"Deniz İnsanları" bu gece TRT 2'de

Özge Akkoyunlu'nun yönettiği "Deniz İnsanları" bu gece saat 0205'de TRT2 televizyonunda yayına girecek. DenizHaber okurlarına tavsiye ediyoruz.

banner227

"Deniz İnsanları" bu gece TRT 2'de

Özge Akkoyunlu'nun yönettiği "Deniz İnsanları" bu gece saat 0205'de TRT2 televizyonunda yayına girecek. DenizHaber okurlarına tavsiye ediyoruz.

07 Haziran 2007 Perşembe 22:19
2091 Okunma

"Deniz İnsanları" bu gece TRT 2'de
 
Özge Akkoyunlu'nun yönettiği "Deniz İnsanları" bu gece saat 0205'de TRT2 televizyonunda yayına girecek. DenizHaber okurlarına tavsiye ediyoruz.

Denizciler, denizde yaşamanın ve çalışmanın zorluklarını, denizle kara arasında sürüp giden yaşamlarını ve bu yaşamın gel-gitlerini yepyeni bir belgeselle sizlere aktarıyor. Zorunlulukların yada alışkanlıkların dayattığı yüzüyle, onu yüklenenlerden “denizi” dinlemek için ekran başına!

Ekmeğini kazanmak, yaşamını kurmak için denize açılmak; denizin ortasında günler, aylar boyunca, bir geminin içinde olmak; fırtınalar ve dalgaların kucağında onca tecrübeye rağmen ölüm kaygısı taşımak; karaya, sevdiklerine aylar sonra kavuşmak...

Denizin ortasında her hava koşulunda, kocaman bir çelik kütlesinin içinde olmayı, fırtınalı ve sütliman havaları, karaya, sevdiklerine aylar sonra dönmenin nasıl bir şey olduğunu yaşamlarını denizde sürdüren insanların diliyle anlatan belgesel her biri farklı bir gemide geçen üç bölümden oluşuyor. Programın yapımı ise Özge Akkoyunlu'ya ait.

Yayın
08.06.2007  02:05 / TRT2
08.06.2007  22:30 / TRT2
09.06.2007  07:25 / TRT2

DenizHaber.Com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2007-06-08 03:11:29

Eee, 3 oldu başlamadı hâlâ?

Avatar
MUSTAFA YILDIZ 2007-06-08 12:39:18



SN. EDİTÖRÜM İZLENEBİLECEK SAAT İ VURGULANMAMIS.



SİZE DÜN BİLGİ OLSUN DİYE BEN HATIRLATMISTIM PROGRAMI,AMA



GECE SAATİNDEKİNİ ÖNE ÇIKARMISSINIZ. ZATEN TRT YANLIS GÜNE



KOYMUS BUDA VURGULANMASI LAZIM HAFTA İÇİ BASKA GÜN DAHA VERİMLİ OLUR DU.



CUMA SAATİNDEKİ YENİDEN HATIRLATMAK GEREKLİ BENCE.



MUSTAFA YILDIZ

kaptankapitone@gmail.com

1993- MAKİNE-BEYKOZ

Avatar
Kpt Ahmet KÖSEOĞLU 2007-06-09 13:23:38

Belgeselin kısa sürmesi ve çok farklı gemilerden , çok değişik çalışma ortamlarından örnek insanları ( en azından dün seyrettiğim bölümde ) göstermemesi sebebi ile ailemdekilere evet biz bu tarz bir hayat yaşıyoruz diyemedim. Ama herkesin hemfikir olduğu ikinci kaptanın ağzından çıkan takvimden gün çizmek ile ilgili düşünceleri kendi ağzımdan çıkıyor zannettim. demekki bu kadar benziyoruz birbirimize.

Etkilendim..

Devamında denizde seyirde iken çekilmiş bölümler görmeyi ümit ediyorum.. Seyirin 25. gününde röportaj yapılır , çay saati kamyoncu sohbetlerine yer verilir ise gülümsetir de...

Sonraki bölümlerini sabırsızlıkla bekleyeceğim.

Avatar
Ufuk Akgün 2007-06-09 15:44:38

Programı izledim fakat nasıl başladı nasıl bitti anlamadım.denizcinin hayatını anlatmak bu kdr mı kısa sürüyor.30dk ya sürdü ya sürmedi.Bu formatta program pek fazla yapılmıyor bunun üzerine daha çok düşülerek daha kaliteli programlar hazırlansa daha güzel olur.

Avatar
Ercüment OLGUNÇAY 2007-06-15 23:29:19

Ben 20 yıllık denizciyim,ARKAS ilk kurulduğu yılda güverteci olarak çalışıyordum,şu an ingilterede yaşıyorum,programınızı zevk le seyrediyorum,ancak bu gemiler yanlız kaptan ve makinistlerle yürümüyor,saygı gösterilecek gemi adamları da var.kırlangıca çıkmadan önce personel tarafına gecip onlarında fikirlerini alabilirsiniz,onların sorunlarını kaleme alırsanız türk gemi adamlarının avrupaya kıyasla ne denli zor şartlarda çalıştıklarını görebilirsiniz,SAYGILAR

Avatar