DENiZHABER Türk Denizciliğinin Haber Sitesi
| RSS|Künye|Arşiv&Arama| Sitenize Ekleyin | ÜYE GİRİŞ | Reklamveren Girişi | Sitede 215 kişi var..| 31/10/2014 12:31:29

UBAK Ulaşım

Alo Kiyi Emniyet

DAKSAR
DENİZHABER ANKET
ÇOK OKUNANLAR
BUGÜN BUAY BUYIL
ÇOK YORUMLANANLAR
BUGÜN BUAY BUYIL
Check PageRank


TÜDEV DENİZCİLİK ÜNİVERSİTESİ OLUYOR

DenizHaber, Denizcilik, Deniz Haber, Turk Denizciligi, Bosporus, Turk Bogazlari, Istanbul Bogazi, Canakkale Bogazi, DTO, Turkish Maritime, Pilotage, Marine Environment, Deniz Kirliligi, Balikcilik

Türk Deniz Eğitimi Vakfı'nın (TÜDEV) Olağan Genel Kurulu'nda konuşan DTO Meclis Başkanı Erol Yücel "TÜDEV'in Türk Denizcilik Üniversitesi'ne dönüştürüleceğini" söyledi.

Haber Eklenme: 16 Aralık 2005 Cuma 01:09

DenizHaber, Denizcilik, Deniz Haber, Turk Denizciligi, Bosporus, Turk Bogazlari, Istanbul Bogazi, Canakkale Bogazi, DTO, Turkish Maritime, Pilotage, Marine Environment, Deniz Kirliligi, Balikcilik

Türk Deniz Eğitimi Vakfı'nın (TÜDEV) Olağan Genel Kurulu'nda konuşan DTO Meclis Başkanı Erol Yücel "TÜDEV'in Türk Denizcilik Üniversitesi'ne dönüştürüleceğini" söyledi.

Dün Tuzla'da Türk Deniz Eğitimi Vakfı salonunda yapılan, TÜDEV Olağan Kongresinde konuşan DTO Meclis Başkanı Erol Yücel, hafta içerisinde YÖK denetcileri tarafından TÜDEV ziyaret edilerek olumlu rapor yazdıklarını belirterek "TÜDEV artık Türkiye'nin tek özel Türk Denizcilik Üniversitesi olacaktır" dedi.

Geçen ay Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer'i makamında ziyaret ettiklerini söyleyen DTO Meclis Başkanı Erol Yücel "Sayın Cumhurbaşkanımız vakıf üniversitelerine sıcak bakmadığını bizlere söyledi. Ancak Türk Denizcilik Üniversitesi'nin kurulması konusunda destek ve takipcisi olacağını ifade etmişti. YÖK denetcilerinin TÜDEV'i hafta içerisinde ziyaretinden sonra Sayın Cumhurbaşkanımıza konuyu ileterek bilgilendirdik. Yeni kurulacak dört Üniversite arasında TÜDEV'in; Türk Denizcilik Üniversitesi olarak açıklanacağına inancım tamdır" ifadesini kullandı.

1992 yılında Deniz Ticaret Odası üyeleri tarafından kurulan Türk Deniz Eğitimi Vakfı, kurs statüsünde güverte ve makina bölümlerinde denizcilik eğitimi veriyor. İki sene önce Yüksek Öğretim Kurumuna başvurarak Üniversite olmak için çalışmalar yapan TÜDEV, son yıllarda büyük atılımlarda bulunarak, milyon dolarlık yatırımlar yapmaya başladı. Bu konuda en büyük desteği veren Deniz Ticaret Odası, yıllık gelirinin yüzde 15'i TÜDEV'e aktarıyor.

DenizHaber.Com-Özel

DenizHaber.Com

Bu Haber 26455 kez okundu.
: DenizHaber Denizcilik Deniz Haber Turk Denizciligi Bosporus Turk Bogazlari Istanbul Bogazi Canakkale Bogazi DTO Turkish Maritime Pilotage Marine Environment Deniz Kirliligi Balikcilik

Haberi Paylaş : Google Yahoo Facebook'ta Payla? Print Friendly and PDF

YORUMLAR
(50 Kırmızı Kart gören yorum otomatik olarak sistemden çıkmaktadır)
Bu habere bırakılan toplam 103 yorum var.   103 yorum aşağıda gösteriliyor.

deniz terbiyesi

mezunlarınızın deniz terbiyesi ve ahlaki eğitim verilmesi lazım şirketlere geliyorlar anlaşıyorlar gemiye gidecekleri gün bir bahane bulup gidemiyeceklerini son dakikada bildiriyorlar ama staj zamanı araya adamlar sokup staj yapmak için geliyorlar tabii bunlar staj yapacak ama söz vermenin ne demek olduğunu öğretmeniz lazım kısaca deniz terbiyesinin ne demek olduğunu itü lü ağabeylerinden öğrensinler

hasan korkmaz |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

yorum kaldırılsın..

benim adıma utku türedi adına yani 2005 tarihinde bu sayfada yapılmış yorumun bana ait olmadığını ve bunun kaldırılması gerektiğini belirtmek istiyorum.. saygılarımla..


http://www.denizhaber.com/pop/all_yorum.php?tip=haber&id=2934

utku türedi |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

puanlama

ben düz lisede okuyan sayısal öğrencisiyim LÜTFEN bu okul hakkında ve puanlarla ilgili e-posta adresime bilgi gönderirmisiniz bu okulda okumayı çooooooook istiyorum...!!!

etem xxxxx |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

denizcilik

aklınız varsa denize gitmeyin

hakan taşıyan |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

kaç puan

ben yeninci sınıf öğrencisiyim 6. sınıf sbs puan 281 ben andolu piri reis çok gitmek istiyorum ama ne kadar puan istediğini ve neleristediğini bilmiyorum biri bana anlata bilir mi

meltem kuru |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

LÜTFEN CVP BEKLİYORUM..

13 ŞUBAT 2009 TARİHİNDEN İTİBAREN TÜDEV İN HAKKINDA BİLGİ ALMAK İSTİYORUM... VE BU ARADA ZİYA KALKAVAN A.D.M.L MAKİNE SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM.. BANA BU KONU HAKKINDA BİLGİ VERİRSENİZZ SEVİNİRİMM...

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


Arkadaşlar ben şu anda marmara makina okuyorum ama bırakmayı düşünüyorum çünkü gemi olayının para durumu daha iyi kardeşim itü bitirdi g.m. işletme müh. okudu şimdi diyoki keşke tüdev okusaydım bu kadar kasmazdım kendimi diyor ve uluslar arası geçerlilik olayıda cabası diyor.Ben karar verdim tüdev güverte gidicem parayı bilader karşılarım abi dedi sagolsun ve bu arada askerlikte bitti zaten

MURAT |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

arkadaşlar

Birbirinizle İTÜ tüdev diye çekişmek için harcayacağınız zamanı mesleki bilginizi artırmak için harcarsanız, yurt dışında ancak tuvalet kağıdı kadar değeri olan ehliyetlerinize biraz olsun değer verilir belki. Çünkü Türkiyeden alınmış ehliyetiniz "master" yeterlilikli olsa bile yurt dışında ancak bir Filipinli veya Hintli denizci kadar değeriniz yok.

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

net sayesinde kavuşmak

Ufuk uzun seneler sonra sana bu sahifeden merhaba diyorum.Kendimi nasıl affettirebilirim bilmiyorum ama,inanki hep aklımdaydınız.msn adresime yazarsan uzun uzun konuşabiliriz.Yada Facebook adresim srygrd ile de konuşabiliriz kendine iyi bak herkese selam Süreyya amcan

süreyya izgördü |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

gemi kaptanı olmak istiyorum

sevgili arkadaşlar.hocalar.ben sadece ve sadece gemi kaptanı olmak istiyorum bunun için ne yapmam geriyor ösym de kaç puan almam gerekiyor

kahraman aloğlu |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

burrada yazılan yazıların çoğu talihsizlik

yazıların heen hemen hepsini okudum hatta çoğunu okudum. arada güzel olumlu yazılarada rasladım ve aynen katılıyorum.ve şuna inanıyorum bu tartışmlara kavgalar demek stemiyorum yakışmaz,sadece burda olucak ve burda kalıcak hangi okuldan olursanız olun gemide bir araya geldinizde herbiriniz bir zincirin halkası olarak birlikte iş yapıcaksınız ve hatta yapıcaz. eğer o zincirin bir halkasında zayıflık olursa zaten o gemi batar.ama olmıycaktır emin olun.ve bu yazıları yazarken yarın bi gün aynı gemide olucanızdan şüpe etmeyin bu denizler hepimizim. hepinize allah selamet versin

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


Sanırım tüdevin yıllık ücreti 10.000 ytl. Burs olayı ise öss de yaptığın puana bağlı. ne kadar yüksek puanlı olursa tüdevde en iyi bursu o alıyor sonrada ondan düşük ondan düşük ondan düşük olan falan ama ilk 20 olayı var galiba ...

