruntuyu abartmis. cok belli ki hava yeni kalmis ruzgar olsa oraya biraz zor yanasir...

Ayrica firtina olmadigi icin bence kimse kimsenin hayatini tehlikeye atmamis sayin refik bey...

saygilar

Avatar
Kenan Birkan 2013-04-06 21:12:37

Meslekle fazla ilgim yok ancak hergün Bostancı-Kabataş hattında deniz otobüsü kullanan biri olarak en ufak lodosda seferleri iptal eden idonunda bu şekilde yetenekli ve zorlu hava koşulunda manevraları gerçekleştirebilecek kaptanlara sahip olmasını umuyorum.

Avatar
armatör 2013-04-15 11:48:34

Bi yorumcu firtina yok, sadece swell var yazmis

Goz var nizam var; denizin ustu nasil kopuk kopuk olmus, su serpintileri nasil ucusuyor, kormusunuz Allah askina ?

Yunan kaptana helal olsun.

Yunanlilar denizci millettir.

Kotu havada Ege'de Yunan adalarinin kuytusuna saklanmak icin Turk gemi kaptanlari, Yunan VTS'lerinden demirleme izni istediginde, izin verirler, bir de ustune ''kaptan su bolgede daha rahat edersiniz'' diyerekten yer gosterirler. Yani Türk karasularında Türk bayraklı Türk gemisinin demirlemesine bile musaade etmeyen Türk liman ve bogaz idarecilerine benzemezler !!!

Avatar
volkan acar 2013-04-01 15:03:37

Safety first şablonları artık silinip yerine money first yazılmalı

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176