Banu S adlı Kuruyük Gemisi Satışa sunuluyor

Kanuni rehinli Türk Bayraklı Banu S kuruyük gemisi satışa çıkıyor.

banner106

Banu S adlı Kuruyük Gemisi Satışa sunuluyor

Kanuni rehinli Türk Bayraklı Banu S kuruyük gemisi satışa çıkıyor.

02 Mart 2012 Cuma 22:28
4292 Okunma
Banu S adlı Kuruyük Gemisi Satışa sunuluyor

Banu S isimli Türk Bayraklı Kuruyük gemisi satışa sunuluyor.

İskenderun 4.İcra Müdürlüğü’nce, Banu S gemisinin kanuni rehin hakkının paraya çevrilmesi yolu ile ilamlı icra takibinde, süratle değer kaybetmesi ve muhafazası zor olması nedeniyle pazarlık suretiyle ve İİK’nin açık arttırma hükümleri uygulanmak suretiyle satılacağı bildirildi.

Kıymet takdir raporuna göre bedeli 250.000 Dolar olan gemi 16.03.2012 tarihinde saat 14:00 ile 14:10 saatleri arasında satılacak. Boyu 63.4 metre olan M/V Banu S gemisinin genişliği 10.8 metre ve hacmi 1.247 gros tonajdır. Uzun zamandan beri İskenderun Liman'ında bağlı olan gemi bağlı kaldığı süre zarfında hiç bakım görmemiş ve çalışmamış. Kıymet takdir raporunda geminin her tarafında paslanmaların ve çürümelerin başladığı, seyrüsefere elverişli olmadığı, derhal tersaneye çekilerek seyir emniyeti için bakım ve kontrollerinin yapılması gerekliliği yer alıyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2012-03-03 00:51:33

ŞENKAYALAR HAYIRLI OLSUN ABİNİZİN GEMİSİ SATILSIN DİYE DÖRT GÖZLE BEKLİYODUNUZ.DİĞRİNİN GİDİŞİ GİBİ BUNU DA ZEVKLE SEYREDERSİNİZ.C.Ç

Avatar
İsmail 2012-03-21 20:50:17

Hadi gözünüz aydın gemıyı Tayyar tekrar satın aldı. Siz hala uyuyun.

Avatar
2012-03-03 11:32:08

yazan arkadaş doğru yazmış ne demişler para ile adam olunmuyo.şahsım adına üzüldüm.önce insan olmak lazım.insan olmadıktan sonra han hamam senin olsa ne yazar.ERTUĞRUL ABİME SAYGILARRR. ORHAN A.

Avatar
tayyar şenkaya 2012-03-22 13:40:21

ismim tayyar şenkaya bir arkadas size aslı astarı olmayan bi yorum yollamıs .gemiyi ben almadım .lütfen o arkadasın yorumunu kaldırmanızı rica ediyorum .cünkü ismim geciyor ve siz genelde sahıs isimlerini yayınlamıyosunuz .saygılarımla

Avatar
2012-03-03 11:51:58

Çok yazık, koster filosu artık bitmek üzere, bu gemiye armatörüde perişan eden usulsüz sefer men kararlarıdır.



................ icra müdürleri istediği gibi oynuyor. Günah ya, bu gemi ne zamandır yatıyor yeni yeni satışı talep edildi, satışı talep edilmeyen bir icra dosyasında neden seferden men yapıyorsun.



Dosyada eğer geminin satışı isteyerek seferden men talep edilseydi o zaman haklıydı, fakat bu şekilde gemi elden çıkmış bir vazıyette çok günah

Avatar
2012-03-03 14:53:25

alacağını kontrat veya liman giriş çıkışı gümrük onaylı personel listelerinden ispatlaman şartıyla avukatın aracılığıyla gemi satışı gerçekleşmeden,gemi alacaklısı pozisyonuna geç.alırsın.adamların ödeyeceğini beklersen çoooook beklersin.

Avatar
m.erkan 2012-03-03 23:11:34

ey şenkayalar malum geminin satışı armatörün kalp krizi geçirmesine ve geminin adının onun için kaç gemiye bedel oldugunu bildiginiz için mi sahip çıkmıyorsunuz adama bırakın her şeyi bi yana senelerce sizde çalıştım ve bu adamın ne derecede dogru içinin de dışınında bir oldugunu bilen biriyim yazık ki kardeşleri bu adama sahip çıkmıyorlar bari adama bi süprüz yapında vicdana gelin gemisini kurtarın UNUTMAYIN HER ŞEY MAL PARA DEGİLDİR yaşanmış ve bu zamana gelinmiş anıların azda olsa bi anlamı olmalıdır derim benki babaların babası BEHZAT TAYYAR'IN elinde büyümüş ve o adamın babalıgının karşısında bu yaşananların rüya olmasını diliyorum hadi şenkayalar daha geç olmadan o adam için kaybettiginin yaşıyormuş gibi davrandıgı bu gemiyi kurtarın......



m.erkan.....

Avatar
2012-03-05 14:08:45



KONU GEMI SAHIBI GEMISINI GOZDEN ÇIKARMIŞ DEGILDIR BURDA ILAN EDILMESI GEMININ SATISINDAN KENDISINE BIRSEY KALCAGINI IFADE ETMEZ TEK CARE CALISIP ZAMANLA ODEMESIDR O YUZDEN BURDAN ICRA ILAMI YAPMAK YANLISTIR.



UNUTMAMAK LAZIM BU GEMILER AILELERIN YILLARCA TASARRUFLARINDAN EMEKLERINDEN OLUŞMUŞTUR BU ŞEKILDE SATIŞA ILAAN EDILMESI ARMATORE FAYDA DEGIL ZARAR VERMEKTR.

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176