CAPtTAİN |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

komik...

arkadaşın biri yazmış,gemisine tüdev mezunu 4.kaptan bir 4.gelmişte,2. yedoluymuş,balast alıncakmışta,4. kaptan graviteyle alalım demişte,2. stajere sen ilgilen demiş balastlarla.
4. kaptanın yada stajerin balastla işi ne arkadaşlar.
onların daha 2. kaptan yeterlilikleri yokki.
bence burda tüdevli 4. kaptan haklı,yedolu 2. kaptan neden kendi işini yapmıoda 4. ye devredio.komik.
sonrada stajeremi devretmiş ne olmuş.
stajer nerden mezun merak ettim.ama çok yalaka olduğu kesin:)))

ufuk izgördü |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


anlamıyorum bu cekişme nie önemli oaln gemidir.tudev li olmus ya da itü lü olmus ne fark eder.

gece_77 |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

selam

denizci olmak için ne yapmak gerekiyo nasıl bir yol izlemeliyiz hangi üniversitede eğitimii grebiliriz

burak babadağ |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


ben lise 3.sınıf öğrencisiyim.tüdev gitmek istiyorum . ne yapmam gerekiyor ayrıca bu okulun yıllık ücreti ne kadar burs imkanlari nelerdir? simdiden teşekkürler,, tolga_ilbay@hotmail.com en kısa zaman da bılgılen mek ıstıyorummmmm

tolga |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

???

ben tudeve geçen sene gitmeyi düşündüm.Gidemedim imkanları nedir kısaca anlatırsanız sewinirim.

mehmet kütük |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

önce araştırın

bir sürü arkadaşım var orada okuyan öyle veya böyle gerçekten eğitim veriliyor orada yani herşeyiyle değiyor bunun neresi kötü yurtdışında çalışma imkanı veriyor cüzi miktarlar değil alacakları bir gelecek vaat ediyor gerçekten zeki olmayanlarda ağır bir eğitimi kaldıramadıkları için okulu bırakıyor yada eğitimine son veriliyor.

begüm yamalı |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

puan kişisel bişey..

Arkadaşlar ben matematik bölümünü bitirdim.O dediğiniz puanlarında biraz üzerinde de aldım vakti zamanında.Şimdi param var ve kendimi o derece kasmak istemediğim için ya itü sunny de yada piri reis üniversitesinde okumak istiyorum.Olaya bi de bu yönden bakarsak işin saçma boyuta kaydığını ve dışardan biri olarak denizci insanların özellikle iyi puan almış olanların kompleksli olduklarını düşünüyorum.ÖSS gerçekten bizim hangi işte başarılı olacağımızı gösteren bir scala değil. Hayat öss den almış olduğun puan demekte değil eğer öyleyse ben matematik bölümü için sizden daha yüksek puan aldım nolucak şimdi tıp okuyan arkadaşımda benden yüksek aldı nolucak şimdi çok ama çok saçma değerli arkadaşlarım .Onun için tavsiyem hepimizin İNSAN olduğu gerçeğini unutmamamızdır ki bunu unutmazsak doğru yola ulaşırız ve ülkemizi hep birlikte yükseltiriz Bizler Atatürkçü gençleriz ülkemizi düşünmek boynumuzun borcu Saygılarımla..

duygu özcan |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

slm

buldunmu duygu aradığını sen beni asla bulamayacaksın herşey bitti.......... ben sana hem ruhen hemde bedenen çok uzağım .....sanki dalgalarla boğuşan bir bahtsız bir kayık gibi

adsız istanbul |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

nasıl gırıcem

kızlar nasıl gırıyor. mulakatları nasıl bılgı verın rıca edıorz... mrv-vlds@hotmail.com

merve xxxxxxx |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


tudevde okuyupda o okulu bırakan bırıyım tude ne kadar unıversıe olursa olsun oradan bır sey olmaz kesınlıkle tavsıye etmıorum her yıl unıversıte olucak dıye haberler cıkıyor unıversıte olsa oradakı kursıyerler ne olucak unıversıtelımı

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


sizler nasıl insanlarsınız tüdev in orda olması sizi neden bu kadar rahatsız ediyor,herkesin istedigini elde etmiş okuluna gidiyo,sizler hala neyin peşindesiniz.

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

merhaba

arkadaşlar merhaba ben antalya kemerden veysel.arkadaşlar ben kemer turizm eğitim merkezinde okuyorum.arkadaşlardan duydumda yat kaptanlığı kursu varmış dediler.fakat neyin nesi yani okul hakkında bi bilgileri olmadığından bende tam olarak bişi öğrenemedim.bana yardımcı olurmusunuz lütfen.bu yat kaptanlık kursu nasıl ? iyimi sizce? diyelimki okulu bitirdik hemen iş sahibi olabiliyor muyuz.tavsiye eder misiniz bu okulu ?birde 2 ehliyet ve 2 diploma verildiği söylendi bu doğrumu acaba? bu yat kaptanlığı kursu hakkında bi bilgi yazarsanız mailime çok sevinirim.şimdiden teşekkür ediyorum arkadaşlar.
email: dj_dogus@hotmail.com

veysel aksoy |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

DUYG

DUYGU EKOL'DE OKUYOR . HEM SEN KİMSİN KADIN PROGRAMINA DÖNDÜ BURASI.BAK EKOL'Ü ARA DUYGUYU HAFTAİÇİ 10 GİBİ FLN TELEFONA İSTE SONRA ACİL FLN FİLAN OK JANEM.KİB.(DUYGUNUN Bİ ARKADAŞI)

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


yazımın yayınlanacağından emin değildim, çok teşekkür ediyorum! duygu'nun bunu ne zaman okuyacağını bilmiyorum, eğer onu tanıyan biri bu yazıyı okursa lütfen bana mailden ulaşsın, mail adresi veya tel no'sunu versin, ona ulaşmalıyım! (ozgesuu@gmail.com)

özge özsu |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

duygu uğurludoğan!

(ne olur o'na ulaşmama yardım edin!!!!)

seni arıyorum, her yerde, çok uzun bir zamandır! sana nasıl ulaşacağımı bir türlü bilemedim, nolur bana mailden ulaş! (bu son şansım, sana bu şekilde de ulaşamazsam, artık gazeteye ilan vereceğim galiba... )

özge özsu |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Armatörlerin seçme şansı azaldı

Denizcilik piyasasındaki elaman sıkıntısı armatörlere fazla seçim şansı bırakmıyor.Tüdevi daha iyi yerlere taşıyabiliriz

Özcan çırakoglu |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

tüdev

tüdev çok güzel eğitimi çok iyi olan bir okul benim erkek arkadasım orda okuyor bu sene 1.sınıfa geçti.gayet başarılı şuan.zaten tek istediği kaptan olmaktı bu hayalinide basarmak üzere.sizede tavsiye ederim cünkü okulundan cok memnun.en güzelide sıkı arkadaslıklar ediniyosunuz.

aylin özsağ |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

^^DALGA KADAR SERT OL , RÜZGAR GİBİ ES ^^

Ben bu sene tüdev okuluna kayıtdımı yaptırdım ınsaallah hersey sızın anlattıgınız gıbı olur 15 yasından berı denızlerde gezıyorum babamda kaptan oldugu ıcın denızle ugrasmak bana cok buyuk bır zevk verıyo ve bu yuzdende tudeve gıdıyorum unıversıteyı tutturdugum halde gıtmedım kendım ea ogrencısıyım sıf zabıtan olmak ıcın tudeve gıdecegım ınsaallah gıttıgıme pısman olmam kı olmayacagım gıbı gelıyor rabbım yuzumu utandırmasın ve herkezıde tudev e beklerız tesekkurler....

