İşte 6 Denizcinin Mahsur Kaldığı Gemi

DenizHaber.Com ÖMER-N Gemisinin son fotoğrafına ulaştı. DenizHaber.Com farkıyla 6 denizcimizin içinde mahsur kaldığı geminin fotoğrafını yayınlıyoruz.

banner227

İşte 6 Denizcinin Mahsur Kaldığı Gemi

DenizHaber.Com ÖMER-N Gemisinin son fotoğrafına ulaştı. DenizHaber.Com farkıyla 6 denizcimizin içinde mahsur kaldığı geminin fotoğrafını yayınlıyoruz.

29 Ekim 2007 Pazartesi 14:39
2166 Okunma
İşte 6 Denizcinin Mahsur Kaldığı Gemi

İşte 6 Denizcinin Mahsur Kaldığı Gemi

DenizHaber.Com ÖMER-N Gemisinin son fotoğrafına ulaştı. DenizHaber.Com farkıyla 6 denizcimizin içinde mahsur kaldığı geminin fotoğrafını yayınlıyoruz.

DenizHaber.Com

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Emre KUBAT 2007-10-29 15:47:48

Allahın izni ile 6 denizci abimizide kurtulacaktır . vefat eden çarkıbaşına allahtan rahmet ailesinede sabır diliyorum .

Avatar
metin genç 2007-10-29 16:06:00

kuzenim ama dolu dolu birgenç hasan aktepe önce allaha sonra inanıyorum inşallah kurtulacaklar sadece dua edelim

Avatar
murat altaş 2007-10-29 16:14:00

benim bu gemide kardeşim var lütfen dua edinde hepsi sağ salamet evine dönsün

Avatar
ibrahim kaynak 2007-10-29 16:35:01

tüm ekip arkadaşların olarak yanındayız hüseyin

Avatar
volkan demirpençe 2007-10-29 16:47:11

Bir ihtimal arkadaşım Hasan Aktepe gemide değildir inşallah diyordum ama kuzenin yorumu gördüm.Gemide kalan mürettebatın Allah yardımcısı olsun.Tez zamanda iyi haberlerini bekliyoruz.

Avatar
Gökhan Özgal 2007-10-29 16:56:29

Su an gemide olan tum mürettabat için dua ediyorum ,Allah hepsinin yardımcısı olsun,vefat eden çarkçıbaşımıza allahtan rahmet ve ailesine sabırlar diliyorum.Allah hepsine kuvvet ve sabır versin

Kaptan Gökhan Özgal

Avatar
mesut kubal 2007-10-29 18:51:32

İnşallah kayıp mürettebat bir an önce sağ salim bulunur.

Can dostum Hasan Aktepe de sanırım bu gemideydi.Sabret kardeşim.

Avatar
Selma Kozan 2007-10-29 18:51:48