Tevfik Kaptan-1 Böyle Battı

İtalya'nın Taranto Körfezi'ndeyükünün kayması sonucu, dün saat 17.00'de iskeleye 40 derece yatan, daha sonra da batan Tevfik Kaptan-1 gemisinin batış fotoğrafları

banner106

Tevfik Kaptan-1 Böyle Battı

İtalya'nın Taranto Körfezi'ndeyükünün kayması sonucu, dün saat 17.00'de iskeleye 40 derece yatan, daha sonra da batan Tevfik Kaptan-1 gemisinin batış fotoğrafları

01 Temmuz 2007 Pazar 01:37
3029 Okunma
Tevfik Kaptan-1 Böyle Battı

Tevfik Kaptan-1 Böyle Battı

İtalya'nın Ortana Limanı'ndan Cezayir'in Oran Limanı'na gitmekte olan Türk bayraklı ''Tevfik Kaptan 1'' isimli gemi, İtalya'nın Taranto Körfezi'nde sahilin 0.5 mil açığında yükünün kayması sonucu, dün saat 17.00'de iskeleye 40 derece yatmış, 14 kişilik mürettebat gemiyi terk ettikten sonra da batmıştı.

İşte Tevfik Kaptan-1 gemisinin batış fotoğrafları:

 

 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa erzen 2011-06-14 16:16:28

1989-1990 arası 2 yıl tevfik kaptan 1 gemisinde yağcı olarak çalıştım.o dönemki personel. kpt.olgun akgöz. 2.kpt. yalcın aksu.baş müh.avni yurtseven. 2 müh. salim abanoz.ahcı rıza. gemide çok güzel günlerimiz geçti sonu böyle olmamalıydı. MUSTAFA ERZEN 1989-1990 yağcı'sı

Avatar
ALİ MEMİŞOĞLU 2007-07-16 12:01:12

GEMİYİ VE DENİZİ İLK ÖĞRENDİĞİMİZ GEMİ OLAN VE BİZDE ÇOK BÜYÜK HATIRALARI BULUNAN ÇOK SEVGİLİ BÜYÜĞÜMÜZ RAHMETLİ HÜSEYİN AMCAMIZIN YAPTIRMIŞ OLDUĞU TEVFİK KAPTAN 1 GEMİSİNİN BATMIŞ OLMASINA ÇOK ÜZÜLDÜĞÜMÜ BU TÜR OLAYLARIN BİR DAHA TEKRARLANMAMASINI ARMATÖR FİRMAYA VE GEMİ ÇALIŞANLARINA GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ SUNARIM.

Avatar
jhsdf ysgd 2007-07-01 18:36:56

benim babam işte bu gemide çalışıyordu allh onları korumuştuki kurtarma ekipleri son anda yetişti ölü veya yaralı olmadı babacım seni çok seviyorum

Avatar
ERSİN YALÇIN 2007-07-04 12:53:03

Avatar
ozgür ince 2007-07-07 19:04:12

ben hayatımı verdim o gemiye tam tamına 2.5 yıl.o kadar guzel bir gemi olmustuki:(ona mı yanayım gemime mi.daha once hıc bır armatorun gemısını sahıplenmemişltim onda calısana kadar.personeline ve bılhassa carkcıbası murat abıme buyuk gecmış olsun.

Misafir Avatar
mehmet 2017-06-12 13:41:58 @ozgür ince

arkadaşlar bende bu gemıde calıştım 1996 1997 yıllarında hatta ssk bu gemıde yapıldı ama o zaman fırmanın adını unuttugum için ssk başlangıcımı bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

Beğenmedim! (0)
Avatar
ENVER SOFUOĞLU 2007-07-03 16:12:26

DEĞERLİ BÜYÜĞÜMÜZ RAHMETLİ HÜSEYİN AKSU'NUN BABASININ ADINI

VERMİŞ OLDUĞU VE BİZDE BÜYÜK HATIRALARI OLAN ESKİ SANCAK

GEMİMİZ TEVFİK KAPTAN 1 'İN BATIŞINA ÇOK ÜZÜLDÜĞÜMÜ İFADE

EDER, BU TÜR OLAYLARIN CAMİAMIZDA BİR DAHA YAŞANMAMASI DİLEĞİ

İLE GEMİ SAHİBİ FİRMAYA VE PERSONELİNE GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ

SUNARIM.

Avatar
ESRA SENKAYA 2007-07-04 13:33:51

SEVGILI ABIMIN GEMISI COK UZULDUK.INSALLAH BIR DAHA BOYLE SIKINTILI BIR OLAYI TEKRARDAN YASAMASSIN VE BIZLERDE(TUM ARMATORLER ) YASAMAYIZ.

ALLAH HERKESIN ISLERINI RAST GETIRSIN , PERSONELLERIMIZIN VE GEMILERIMIZIN YOLUNU ACIK ETSIN.

Avatar
barıs korkmaz 2007-07-08 20:00:56

duydugumda sok oldum. hemen arkasından personelın saglık durumunu sordum. daha sonra ıcıme bır huzun coktu. haberı aldıgımda gemı ıle seyırdeydık. gozlerım doldu aglamamak ıcın zor tuttum kendımı. cunku TEVFIK KAPTAN 1 gemısı benım ılk defa kaptanlık yaptıgım gemı ıdı.herkese gecmıs olsun.

banner209

banner191

banner148

banner145

banner179

banner176