oray sezgin çınar |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Tüdev Mezunu Olma Ayrıcalığı


merhaba sevgılı arkadaslar ben 10,dönem Btec Makina mezunuyum.Yazdıgınız yorumları okudum ve gercekten cok gurur duydum pıyasada yaptığım arastırmaların sonucunda TURK DENIZCILIK sektorunde calısan zabitlerin %68 inin Tudev mezunu oldugunu ögrendıgım zaman yasadıgım mutlulugu sızınle paylasmak istedim.Inanın okulumuzun eğitim ve öğretim kadrosunu kalitesi Dunya capında kanıtlanmıstır.Hocalarımızı yanlız Tudev ogrencılerı degıl bu sektordekı zabıtlerın ve hatta Ögeretim üyelerinin buyuk bır cogunlugu tanıyor.Yıllardır fakulte mezunlar dernegının yapmıs oldugu KAFATASCILIK ve bızı bezdırme gırısımlerı sonucsuz kalmıstır.Ulkemızde denızlcılık gemıcılık gercekten cok gerı kalmıs durumda.Ulkemızın 3 bır tarafı denızlerle cevrılı olmasına ragmen bır turlu gelısım ıstenılen sevıyeye ulasmadı ve bun un ıcıın bızım cok ama cok calısmamız gerekı0orkı sektorde acıkları kapayalım.Bızım Almanyadan,Yunanıstandan Farkımız ne?Tek fark bız daha az calısı0oruz bız calısmaktan cok ULkemızden cok sen surdan mezunsun ben burdan...Bunların bos oldugunu anlayacaklar ama gercekten gec olucak.Ve bu form aracılıgı ile soruyorum Sevgılı ROYEM e TÜDEV ıle İTÜ arasındakı FaRK NEDİR lütfen bunu açıklarmısınız Sevgıden bahsedıyorsununuz ama inceden Tudev'e laf söyluyorsunuz bunun durustlugu sevgısı Nerede?Bugun bir cok DENİZCILIK SIRKETINDE sayet İtü mezunu degılsenınz cogu zaman 2,planda kalıyorsunuz bunu hepmız yasadık Nedendır bunun sebebı zabiti kalifiye yapan okul degildir kişisel becerisi çalışkanlıgı ve disiplinidir daha buna bile fırsat verılmeden sen tudev mezunusun sen kocaelı mezunusun gıbı ayrımlar yapıyor.Sizlerden tek ricam arkadaslar böyle sorunlar yaşandıgı zaman bunuj şirkette daha ust düzeyde idarecilere bildirilmesidir.Biliyorum cok etkılı olmıcaktır ama en azından bunu belırtırsek buyuyen Tudev zabıt kadrosunun buna baskın gelceğine inaniyorum......


SAYGILARIMLA
============
E.ARSLAN

emin arslan |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

tüdev

herkesin bir hayali vardır.tüdev denizci olmak isteyen herkese hayallerini gerçekleştirmek için çok büyük bir fırsat..gerek yönetim gerek egitim kadrosuyla mükemmel bir okul.ben tüdevli olmaktan çok mutluyum.disiplinli,egitici kadrosuyla verilen egitim çok iyi bir okul..gelmek istiyenler eminim pişman olmıycaklar.deniz aşkı çok büyüktür arkadaşlar.

duygu ugurludogan |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

tüdeve nsl girebilirim???

ben tuzla lisesinde son sınıfta okuyorum.tüdev güverte bölumunu istiyorum.bunun için kaç puan yapmam gerekio???ve okulun yıllık ucreti ne kadar ogrenmek istiyorum.ve tüdeve girmek için bir basvuru yapmam gerekiyomu???

elçin YILDIRIM |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Her şey TÜRKİYE için değilmi_?

Bir TÜDEV li öğrenci olarak şunu söylemeyi uygun görüyorum İTÜ nünde TÜDEV inde yaptığı işler ,yetiştirdiği zabititanlar bunların hepsi TÜRKİYE için değilmi ? Bu konuda birbirine giren arkadaşlarımı Eshefle kınıyorum.Artık insanlara yapacağı işler hakkında eğitim verilirken göstermiş olduğu davranışların,başarıların,başarısızlıkların Bunların hepsinin Önce kendi kişiliğine sonrada ülkesine mal edileceğinin de eğitimi verilmesi gerketiğini düşünür oldum.Arkadaşlar lütfen bu tür galiyanlara gelmeyelim İTÜ lüsün TÜDEV lisin ayrımını bırakalım artık Çünkü yaptığımız veya yapacağımız iş önce kendi ülkemiz için bunun farkına varalım ve yaptığımız işlere sıkıca sarılarım .Çünkü ülkemizin konumu ve durumu itibarıyla, bu tür konularla oyalacak vaktimizin olmadığının bilincinde olalım.HER ŞEY TÜRKİYE'MİZ için SAYGILARIMLA...

Serdar Aydın |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


SEVGİLİ DENİZCİLER BENCE HAYATA BİRAZDAHA GENİŞ BAKMALIYIZ İTÜLÜ OLMUŞSUN YADA TÜDEVLİ EVET FARK VAR AMA NEDEN BU KAVGA ANLAMIYORUM KAVGA EDERK ELİMİZE NE GEÇİYO ACABA ÖNEMLİ OLAN GERÇEK Bİ DENİZCİ OLMAMIZ DEĞİLMİ AMACIMIZ İYİ OLMAYA ÇALIŞMAK DEĞİLMİ BIRAKALIM ARTIK BU ANLAMSIZ KAVGALARI BİRAZ GEERÇEKÇİ OLALLIM.KAVGAMIZIN DEĞİL SEVGİLERİMİZİN YEŞERMESİ DİLEĞİYLE DENİZE OLAN BU MESLEĞE OLAN SEVGİMİZLE OLACAĞINA İNANLARDANIMMM

royem |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

TÜDEV UCUZ İNSAN KAYNAĞI DEĞİLDİR

Sevgili genç kardeşlerim 1982 senesinde YDO dan mezun olunca ve geçmiş 4 senede okulda bahriyeli ve okullu kavgası yaşandı.Şimdi bakıyorum TÜDEV/İTÜ-YDO kavgası yaşanıyor.Bunların hepsi boş olduğunu gördük.Yaşım 47 ve 25 sendir hem karada hem denizde çalıştım.Şunu gördüm ki bilgi ve erdemlilik insana herşeyim kapısını açıyor.Boş laflarla zamanınız harçamayın.Okuldaki ve günlük yaşamızındaki sıkıntı ve stresler sizlere bunları yazdırmaktadır.Denizde kimlerle ve nelerle çalışacağınızı zamnla görecek ve yaptığınız yorumlardan dolayı utanacaksınız.Okulda düşman gördüğüm bahriyelilerle sonradan gerek gemi hayatında gerekse özel hayatımda cok güzel anılarım ve dostluklarım oldu.Pırl pırıl insanlarsınız değerinizi siz biersiniz başkası değil.Denizciliği yalnızca Türk firmalarında düşünmeyin ve bu gemi adamı açığı dünyada giderek artmaktadır.Kimse kimsenin ekmeğine ortak değildir.Denizde herkeze yer var.Kaptan olunca beğenmediğin zayıf yetişmiş insanı postalar gönderirisin.Ama peşim hükümlü olmayın.İnsanları sevin ırkçılık gibi YDO matığı gütmeyin.Bilginizi ışık gibi etrafınıza verin ve aydınlatınız.Kompleksli bir insan portresi çizmeyin.Kendinizi iyi yetiştirin ve kendi kendinize reklam yapmayın bırakın sizi başkaları reklam yapsın.lafla peynir gemisi yürümüyor.Ne kadar boş ve meslek sevgisinden yoksun insanlarında YDO dan çıkabildiğini görseniz şaşarsınız.Gemi en büyük okuldur.

Hüsamettin Canbilen |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

İTÜ'lü arklar bi bakarmısınız?

TÜDEV'e bu sene başladm ve çok mutluyum sınıfımn yarısndan çoğu denizcilik meslek lisesi mezunu hadi ben suçluyum düz liseden para vererek TüDEV'e geçtim peki ÖSS'de puanı kırılan denizcilik meslek lisesinden gelen arkadaşlarımn ne suçu var İTÜ'lü arkadaşlar aranızda puan toplayıp arkadaşlarıma yardım edicekmisniz? Yoksa sizden daha çok denizcilik bilgisi olan arkadaşlarıma ne önerirsiniz?

Fatih eXCLuSiVe_CaPTaiN |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

GÖRKEM'E..

Görkem çok gazsın..
"Türk denizciliği bizim ellerimze geçiyor.. Türkiyenin adı bizimle duyuluyor.." Nedir bunlar?
Aynı sektörde çalıştığımızı düşününce sağduyunun hayatın boyunca senle olmasını diliyorum.

