A. Müfit Atala'yı Kaybettik...

Koza Gemi Kiralama ve Ticaret A.Ş. Kurucu Ortaklarından A. Müfit Atala, yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayarak bu sabah hayata veda etti.

banner106

A. Müfit Atala'yı Kaybettik...

Koza Gemi Kiralama ve Ticaret A.Ş. Kurucu Ortaklarından A. Müfit Atala, yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayarak bu sabah hayata veda etti.

10 Nisan 2008 Perşembe 12:00
2761 Okunma
A. Müfit Atala'yı Kaybettik...

A. Müfit Atala'yı Kaybettik...

Koza Gemi Kiralama ve Ticaret A.Ş. Kurucu Ortaklarından A. Müfit Atala, yakalandığı amansız hastalıktan kurtulamayarak bu sabah hayata veda etti.

Cenazesi, 11 Nisan Cuma Günü (Yarın) Altunizade İlahiyat Fakültesi Camiinde kılınacak öğlen namazını müteakip Nakkaştepe Aile Mezarlığında toprağa verilecektir.DenizHaber olarak merhuma Allah'tan rahmet, rahmetli A. Müfit Atala'nın Ailesine, yakınlarına, Koza Denizcilik çalışanlarına ve tüm denizcilik camiasına başsağlığı dileriz.

DenizHaber.Com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BÜLENT URŞ 2008-04-10 18:48:16

her bakımdan dört dörtlük efendi mükemmel bir arkadaşı kaybettik.yolu açık mekanı cennet olsun.

Avatar
ENDER YORGANCIOĞLU 2008-04-11 00:42:45

MEKANIN CENNET OLSUN ALİ MÜFİT ATALA

GENÇLİK ZAMANINMDA SENİN YANINDA ÇALIŞMAK NASİP OLDU BANADA.

SENİN SAYENDE SENELERCE EVİME EKMEK GÖTÜRDÜM. O ZAMANLAR BEYAZ BİR 190 MERCEDES MARKA ARABANIZ VARDI. PLAKASI 34 BMA 80

BİZ ARAMIZDA BU PLAKADAKİ HARFLERİN AÇILIMINI BÜYÜK MÜFİT ATALA OLARAK BİLİNÇ ALTIMIZ YERLEŞTİRMİŞTİK. GERÇEKTENDE HER MANADA BÜYÜKLÜK YAKIŞTI SİZE.

NUR İÇİNDE YATIN.

Avatar
mehmet öztekin 2008-04-11 11:34:03

inanmak gercekden zor müfit abim inanmak istemiyorum ama simdi anlıyorumki bundansonra hayatın dahada bos oldunu anlıyacagım sevgili müfit abim tam 25 yıldır senin kuaförün olarak sana hizmet etmekden gurur duydum seni unutmayacagım ekmeni yedim abicigim nur icinde yat mekanın cennet olsun kuaförün mehmet

Avatar
Hasim Uzumcu 2008-04-11 15:16:25



Güle Güle sevgili dostum

Seni, mustesna yerin ile hep hatirlayacagiz



Hasim Uzumcu



Avatar
ADNAN YAKUT 2008-04-12 11:01:07



kardeşim müfit'e



HERZAMAN HATIRLANAN DEĞERLİ BİR KİŞİLİĞE SAHİPTIN SENİ SAYGIYLA ANIYORUZ.ALLAH MEKANINI CENNET EYLESİN



ZONGULDAK BASKETBOL İL TEMSİLCİSİ

BASKETBOL AİLESİ ADINA

ADNAN YAKUT

Avatar
irem uyar 2008-04-12 23:03:10

ÇOÇUKLUK ANILARIMIZDAN BİR YILDIZ KAYDI.BAĞRIMIZI DELDİ GEÇTİ.

GÜZEL YÜREKLİ GÜZEL İNSAN ÇOK SEVGİLİ MÜFİT ABİMİZ.MEKANIN CENNET OLSUN. GÜRSEL FİLİZ İREM NESLİHAN TUNAY

Avatar
MELDA ORAN SERTOGLU 2008-04-13 20:33:49





1993 YILINDA MARTI DA SENİN YARDIMCILIĞINI YAPMAK,

YANIBAŞINDAKİ MASADA OTURMAK ,

NE KADAR BÜYÜK BİR ŞEREFMİŞ MEĞER.



ÖNEMLİ OLAN BU DÜNYAYA BİR İZ BIRAKMAKSA ,

SEN ÇOK BÜYÜK BİR İZ BIRAKTIN.



YERİN ASLA DOLMAYACAKTIR.



SEN BİR MELEKSİN VE MELEKLER ASLA ÖLMEZLER.



CENNETTE OLDUĞUNU BİLİYORUM YA BU BANA YETER.



RAHAT UYU ....





Avatar
ERCAN KOÇ 2008-10-05 17:06:52



Sevgili Müfit abi,



1985-1991 Yılları arasında Martı Denizcilikde çalıştım.Her genç delikanlının ileride onun gibi olmak istediği,benzemek istediği bir kişi vardır.Benim gençlik yıllarımdaki idolümdün abi.

Ben interneti karıştırırken (05.10.2008) ölüm haberine rastladım.Şoke oldum.Abi mekanın cennet olsun.