Deniz Suyu Göğüslere faydalıymış!

Denize üstsüz giren Afrodit Banu Alkan; önce “Mayomu getirmeyi unutmuşum” dedi en sonunda da "deniz suyu göğüslere faydalı” sözleriyle şovu tamamladı.

banner217

Deniz Suyu Göğüslere faydalıymış!

Denize üstsüz giren Afrodit Banu Alkan; önce “Mayomu getirmeyi unutmuşum” dedi en sonunda da "deniz suyu göğüslere faydalı” sözleriyle şovu tamamladı.

23 Nisan 2007 Pazartesi 10:10
2271 Okunma
Deniz Suyu Göğüslere faydalıymış!

Deniz suyu göğüslere faydalıymış

Denize üstsüz giren Afrodit Banu Alkan; önce “Mayomu getirmeyi unutmuşum” dedi en sonunda da "deniz suyu göğüslere faydalı” sözleriyle şovu tamamladı.
 
Banu Alkan, Bodrum’da denize üstsüz girdi. Hem de çevredeki gazetecilere rağmen... Dakikalarca poz veren Afrodit’in ardından yakalanmış gibi davranması şaşırttı. Alkan önce “Mayomu getirmeyi unutmuşum” dedi sonra da “Deniz suyu göğüslere faydalı” sözleriyle kafaları karıştırdı.

Kaynak: Vatan Gazetesi
 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2007-04-23 11:39:44

Bu sitede bunu da gördük. Yok artık.

Avatar
M C 2007-04-23 14:21:02

Gercekten bu sitenin Turkiyenin Denizcilik ve Deniz Ticareti haber sitesi oldugundan suphe etmeye basladim. Boyle gereksiz magazin haberlerle okuyucularin zamaninin calinmamasi ve bu sitenin haber vizyonunun dusurulmemesi gerektigine inaniyorum. Yetkililere DUYURULUR !!!

Avatar
M M 2007-04-23 16:50:41

ilaç olarak da kullanılır. ocean spray

insanın,su niyetine içmeye karar verdiğinde böbreklerini zorlayan şey. l eau de mer

tuz oranı denizden denize büyük farklılıklar gösterir

akabinde güneşlenilirse sivilcelerin kokunu kurutan su

kimyasal açıdan insan kanına en yakin sıvıdır.

garip ama ayak kokusuna da iyi geliyor meret

özgül ağırlığı 1,025 t/m3 olan akışkan

içinde çözülmüş halde magnezyum klorür, magnezyum sülfat, potasyum klorür, potasyum sülfat, kalsiyum karbonat ve kalsiyum sülfat ile çeşitli brom bileşikleri de bulunduran su.

karaya göre daha geç ısınır, daha geç soğur.

kıyı şeritlerinde içerisinde;

lağım suyu,havuz arıtmasının atıkları,poşet vb. şeyler rastlanabilir.

bir insan olarak denizin yıkandıktan sonraki pimi çekilmemiş küvetin içindeki suyuna derler.

bacak,kol pişiklerinde insana eziyet veren fakat pişiği gerçekten pişirerek geçmesini sağlayan su.

kıyafetleriniz deniz suyunda ıslandıklarında içme suyuyla ıslandıklarından 3 kat daha yavaş kurur.

- yaraları pişirip hızla geçirir.

- saçlarda kepeklenmeyi önler, kıvırcık saçlılarda daha güzel bukleler meydana getirir.

- özellikle yüzde ve sırtta bulunan sivilceleri kurutup döker, cildi canlandırıp nemlendirir.

- suyu yutulduğunda kusturur, iyi anlamda düşünmek gerekirse mideyi rahatlatır.

- kan dolaşımını hızlandırır...eee ne de olsa soğuk su.

- ter kokusuna son verir.

- vücuttaki mantar vb. enfeksiyonları azaltır.

temizi, aynı temiz pırıl pırıl kum gibi şifa kaynağı; tuz derecesi değişken memleket denizlerimizin de

hepsinin ayrı güzelliği mevcut. ben hastasıyım fena.

sayılan tüm faydalarına ek olarak; bedenle teması ile ilk iki çakrayı otomatik olarak temizleyen, arındıran insana tatlı bir rahatlama ve huzur veren şifa kaynağı.

Avatar
aybike yanar 2007-04-23 23:11:55

adı üstünde denizhaber.. denizdeki balığı gemiyi haber yapıyoda bikinisiz balinayı neden yapmasın :)) şaka bi yana deniz suyunun cilde faydalı olduğu çok doğru.. belliki Banu Alkan' da bu terapiyi yıllarca uygulamış..

Avatar
AYNUR ATIKIR 2007-04-25 23:44:32

Hayatın ağır yükü ve cittiyetinin altından çıkıp birazda magazin olması hiç fena değil çok olumlu buldum.Bu sitede bunuda görmek okadar kötü değil.buda denizin magazini olsun.

Avatar
2007-05-03 20:32:56

öyle demeyin ya istemeyen okumaz.yani"zamanımızı çalıo" filan kişiye göre değisir.

Avatar
Mehmet güver 2007-05-12 14:58:16

Denizin faydalarını biz denizcilere tekrar hatırlattığı için Banu hanımı takdir ediyorum.Sagolsun.

Avatar
asya doğan 2008-07-25 19:06:16

deniz suyunun gerçekten cilde faydalı olduğunu test ettim.iltihaplı sivilceleri özellikle kurutuyor,kurumuş sivilceleri de tamamen yok ediyor.mümkünse herkese kükürtlü sabunla deniz suyunda ciltlerine masaj yapmalarını öneririm..hoşçakalın..

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176