Herkese saygılar
M.Onur PINAR

Onur PINAR |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

RIFAT'A

...SİZİN GÖRDÜĞÜNÜZ EĞİTİMİ ÇOK İYİ BİLİYORUZ ÜNİVERSİTENİZİN SAĞLADIĞI OLANAKLARI DA ÇOK İYİ BİLİYORUZ.BU ARADA ORASI YDO DEĞİL İTÜ DENİZCİLİK FAKÜLTESİ...YDO 92-93'TE BİTMİŞTİR BUNU ABİLERİNİZ SÖYLÜYOR...ABİLERİNİZLE YAKLAŞIK 1 SENE ÇALIŞTIM DENİZCİLİK MESLEK LİSESİ MEZUNUYUM ŞİMDİDE TÜDEVDE OLDUĞUM İÇİN ÇOK MUTLUYUM..BİZİM DE DEZAVANTAJLARIMIZ VAR KABUL AMA EĞİTİMİMİZ SİZİNKİNDEN DAHA İYİ.HER ÜNİ.VE HER ESKİ KURUM İYİ EĞİTİM VERECEK DİYE BİRŞEY YOK..AKSİNİ İDDİA EDİYORSAN KANITLA.BENİM KANITIM KENDİMDİR..BU MESLEKTE İNGİLİZCE ÖNEMLİ DEĞİLMİ:)%30 NERDE %90 VE ÜSTÜ NERDE BİLMEM ANLATABİLDİMMİ.KONUSUYORSUNUZ AMA BOŞ.SES VAR GÖRÜNTÜ YOK.ARTIK TÜRK DENİZCİLİĞİ BİZİM ELLERİMİZE GEÇİYOR..TÜRKİYENİN ADI BİZİMLE DUYULUYOR.

görkem YILDIZ |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

tüdeve nasıl girerim

ben kocaeli endüstri meslek lisesinde son sınıfta okuyorum sizin okulunuza nasıl girebilirim yani tüdeve girmek için össde kaç puan yapmam gerekiyor.ve de ücretiniz ne kadar

ali gümüş |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

siz turkıyede hala bunumu tartışıyosunuz gencler

Ya baktımda yorumlara hala bu memlekette aynı cahil tartışma var 30 sene evvel ottude okurkende paralı gırenle puanla girende aynı tartIşmayı yapıyodu şimdi bu itdalaşı tüdevle ıtu mü üslendi yakışmıyo gencler ben ondan dolayı ingiltereye gittim orda denizcilik okuyup ehliyet aldım aynı eğitimi orasıda veriyo ama turkıyeden aldışınız ehliyeti ingilizler kağıt kadar değer vermiyo neden diyeyim cünkü bizdaha kendimize buyuğumuze veya kucuğumuze nasıl davranılır bilmiyoz.Hala tabiri caizse it dalaşı yapıyosunuz ben 33 yıllık kaptanım onlarca gemide calıştımm şunu öğrendim asıl okul gemidir ve aklınızdan cıkarmayın ki siz bu dalaşı yaptığnız sürece dünyada sizi kimse adam yerine koymaz bİrİnİz saygısızlık yapar biriniz stajla korkutur ülkemi seviyom ama bu tartışmalardan dolayı gelmiyorum ülkeme size bi uzakyol ingiliz ehliyetli kaptan olarak tavsiyem var dalaşacağınıza denizcilik nasıl daha ileri gider diye ortak bi platform kurun birlik edin de dünyada saygınlığınız artsın şunu untmayın ki şu küstah ingiliz ler sizin aldıgınız ehliyetle değil zabitlik veye kaptanlık size o ehliyetlerle gemilerinde sttjerlik bile yaptımıyolar ama sizin meselenize bakın yazık okudunuz ama cahilsiniz gene (bi atasözü var okursun cahillik gider eş......lik baki kalır)sözüm meclisten dışarı tabi ama yakışmıyo neyse ben nekadar anlatsam boş kendinize iyi bakın vesselam KEMAL DAĞDEVİREN

kemal dağdeviren |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

soru

ben 2005/2006 yılında Rizede H.kemal Denizcilik Meslek Lisesinde okudum.Fakat bazi nedenlerden dolayi okul hayatima duz liseden devam ettirmek zorunda kaldim.size sormak istedigim soru ben duz liseden TUDEV'e gecebilirmiyim.puanimin kac olmasi gerekir.Cevap verirseniz cok sevinirim

hakkı kılıc |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

serkan kaya

Değirli arkadaşım ben 2005/2006 yılı Rize h.kemal yardımcı anadolu denizcilik meslek lisesi mezunuyum.Şimdi tüdevde okuyorum ben ve denizcilik lisesi mezunları tüdeve sınavsız girdik.Ama önümüzdeki sene üniversite olacagı için öss ye girmen gerekecektir.Ama bellide olmaz bu sene üniversite olmazsa sınavsız girebilirsiniz.

izzet sarı |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

deniz üniversitesi hakkında

eğer okulunuz deniz üniversitesi olursa,okulunuzdan mezun olan ve halen öğrenciniz olanlarda üniversite diplomasına sahip olacaklarmı?

veysel ülker |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

soru

öncelikle şunu sormak istiyorum.Ben rize yardımcı denizcilik lisesinde okuyorum.Şunu sornak istiyorum tüdeve kayıt yaptırailmem için öss ya girmek zorundamıyım?şimdiden tesekkürler

sercan kaya |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

İTÜ 'LÜLER

SEVGİLİ İTÜ'LÜ ARKADAŞLAR NEDİR BU TÜDEVİ ÇEKEMEZLİĞİNİZ ANLAMIŞ DEĞİLİM.TÜDEVİN EĞİTİM GÖREVLİLERİNİ BİR ARAŞTIRSANIZ KİMLER TÜDEVLİ ÖĞENCİLERİ EĞİTİYOR.İKİNCİ OLARAK GASM'HALE DAHA KİMİN TARAFINDAN YAPILDIĞI VE SON OLARAKTA TÜDEVİN ÖĞRENCİLERİNE YURT DIŞINDA SAĞLAMIŞ OLDUĞU İMKANLARI DÜŞÜNÜN!


TÜDEVLİ:İZZET

İZZET SARI |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

ya kardesım bu okulu ıstyoo ve bı bılgımız yok tudev ıcın bılgı verrsenız

nasıl kazanılcagı,ac puan gerektgı,benmkardesm suan ozel bılısede yanı denızclk uzerıne bı lısede okumuyoo bu onun onunu kaparımı sımdıden tesekkurler.

emre karaca |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

gevezelik yapmayın!!!!!

ismini vermeyen birader senin nasıl bi karakterde olduğunu ismini vermemekle anlıyorum.kardeşim banane senin 350-360 puanından sonuçta aynı ehliyeti almıyomuyuz neyin muhabbetini yapıyosun öss de yüksek puan almışsan gitseydin doktor,mühendislik okusaydın denizcilik yaratıcılık ve sabır gerektiren bi iş sizin gibi insanlerın olacağı bi mebla diil.Ayrıca şunu kabüllenin TÜDEV'Lİ olmak bi ayrıcalıktır.İTÜlülere sesleniyorum tüdevi kalitesiz bi eğitimle suçluyorsunuz GASM ki şuan tüdev de sonuçlarına bi bakın kimin kaliteli kimin kalitesiz eğitim verdiğni görünnn.

tüdevli onur |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

az laf cok iş

ya arkadaslar ya da abiler su an son sınıf ööörencisiyimm ortaköy adml denimm hepmzn bildiği gibi yök saolsunn bizlerin önünü baya bi kapıo yane biz de itü ye gitmek isteriz ama full ceksek bile giremiorusss dolayısyla bu işe okuyupta adam gibi baslamak istediiimizdennn tüdev secenei kalıoo geriye ya tüdevle ydo nun tek farkı biri özel kurs sıfatında biri devlet üni si ya ama verilen eghliyet ve egitimin bi farkı olduunu düşünmüorum dier yorumlardakiii gibi didişmenn bi anlamıda yokk hiç biişey bişey bilmeyen adamda burda her şeyi bildiini söööler en iiisi cıktııınız gemide yapın bu işi de ve su an tek amacım tudevv cunku ydo ımkansız herkse basarılar"az laf cok iş"

ZİYA ORTAKÖY ADML |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Biraz realist olalım

Tüm denizci arkadaşlara selam.
Ben yorum yapmak yerine bir olayı anlatmak istiyorum.
Bu sene uzun stajımı büyük şirketlerden birisinde güverte stajeri olarak yaptım.
Stajımın son 2 ayına doğru gemimize şimdiye kadar 3,4 kontrat atmış Tüdev’den bir 4. kaptan geldi.Kendisinin iyi niyetini ve güleç yüzlüğülünü severdim.Ancak mesleki bilgisine açıkçası pek saygı duymuyordum.Bu yüzden kendisinin ismini vermeyeceğim.
Bir gün tahliye esnasında onunla birlikte balast operasyonu hakkında talimat almak için 2. kaptanın yanına gittik. 2. kaptan operasyon hakkında bilgi verirken bizim 4.kaptan kendi düşüncesini söylemek gafletinde bulundu…”O ZAMAN TOP SIDE 4 LERİ GRAVİTEYLE ALIRIZ”
Benim şaşkın bakışlarıma ve sonuna kadar açılmış gözlerime karşın 2. kaptan(YDO’lu) son derece sakin bir şekilde kulağıma eğilip:”OPERASYON SENDE” dedi.

