Ailesi ve Arkadaşları İlyas Kaptan'ı Bekliyor

Piri Reis Gemia Adamı Yetiştirme Kursu 2008 mezunu olan başarılı zabit gerçek bir deniz tutukunu. Şimdi Reina 1 gemisinde kayıp 8 denizci arasında olan İlyas Güney...

banner106

Ailesi ve Arkadaşları İlyas Kaptan'ı Bekliyor

Piri Reis Gemia Adamı Yetiştirme Kursu 2008 mezunu olan başarılı zabit gerçek bir deniz tutukunu. Şimdi Reina 1 gemisinde kayıp 8 denizci arasında olan İlyas Güney...

22 Ekim 2011 Cumartesi 21:57
3035 Okunma
Ailesi ve Arkadaşları İlyas Kaptan'ı Bekliyor

Arkadaşları onun için 'Denizi cok seviyordu. Mesleğini. Hic karada kalmazdı zaten. En son facebooka 'hayat sallaninca guzel' diye yazmış.  Bazilari parası için denize çıkar ama İlyas farkliyd, o seviyordu denizi.' diyorlar.

29 Ekim 1989 tarihinde Çanakkale/Lapseki'de dünyaya gelen İlyas Güney, tam bir deniz tutkunu. Tutkunu olduğu denize onu kavuşturacak olan Piri Reis Gemiadamları Yetiştirme Kursundan 2009 yılında mezun oldu.

2 yıldır gemilerde çalışıyor.

Reina 1 gemisinde amirleri tarafından ve şirketi tarafından sevilen ve tutulan genç zabit çarpışmanın olduğu o gece kaptanın verdiği demece göre vardiyada idi. Ne var ki henüz kendisinden bir haber alınamadı. Doğum gününe 10 gün kala acı bir kaza yaşadı çalıştığı gemi. O da kabolan 8 mürettebat arasında. 

Biz de genç denizcinin salimen dönmesini umut ediyor, 'İnşallah sevenlerine kavuşacaktır' diyoruz. 

 

 

 

Anahtar Kelimeler:
Reina 1İlyas Güney
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SEÇİL GÜNEY 2011-10-22 23:35:09

canım kardeşim Allahım sana yardım etsın ne olur ıyı haberını alalım senı cok ozledık çok merak edıyoruz senın çok sevdıgın denızın sana ıhanet etmez bılıyoruz NE OLUR DÖN ARAMIZA SENI BEKLIYORUZ...ALLAHIM SANA YARDIM ETSIN

Avatar
Melodi KARAYEL 2011-10-23 00:09:34

Surekli ama surekli Reina 1 gemisi hakkinda haberleri takip ediyorum. Bu haber cok duygulandirdi.

Ilyas meslegini seven, sorumluluk sahibi bir cocuktur.

Hakkinda haberde de yazildigi gibi sevdigi icin yapiyordu bu meslegi, ve basariliydi. Bunlari biliyor olmamin sebebi ise kendisi eski mezunlarimizdandir. Kendisinin staj dosyasindan tutunda tum calistigi gemilerdeki zabitlerden referans kontrolu almamdir. Bu dediklerimi hocalari ve meslektaslari da dogrulayacktir.

Caliskandi, hatta son seferine cikarken mesleki kitaplarini da almisti. Hizmet suresini tamamlayip imo model 7.01 kursuna katilacakti.

Soylemek mumkun degildir ki; her bu meslegin egitimini almis kisiler iyi zabit olur. Ilyas iyi bir zabitti.

Kayiplar arasinda olmasini asiri duyarliligina bagliyorum desem...surekli icimden,kriz aninda diger arkadaslarina kosmustur diyorum. Alarm calindiktan sonra kimseyi goremeyince yuksek ihtimal kosmustur. Bir sosyal paylasim sitesindeki hesabinda diger gemi murettabatinla iyi iliskiler kurdugu cok bariz belli. Denizden korkmazdi, yukarida yazdigi gibi "hayat sallandikca guzel" diyebilen bir zabitti.

Diger haberlerde okudugum her kelimeyi topladigimda tek umudum VDR kayitlari, ha olur olur o VDR kayitlarina bir sey de olursa buyuk hata, talihsizlik olur arkadakiler icin.... Bu kazanin sorumlulari cikmali. Gercekten ders cikarilacak bir catisma.

Ankara feribotu hakkinda cok fazla yorum yapmak istememekle birlikte yolculardan birinin ifadesi beni hayrete dusurdu. Onceki haberlerde bulabilirsiniz

ilyas stajyerliginden itibaren telsiz zabitligi yapan bir cocuk, GMDSS kurallarini iyi bilir.

Her sey cok bulanik ancak netlesecek, netlesmek zorunda! 8 candan bahsediyoruz.



Kucuk bir duzeltme Piri Reis gemiadamlari yetistirme kursu'nun eski adi TUDEV degildir. Bu duzeltmeyi herhangi bir artniyetle degil yanlislik olmasin diye yapmaktayim. Yoksa TUDEV iyi denizciler yetistirmis olan eski bir kurumdur.

Avatar
yusuf tansel elmas 2011-10-23 00:58:58

şu anda çanakkale boğazını geçerken aldım haberini ve üzgünüm dualarım seninle ilyas!

Avatar
erkan akin 2011-10-23 01:18:25

Umarim yasiyor ve geri.geliip.sevdiklerini.sewindirirsin.

Avatar
ESİN AKAR 2011-10-23 01:22:04

İLYAS SENİ BEKLİYORUZ NE OLUR GÜLDÜR YÜZÜMÜZÜ DUALARIMIZ SENİNLE ALLAHA EMANETSİN .

Avatar
burak köse 2011-10-23 06:12:52

gel yeterkı gel herkes gülsün,mutlu olsun geliceksın buna ınanıyorum...

Avatar
esen uzunayaydemir 2011-10-23 13:37:10

Canım yeğenim bizleri yeteri kadar üzdün her neredeysen bizleri düşünerekten geri dönmeye çalış, Allah'a emanet ol.. Seni sevenler çok bunu unutma!

Avatar
murat asar 2011-10-23 16:39:30

gemi mürettebatından tahir bütün ün damadıyım.. ne şirketten nede kurtarma gemisinden kayda değer bir haber alamamaktayız...beklemekten başka bir şey yapamıyoruz.. lütfen bilgisi olan bizlerlede paylaşsın.. birbirimize destek olalım..bütün ailelerin acısı büyük ..hepimize ALLAH sabır versin

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176