Türk denizcileri İngilizler kurtardı

Akdeniz'de batan kargo gemisinden sağ çıkan 11 Türk denizciyi ölümden İngiliz savaş gemisi kurtardı..

banner227

Türk denizcileri İngilizler kurtardı

Akdeniz'de batan kargo gemisinden sağ çıkan 11 Türk denizciyi ölümden İngiliz savaş gemisi kurtardı..

26 Nisan 2007 Perşembe 08:14
2742 Okunma
Türk denizcileri İngilizler kurtardı

Türk denizcileri İngilizler kurtardı

Akdeniz'de batan kargo gemisinden sağ çıkan 11 Türk denizciyi ölümden İngiliz savaş gemisi kurtardı..

İngiliz Kraliyet Donanması'nın geçtiğimiz pazar günü Akdeniz'de batan Panama bayraklı MV Sunshine kargo gemisinde çalışan 11 Türk denizciyi kurtardığına dair görüntüler yayınlandı. Görüntülerde İngiliz savaş gemisi HMS Montrose'da görevli askerlerin, gemi battıktan sonra iki botla denizde kalan Türk mürettebatı kurtarışı yer alıyor. Yayınlanan görüntülerde, yetkililer batan geminin İtalya'nın Sicilya adasından Mısır'a yük taşımakta olduğunu söylüyor. 24 saat boyunca aç kalan denizcilere, İngiliz savaş gemisinin askeri doktorlarının yaptığı sağlık kontrolünden sonra yiyecek ve temiz elbise veriliyor. Daha sonra 11 Türk mürettebat Türk donanmasına ait TCG Gökçeada isimli gemiye transfer ediliyor.

Kaynak: SABAH Gazetesi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MÜFİT SALMAN 2009-02-22 23:03:11

öncelikle ingiliz kraliyet donanmasına,TCG GÖKÇEADA gemisine sonsuz teşekkürlerimi bildiriyorum.Kendimi o an Azrail'in pençesinde hissettim.Herşeye rağmen Allah'ım beni çocuklarıma ,karıma bağışladı.yaşamak çok güzel;)

BİZ DENİZCİLER ÖLÜMLE SAVAŞIP PARA KAZANAN İNSANLARIZ TÜM DENİZCİLERE ALLAH SELAMET VERSİN.



ÇARKÇI BAŞI = MÜFİT SALMAN

Avatar
kaan tutuk 2007-06-30 14:39:35

ben bu sun shıne gemisinin personeli idim aslında konuşabilsem size anlatacağım çok şeyler var ama yinede bir kaçgün daha susmalıyım italyanın sicilya adasının trapani limanında mermer yükü alıp mısıra götürüyorduk.maTaban denilen bir yerde yani libyanın 40mil açığında yük kayması sonucu battık en azından öyle deyelim.bize kurtaran ingiliz kraliyet donanmasına sonsuz teşekkürlerimi sunar hayata yeniden merhaba demek istiyorum merhaba türkiyem merhaba çanakkalem saygılar.....

kaan tutuk

Avatar
merve yavuz 2008-02-12 16:33:40

uzerınden bayagı zaman gecmiş ama yınede o an gemıde oaln herkese buyuk gecmış

olsun.ben kaan tutuk un eskı bır akadasıyım kaancım özellıkle senı cok merak edıyorum bi kac kez ulasmayı dendım ama bulamıyorum senı.eğer bu notumu okursan bana ulasmaya calış merak edıyorum senı.bekliyorum.merve yavuz

Avatar
melis salman 2009-04-03 19:37:00

ingiliz savaş gemisine ve gökçeada Türk savaş gemisine babamı kurtardığı için teşekkür ederim

Avatar
mehmet ali avcı 2009-05-02 03:48:17

hepine gecmiş olsun arkadaşlar

Avatar
metin uzun 2007-06-27 14:09:55

ilk önce bu haberi yayınladığınız için size sonsuz teşekkürler ben bu batan geminin 11 personelinden birisiyim. ingilizlerin natoya bağlı kraliyet donanmasına bize göstermiş olduğu ilgiden ve gökçeada savaş gemisinin tüm subay astsubay ve erbaşlarına bize göstermiş olduğu derin ilgi ve yardımlarından dolayı hepsine sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum.

SUNSHINE GEMİ PERSONELLERİ= METİN UZUN--ADEM MADEN-İ.KAAN TUTUK

Avatar
METİN UZUN 2007-06-29 19:21:20

Ölüm ile yaşam arasında kaldığım bu saatlerde , yaşam denen olguyu daha iyi anladım.Aslında dünya, ben varsam dünya vardı.Yoksam hiçlik idi.Hayatın değeri , meğerse maddi değerler değil.İnsanın sevdikleri ve bu dünyada bir hoş seda bırakmakmış.

Herkese kazasız ve sağlıklı günler dilerim....

Bu kazadan 9 kişiyi kurtaran , METİN UZUN ve ADEM MADEN

Avatar
eyup gollu 2007-08-09 18:12:51

ingilizlere bende çok teşekkür ederim ölümle pençeleşen türk arkadaşlarımızı tam zamanında kurtarak ölümden dönderdiler bende TCG GÖKÇEADA gemisi adına teşekkür eder saygılarımı sunarım eski erlerinden eyup

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176