HERKESE ALLAH SELAMET VERSİN…

Emrah Elmas |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

*YETER ARTIK.*

TÜDEVLİ ARKADAŞLAR SİZ YDO YA BU HAKARETLERİ VE YAKIŞTIRMALARI YAPARAK KENDİNİZİ TATMİN FALAN MI EDİYOSUNUZ YA ANLAMIYORUM.SİZ NE ANLARSINIZ DENİZCİLİKTEN DİSİPLİNDEN KALİTEDEN SİZ SADECE BÖYLE SİTELERDE KENDİNİZİ BOŞ VE ANLAMSIZ HAYALLERİN PEŞİNDE GEZDİRİRSİNİZ İŞTE.ŞUNU UNUTMAYIN ARKADAŞLAR EGER BU İŞİ YAPICAKSANIZ SEVE SEVE MECBURSUNUZ YDO LULARLA İYİ GEÇİNMEYE 121 YILLIK Bİ GELENEK VE DİSİPLİNİ KARŞINIZA ALDIGINIZIN FARKINA VARINIZ VE YORUMLARINIZI ONA GÖRE YAPINIZ.SORUYORUM SİZE DENİZCİLİK ALANINDA YDO LU ABİLERİMİZİN ELE GEÇİRMEDİGİ Bİ KALE VARMIDIR.BASİT BİR ÖRNEK TÜDEVİN SAYGIDEGER YDO MEZUNU KURUCU ÜYELERİ.

RIFAT |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

ERKUT BU YORUM SANA

SEVGİLİ KARDEŞİM BANA GASM VE SINAVINDAN BAHSETME HELE O İSTATİSTİKLERDEN HİÇ BAHSETME.
*SINAV NEDEN TÜDEVDE YAPILIYOR?
*DUYUMLAR VAR SINAV SORULARI TÜDEVLİ ÖGRENCİLERE SATILIYORMUŞ?
*SINAV YAKINDA MÜSTEŞARLIGA GEÇİNCE BAKALIM O ZAMANDA İSTATİSTİKLERDEN BAHSEDEBİLECEKMİSİN?
*BENCE ÇOK AÇIK VE HERŞEY ORTADA ÖSS DE DÖKÜLMÜŞ SEVİYESİ TÜRKİYE STANDARTALARININ ALTINDAKİ ADAMLARA BAŞKA NE TÜRLÜ EHLİYET VERİLEBİLİR BENCE Bİ DÜŞÜN BAKALIM.SEN EHLİYETİ ALMAYA BAK YOKSA YAKINDA TÜDEV MEZUNU HİÇBİR ADAM EHLİYET ALAMIYACAK.

FATİH |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

DENİZCE

Beyler bırakın tartışmayı da bana yardım edin uludağ myo güverte giriş koşulları hakkında bilgisi olan varsa nitrogliserine@hotmail.com email atsın HERKESE İYİ SENELER

SEA LEADER . |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Gemide göreceğim ben hepinizi

Sevgili kardeşlerim, Ben YDO mezunuyum ve şu anda 2.kpt olarak çalışıyorum. Ne benim okulumdan ne de diğer okullardan gelen zabitler için önyargım olmaz. Gemide her okuldan adamla çalıştım. Kimin ne olduğu gemide belli olur. Okulda öğrendiklerinizin devede tırnak olduğunu denizde çalışmaya başlayınca göreceksiniz. İyi bir zabit olmak için çok zeki olmak gerekmiyor. Bunu da gemide anlayacaksınız. Birbirinize düşman olmayın çünkü gemide hepiniz iyi geçineceksiniz emin olun...

Onur Sapmaz |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

gelin

burda böyle tartışmakla olmuyor.saçmalıyorsunuz.gelin bigün TÜDEV in çıkışına orda konuşalım.daha iyi anlaşacağımıza inanıyorum

doğukan TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

hakan özTOP a

tüdevli öğrencilerin arasında bulunan ve ülkedeki yök sisteminden dolayı üniversitelere giremeyen meslek lisesi mezunu öğrencilerininde stajı sizin gibi denizcilikle alakası olmayan şahıslarla yapıp sinirini sizin üzerinizde bosaltmasıda bizler için çok iyi sizler içinde pek hos olmayacağını umuyorum.umarım aynı gemiye düserizde sana bu yazdığın sözü hatırlatarak yüzünün coğrafik yapısını değiştirme fırsatım olur.

tolga |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

KEMAL YDO a

bak kardesım unv.olmussun ama hala nasıl konusulacagını bılmıyosun.ne demek ya sız adam olmazsınız senın agzından cıkanı kulagın duyuyomu bakalım.al ıste sız bu kadarsınız kıskanmayın tamam mı?bence sızın bırazcık bıle olsa kafanız calıssaydı bole laflar etmezdınız.serdar ortacın da bı sarkısı var bılıyomusun kemal kardes ^okumakla adam olmuyor^ anladın mı?sız daha denızın ne oldugunu bılmezken bız yuzuyoduk be o denızde....yaaaa

orhan TUDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

ydo ogrencılerı

bakın sız bu okula gırerken 300 puandan uzerı bı puan aldınız dı mı?aldınız da ne oldu sankı sonucta bız de sızle aynı ehlıyetı alıyoz yani.ayrıca bence madem kendınızı cok zekı zannedıyosunuz bence bu meslegı bırakın da gıdıp doktor falan olun sız.....ne zannedıyosunuz ya sız kendınızı anlamadım walla ama sunu ıyı bılın kı tudev lı olmak bı ayrıcalıktır.

orhan TUDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

UTKU TÜREDİ YE...

utku kardeş o kadar iddilaı konuşuyosunki görende seni yıllarca ingilterede kalmış.ana dili gibi ingilizce bilio sanır ha.ne güzel işte biz iskele sancağı da bilioruz.ama sizde onları bilmeyenler de var.gasm sonuçları herşeyi gösteriyo.size ingilizce,özellikle denizcilik ingilizcesi dersi versek iyi olur diye düşünüoru.çıkışlarda gelin kafanıza takılan şeyleri abilerinize sorun.biz size her konuda yardımcı oluruz.yavaş yavaş önce pruva ve pupanın ne demek olduğundan başlicaz.....

serdar - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

burak lök e...

sevg,ili burak kardeşim demişsin ya tüdev üniversite olmak isteyince camiayı gülme krizine sokmuştur diye.yanlış asıl senin yazını okuyunca denizcilik sektörü gülme krizine girdi.alem adamsın ha.sen bizi güldürdün allah da seni güldürsün.sen çocukken oyuncaklarla oynarken biz aneleyi usturmaçayı bilioduk evladım...

TÜDEVLİ CAPTAIN |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

HAKAN ÇAĞRIOĞLUNA...

HAKAN KARDEŞİM TÜDEVİN SENİN KİTAPLARINA İHTİYACI YOK MERAK ETME.SENİN VERECEĞİN KİTAPTAN FAZLA DA HAYIR GELMEZ ANLİCAĞIN.SEN GELDE BİZ SANA KİTAP VERELİM KARDEŞİM.YENİ ŞEYLER ÖĞREN.SEN ŞİMDİ O KİTAPLARI ALLAH BİLİR DEFALARCA OKUMAKTAN MONOTONLAŞMIŞSINDIR.Bİ BİZİM KÜTÜPHANEYE GELDE GÖZÜN GÖNLÜN AÇILSIN

TÜDEVLİ |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

MANTIKLI OLMAK GEREKİRSE.....

SEVGİLİ ARKADAŞLAR SİZE ŞÖYLE Bİ ÖRNEK VERMEK İSTİYORUM.ŞÖYLE Bİ DÜŞÜNÜRSEK.BUGÜN BİRBİRİMİZLE LAF ATIŞMALARI İÇİNDEYİZ.SANKİ KARŞILIKLI DURMADAN BİRBİRİNE TOP ATAN İKİ KALE GİBİYİZ.NEDİR BU ANLAMSIZ KAVGA YA BUGÜN BÖYLEYİZ YARIN AYNI GEMİYE ÇIKTIĞIMIZI DÜŞÜNELİM.HER ZAMAN BİR ZABİTİN KENDİNE EN YAKIN HİSSEDEBİLECEĞİ VE KENDİSİ GİBİ DÜŞÜNEBİLECEK OLAN DİĞER BİR ZABİT ARKADAŞIDIR.O NEDENLE BÖYLE GEREKSİZ TARTIŞMALARLA ORTAMI GERMEYELİM.ÖNCELİKLE ŞUNU UNUTMAYALIMKİ BİZİM ORTAK Bİ AMACIMIZ VAR TÜRK DENİZCİLİĞİNİ İLERİ SEVİYELERE TAŞIMAK VE ONU YÜCELTMEK.HAKSIZSAM BİRİ BANA HAKSIZSIN DESİN.AYRICA İNGİLİZCE SEVİYESİNDEN BAHSEDEN ARKADAŞLARADA BİR İKİ LAFIM VAR.İSTATİSTİKLER ORTADA.ARAŞTIRIN BAKIN.GASM SONUÇLARI ORTADA.MADEM BU KADAR TÜDEVİ ELEŞTİRMEYİ BİLİOSUNUZ.ONADA Bİ ARA BAKARSINIZ.BIRAKIN BUNLARI.HERKES KENDİ GEMİSİNDEN VE TAYFASINDAN SORUMLU OLSUN.PRUVANIZ NETA OLSUN.SELAMETLE...

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

İTÜLÜLERE VE TÜDEVLİ KARDEŞLERİME...

SEVGİLİ YDO CAMİASI ÖNCELİKLE BU ŞEKİLDE YORUMLAR YAPMANIZA ÇOK SEVİNDİM.BURAK BURAK KARDEŞİME Bİ KONUYU HATIRLATMAK İSTİYORUM ZAMANINDA YİNE BU HABERDE YAPILAN 4 TANE YORUM VAR.ONLARDA BİZİM MEZUNLARIMIZIN İNGİLİZCE SANCAK VE İSKELEYİ BİLİOR OLMASIYDI.BAZI KENDİNİ BİLMEZ ARKADAŞLAR BU ŞEKİLDE SEVİYESİZ ÖRNEKLER VEREREK ÜNİVERSİTE OLMAYI ÇOKTAN HAKKETTİĞİMİZİ SÖLEMİŞLERDİ.ONLARIN BU YAPTIKLARI KARŞISINDA BİR MONT MESELESİ HİÇ KALIR.O NEDENLE ÖZÜR DİLEMİYECEĞİMİ BELİRTMEK İSTERİM.BU KONUDA ÜZGÜNÜM.VE GELELİM ASIL KONUYA TAMAM BU GÜZEL DİLEKLERİNİZDEN DOLAYI ÇOK SAĞOLUN.İŞTE BİZDE BAŞINDAN BERİ BUNU SAVUNDUK AMA DİNLENMEDİK.BİDE ŞUNDAN BAHSEDECEM.KABUL TEK FARK DİPLOMA.TÜDEVDEN ZABİT ÇIKMASINIDA İSTEMİYOSUNUZ.PEKİ BU GEMİLERDE KİM ZABİTLİK YAPACAK SORUYORUM SİZLERE.MEZUNLARINIZIN %15 İ DENİZDE.GERİSİ KARADA.UZAKYOL VARDİYA ZABİTİ SIKINTISI VAR.İNSANLARI OKUDUĞU KURUMUN TÜRÜNE GÖRE ELEŞTİRMEMEK GEREK DİYE DÜŞÜNÜORUM.ÇÜNKÜ İNSAN KENDİNİ NE KADAR GELİŞTİRİRSE MESLEK HAYATINDADA BÜYÜK BİR İLERLEME KAYDEDER.ARTI TÜDEV HEPİMİZİN BİLDİĞİ GİBİ GEREK AVRUPADA GEREKSE UZAKDOĞUDA İSMİNİ SAYGIN BİR ÜNİVERSİTE NİTELİĞİNDE DUYURMUŞTUR.BEN DİYORUMKİ HERKES BİR OLSUN.BUNCA SENE TARTIŞILDI NE OLDU.HİÇBİŞEY.BENCE HEPİMİZ ELELE VERİP ÜLKEMİZ DENİZCİLİĞİNİN KALKINMASI İÇİN ÇALIŞMALIYIZ..SAYGILARIMLA...

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

yapmayın allaşkına yaa

arkadaşlar siz neden kabullenememiş durumdasınızz anlamıorum bu durumu sonuçta alıcaamız ehliyet eşit nyin peşinde olduunuzu bilmiorum ama biz TÜDEV'liyiz we mutluyuzz sizi ilgilendiren bişi olursa konuşursunuzz kültür we kibarlık sewiyesine gelincede insan okuluyla değil kendi ortamıyla geliştirir sewiyesini seyiye tartışmak da kimseye düşmezz siz TÜDEV'li yada YDO'lu tartışması yapcaanıza türk olduunuzu unutmayıp küçük hesaplardan kurtulup birlik içinde olun ki ilerde görewdeyken türkü yabancıya ezdirmeyelim TÜDEV'liyi yada İTÜ'lüyü ezmeyi yada ona buna sataşmayı bırakın herkes kendi gemisini yürütür onuda untmayın ...

emirhan gülbahar |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

BALIK GUNU

Pazar gunu yapılan balık gununde YDO mezunlarının bu yorumları okuduguna sahıt oldum konusmaları dınledım tudevli arkadaslar gercekten artık ortamı germenın bı anlamı yok ınsallah unıverste olursunuz ama basınızı agrtcak seler yazmayın unutmayınkı daha unıverste olmadınız halen daha 121 yııllk tarıhıyle YUKSEK DENİZCİLK OKULU mezunları bu sektorde en tepe noktalardalar ve gemilerde abilermizle calıscaksınız ortam gerilmesin stajınız iyi gecsin cunku bızım hepımız biriz abimilerimizle kardeslerımızle tek yumruguz ınsalla unıversıte olursunuz ınsallah stajınız cok cok ıyı gecer bunu en ıcten dıleklerımle soluyorum allah hepınıze selamet versın

ali vardar |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

YDO

tudevli bi arkdasımızın 'size mont alalım halen daha olkula ceketle gidenleriniz var' demesi gercekten buyuk bi talihsizlikti ben buradan o arkadasın özür dilemesi gerktigini dusunuyorum biz YDO lu lar mezunlarımız ve ogrencilerimizle sizin unıversıte olmanızı desteklıoruz ve bu yolda size allahtan sabır dilioruz cunku cok kolay olacaga benzemio insallah unıversıte olursunuz cunku bızde kurslardan zabit cıkmayacagı gorusundeyız ve buı iş ciddi bi istir disiplin gerektirir denizcilik sabır meslegıdır hatta meslek deil bi yasam tarzıdır ve bu iş hic bı kursta ogretılemez bunun ıcın sızın unıversıte olmanızı istiyoruz bizim amacımızı sektoru tekelımıze almak deil kalıtenın artması kurlardan deılde unıverstelerden zabıt cıkmasını ıstıyoruz ınsallah unıverste olursunuz rekabet artar buda ulkemız denizciligine olumlu yansır ama ulkenın tek denizcilik okulu YUKSEK DENİZCİLİK OKULU yani sizin deyiminizlke itü hakkında bıraz daha dıkkatlı konusun kımsenın bası agrımasın herkesın stajı iyi gecsin gecen YDO nun balık gununde olsaydınız emınım bana hak verırdınız

burak burak |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

adalet

Ya arkadaşlar aradaki farkı halen daha anlayamıyormusunuz?..
Bir YDO lu kardeşimizin anlatım tarzına bakın ne kadar kültürlü ve kibar.. birde malesef Tüdev li şahısların anlatım tarzına bakın.. ne kadar kaba, hakaretvari ve ne kadar salaş.. işte bunların kültür seviyeleride burdan anlaşılagelmektedir..Para vererek bir yerlere gelemezsiniz ancak kendinizi kandırırsınız ama bilgi, birikim, tecrübe ve mütevazilik adeta gerçek mutluluğa açılan bir pencere gibidirler.. Dolayısıyla siz YDO lu kardeşlere palto alacağınıza kendinize bir kitap alında kültürünüzü ve kendinizi yetiştirin..
..Güneşiniz bol Pruvanız neta olsun..

master capt |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

çok güzel geçecek eminim....

evet hakan kardeş bende eminimki bu seneki stajımız çok güzel geçecek.biz kimsenin aleyhinde yaorum yapmıoruz.sadece itülü öğrenciler tarafından söylenen saçma şeylere cvp veriyoruz.lütfen bunu kimse böle yanlış yerlere çekmesin...

TÜDEVLİ |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

staj hakkında

hakan arkadaşım birinci anlamadığın nokta kimse ydo aleyhine hiçbir şey dememiştir.konuşulan tüm sözler ydo öğrencilerinedir ve ayrıca onlara da herhangi bir hakaret edilmemiştir.lütfen daha dikkatli okuyalım ...ydo mezunu bir sürü abilerimiz vardır ama nedense hiçbiri de böle yok öss de böle yaptık yok bunu böle yaptık gibi HÜSNÜKURUNTU yapmamaktadır.burdan anlaşılan ADAMLIk böle değil yaptığın işlerle kıyaslanabilir.üzüntü verici bişey bu herkes isterki bu ülkenin insanları bu ülke için emek harcasın ama bunu istemeyenler var aramızda nedense ...

sarper |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

COK GUZEL GECECEK.

TUDEVLI OGRENCILERIN YDO ALEHINDE YAZI YAZMALARI BU SENEKI STAJLARININ
COK GUZEL GECECEGININ ISARETI OLUYOR.

HAKAN OZTOP |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

DENİZCE


KEMAL YDO ERKUT ARKADAŞIM KİMSEYE HAKARET VEYA BİR TERS SÖZ YAZMAMIŞTIR KONUŞMALARINA DİKKAT ET LAN BİRAS TERBİYESİZLEŞME
SEN GALİBA BEN ÖSS DEN 330 ÇIKARDIM AMA ÇOCUK BENİMLE AYNI OKULA NASIL GİRİYO DİYOSUNUZ AÇIKÇASI NİYE ADAM GİRER VEYA GİRMEZ AMA SİZİN BÖYLE DÜŞÜNMENİZE BEN GERİ KAFALILIK DİYORUM KISACASI BEN. SEN VE SENİN GİBİ ADAMLAR GEMİCİLİK İŞİNİ PAZARDA LİMON SATMAK GİBİ DÜŞÜNÜYOSUNUZ
GALİBA!!!!!! BEN DE DENİZCİ OLCAM VE MESLEĞİMDE EN İYİ YERE GELMEYE ÇALIŞCAM AMA SİZ BÖYLE DÜŞÜNMEYE DEVAM EDERSENİZ YERİNİZDE SAYARSINIZ
KEREM GÖKLÜ/ 25-12-2005 14:56:54

LEADER KEREM |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

isimsiz kahramana...

öncelikle sevgili sarper kardeşime bu güzel açıklamalarından dolayı teşekkür ediyorum.sıra sana gelince isimsiz kardeşim demekki sende adam değilsin.baksana dakika 1 gol 1 daha ismin ortalarda yok.şu noktaya değinmek istiyorum.kimin gemilerde boş zabitlik yaptığı apaçık ortadaır.bizim sizin kucağınazada ihityacımız yok. o kdar da düşmedik.ayrıca adamlık sıfatını sizin gibi adamız diye geçinenlerden de alacak değiliz.önümüzde uzun günler var.herşeyi görücez...

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

KEMAL EFENDİ SEN NBR YAAAAAAAA

ASLANIM CWP LARI GÖRDÜN İŞTE DAHA KONUSMAYA HAKKIN YOK GİT SEN KARADA ŞİRKETLERDE ÇALIS DENİZ HER ADAMIN HARCI DEĞİL ASLANIM GİT SEN BİR DAHA ÖSS YE GİR DOKTOR FALAN OL MADEM BU KADAR AKILLISIN KAFAYI FARKLI KULVARLRDA DEĞERLENDIRDE BU CAMİAYI KARIŞTIRMA.SANA SON KEZ SÖLÜYORUM İŞTE HENDEK İŞTE DEVE . UZAKYOL ALINDI .KAFAYI YORMA SEN ... DEDIM YA ÇOK ZEKI VE AKILLISIN ALMIŞSSIN 300 KÜSÜR PUAN MADEM AKILLI VE ZEKİSİN GİT HALKINA HİZMET EDİCEK BİR MESLEK YAP BURAYIDA KAOSA SOKMA ..............

SERCAN EKOL DENİZİCİLİK |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

ÖLÜMÜNE TÜDEV

TÜDEV Lİ OLMAK ÇOK BÜYÜK BİR AYRİCALİKTİR.BUNU HERKES BOYLE BİLSIN.AYRİCA ONLAR O KADAR PUAN ALDIDA NOLDUKİ SONUCTA BİZİM ALİCAGİMİZ EHLİYETİ ALIYOLAR.İTÜ LÜLER BUNU BOYLE BILIN BIZ SIZ HER KONUDA 2YE KATLARIZ.BİDE ALİ VARDAR COK KONUSUYON FAZLA KONUSMA YOKSA FENA OLUR ONA GORE!!!

BERK BULGAN |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

sebep

Arkadaşlar yapılan tartışmalrın hepsini boşuna yapmaktayız.her zaman kaliteli yada iyi olan çalışır rekabetin olduğu yerde bu daha iyi sonuçlar doğurmaz mı? eğer itülü arkadaşlar siz bizle aynı ölçüde değilsinz diyorlarsa neden bu ağız dalaşına girmekte ısrar ediyorlar merak konusu bırakın ozamn konuşmayı artık bıkamadınız mı herkes gerçekleri biliyo aynı hocalarla eğitim alıyoruz herkes kimin ne oldğunu biliyor ve unutmayınki öss de alınmış bir puan ne zekanın ne de adamlığın bir sembolüdür tabi bunu anlamakta önemli...

sarper ekol denizcilik |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

HAYATIN GERÇEKLERİ

SEVGİLİ TÜDEVLİ ARKADAŞLAR TÜM DENİZCİLİK CAMİASI HATTA SİZİN OKULUNU KURAN BİZİM OKUL MEZUNU FARKLI NİYETLİ ZABİT MAAŞLARINI DÜŞÜRMEKTEN BAŞKA GAYESİ OLMAYAN ARMATÖRLERİB BİLE BİZİM OKULUN KALİTESİNİ VE SAYGINLIGINI KABUL ETTİGİ HALDE SİZE DÜŞER Mİ ARKADAŞALAR BU İŞİN YORUMUNU YAPMAK BU OKULA 335 SON GİREN ADAMIN GİRİŞ PUAN BU OKULA 365 LE GİREN BİRSÜRÜ ADAM VAR.YAHU GLDÜRMEYİN BENİ YA BİZ NEDEN SİZİ MUHTAP ALIPTA KENDİMİZE RAKİP KABUL EDELİM Kİ?SİZ ÖNCE Bİ ADAM OLUN SONRA DSİPLİNİ VE GERÇEK DENİZCİ OLMAYI ÖGRENİN BİRAZDA KAFANIZI ÇALIŞTIRIN BAK O ZAMAN YDO CAMİASI BELKİ KUCAK AÇAR SİZE YOKSA O OKULDA ARMATÖRLERİN OYUNCAGI OLUP PİYASAYI DÜŞÜREN KALİTESİZ İNSAN GÜCÜ OLURSUNUZ.SAYGILARIMLA

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

nedir bu kavga?

BEN TUDEVLİ OLARAK YAPILAN YORUMLARI OKUDUM.TUDEVDEN ARKADAŞIMIZ ERKUTA YÜKLENİLDİĞİNİ GÖRDÜM.YAPILAN YORUMLARI KINIYORUM.DÜNYANIN DÖRTTE ÜÇÜ SU NEDEN BU KAVGA ANLAMIYORUM

volkan TUDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

İT ÜLERE SON SÖZÜM....

SEVGİSİZ SAYGISIZ İT ÜLÜ KARDEŞLERİM BU SİZE VE TÜM DENİZCİLİK CAMİASINA SON SÖZÜM.TÜDEV Lİ OLMAK BÜYÜK Bİ AYRICALIKTIR.BÖYLE AYAKLARININ ÜZERİNDE EMİN ADIMLARLA YÜRÜYEN BİR OKUL DOĞMAMIŞ VE DOĞMAYACAKTIR DA!!!BUNU KİMSE UNUTMASIN.

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

burak burak'a...

burak kardeşim bu güzel temennilerinden dolayı sana teşekkür ediyorum ama ne yazıkki bazı geri kafalı arkadaşlar senin gibi düşünmüyor hala tüdevi boş laflarıyla masallarıyla hikayeleriyle eleştirmeye devam ediyolar.ama biz bunlara komik birer stand-up çı gözüyle bakıoruz.senin dediğin olay olacak.zaten tüğdev üniversite olursa merkezimizin yeri büyük bi ihtimalle değişecek.şu andaki duyumlarımız öyle.ki zaten öyle olması lazım.kendine iyi bak.selametle kardeşim...

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

SEA LEADER

KEMAL YDO ERKUT ARKADAŞIM KİMSEYE HAKARET VEYA BİR TERS SÖZ YAZMAMIŞTIR KONUŞMALARINA DİKKAT ET LAN BİRAS TERBİYESİZLEŞME
SEN GALİBA BEN ÖSS DEN 330 ÇIKARDIM AMA ÇOCUK BENİMLE AYNI OKULA NASIL GİRİYO DİYOSUNUZ AÇIKÇASI NİYE ADAM GİRER VEYA GİRMEZ AMA SİZİN BÖYLE DÜŞÜNMENİZE BEN GERİ KAFALILIK DİYORUM KISACASI BEN. SEN VE SENİN GİBİ ADAMLAR GEMİCİLİK İŞİNİ PAZARDA LİMON SATMAK GİBİ DÜŞÜNÜYOSUNUZ
GALİBA BEN DE DENİZCİ OLCAM VE MESLEĞİMDE EN İYİ YERE GELMEYE ÇALIŞCAM AMA SİZ BÖYLE DÜŞÜNMEYE DEVAM EDERSENİZ YERİNİZDE SAYARSINIZ

KEREM GÖKLÜ |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

KEMEAL YDO SEN DAHA NEYİ KONUSUYORSUN

KEMAL EFENDİ SENLE LAF KAVGASI YAPMICAM ERKUT VE BIZIM GIBILERE SEN DAHA NEYIN CEVABINI VERMEYE ÇALISIYORSUN OLAN OLMUŞ BİTEN BİTMİŞ VERİLEN HAK BU SAATTEN SONRA ALINMAZ KARDES. KARDES GEÇEN GÜN GÖRDÜMDE SİZİN FAKÜLTELİ UŞAKLAR OKULA BU SOĞUK HAVADA CEKETLE GİDİYORLAR ARAMIZDA PARA TOPLAYIP SİZİN GİBİ SEÇİLMİŞ İNSANALARA BİRAZ YARDIM YAPMAK İSTİYORUZ.KABAN FALAN ALIRSINIZ .SANA SON BİR ŞEY DAHA ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ.SEN NEHABER YAAAAAAAAA

EKOLLÜ DENİZ_KURDU |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

onun için hayat masal..

kemal YDO arkadaşım. burda gayet güzel ve hoş konuşuyosun ama, bu işi ne kadar iyi yapabildiğini bilmiyorum. keşke işler burda konuşmaktan ibaret olsaydı bütün itü de okuyan arkadaşlar bayram etmişlerdi ama ne yazıkki bu mümkün deil.
siz kendinizi denizcilik konusunda deil, masal ve hikaye konusunda geliştiriyorsunuz galiba, bunun örneklerini çok ii görebiliyorus. Hayat artık sizin için bir masal olmuş, gerçekleri ayırt edemes duruma gelmişşsiniz. Sizede bu hayatınızda başarılar dilerim..

great captain |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Konuşmaya bile değmes.

öncelike itü de okuyan arkadaşlarıma sesleniyorum. ben tüdev öğrencisiyim.. Bazı yazmış olduğunuz ve yapmış olduğunuz örneklemeler hiç ilgimi çekmedi, hala ünv. tartışmasının sürmesi bence çok mantıksız.. Şimdiye kadar itü öğrencilerinin, tüdev de okuyanları hep aşşaladığını gördüm, ama bunun bundan sonra bu olayın tersinin olacağını herkes görücek. Siz geçmşie deil geleceğe bakın. bizim okul kurulalı fasla bir sene olmamasın arağmen bazı tarihi eserleri nasıl geçebileceğini sizde çok iyi görüceksiniz, ama bunu kabullenemiyorsunuz. ama ne kadar önce kabullenseniz sizin içöin daha iyi olur.(itü!ye)

Great Captain |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

siz peygambermisiniz

birader.dediklerini okudum ve bayaı bi gücüme gitti.ben denizcilik meslek lisesi mezunuyum ve öss de 325 puan yapmama rağmen meslek lisesi olduumudan hiç bi yere giremedim ama siz itülüler düz lise olduunuz için istediiniz yere girdiniz.ben en kötü ihtimalle kıbırsta burslu olarak fakülteye gidebiliodum ama ne oldu bu mesleği okuduğumdan alınmadım ve 80 küsür puanım kesildi.bir yere giremedim mecbur olarak tudeve geldim ne yapsydım .gidip limonb mu satayım?zaten göz göre göre haksılzık yapılıyor ve benim bu benim acayip kanmıma dokunuyor.ne yapayım terörist olup dağa mı çıkayım.adam mı öldüreyim bu kadar haksızlık içinde üstümüze gelmeyin.yoksa çok kötü seyler olacak.adam gibi okuyorz onada müdahale etmeyin.sejn ne dersen de ben denizcilik bilgiinde sana tur bindiririm senden daha bilgiliyim ama gel gör ki seni almıslar oraya.son söz olarak adam gibi rkut benim arkadasım ve tüdevlidir.sözlerine dikkeat et canına okurum.zaten kaybedecek bişiyim yok.umarım anlıyosundur...

tolga |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

cahit istikbal ağabeyimize...

sevgili cahit abicim bu tarafsız ve güzel yorumlarından dolayı tüm tüdev olarak sana olan memnuniyetimizi belirtmek isteriz.işte bizimde karşı olduğumuz zihniyet bu nedir bu çekememezlik ya?İT ÜLÜ arkadaşlar bizi tebrik etmeleri gerekirken gelip burda hala savaş ilan etmektedirler.dediğiniz çok doğru dünyadaki deniz oranı oldukça fazla.kime yetmicek.size bu konuda son derece katılıyor bu konuda her iki taraf arasında uzlaşma sağlayabilecek yorumlarınızı bekliyoruz.asygılarımla...

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

KEMAL YDO YA...

KEMAL KARDEŞİM SEN BENİ İYİ TANIRSIN BEN GEÇEN SENE EKOLDEYDİM.BU TARTIŞMAYA SENİNLE ORDAN BERİ DEVAM EDİYORUZ.ÖNCELİKLE SANA ŞUNU SÖLEMEK İSTERİMKİ BEN ADAM OLMA KONUSUNDA VE BU MESLEĞİ YAPABİLME KONUSUNDA SENDEN DAHA TECRÜBELİYİM.ACABA SEN BU KONUDA KENDİNE GÜVENİYORMUSUN?SEN ÖNCE BANA BU OKULA GİRMEDEN ÖNCE KAÇ DEFA GEMİYİ ÇIKTIĞINI SÖLESENE BE.SEN 6 YAŞINDA OYUNCAKLARLA OYNARKEN BEN BABANIN MAPANIN NE OLDUĞUUNU BİLİODUM.AMA SİZ ANCAK BÖLE MASALLAR VE MESAJLARLA KENDİNİZİ AVUTURSUNUZ.AMA SİZE YAKIŞIO.BENCE BÖLE YAZMAYA DEVAM EDİN.TÜRK YAZARLAR BİRLİĞİNİN İLGİSİNİ ÇEKERSİNİZDE BELKİ MASAL KİTABI FALAN ÇIKARIRSINIZ.BÖLE KONULARDA SİZ İT ÜLÜLERİN ÜSTÜNE YOK ÇÜNKÜ.BIRAKIN BU GERİ KAFALIĞI.SİZ OTURUN KENDİ İŞİNİZE BAKIN.AMA GELECEĞİNİZ PARLAK BU HİKAYELER SİZE BİRÇOK KAPIYI ARALİCAK BANA GÜVENİN.YA VARYA ÇOK KOMİK ÇOCUKLARSINIZ HA.ALEMSİNİZ A.Q

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

tüdev

sevgili ali vardal kardeşim bende tudevliyim saçma saçma seyler konusuyosun yok sizinkinde muhendis yazıyo bızımkınde makınıst ne farkeder sonuçta sende aynı işi ve aynı parayı almayacakmısın benim guzel kardesim ayrıca askerlik yapmak surunmek değildir işte sizin gibiler askerlik hakkında naca boyle surunmek olarak dusune bilirler siz geri kafalısınız ders çalışmaktan gerçekleri bilmiyosunuz sizin nekadar zorunuza gıtsede bizde 185 puan alarak sızınle aynı sertifika veya ehliyeti alıyoruz bunu kabul edin ve susun yoksa bız tudevliler susturmasını bılırız

halil atabey |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Muhataplık mı,adam olmak mı?

Haberi ilk okuduğumda aklıma, sonunda eşit şartlarda (üniversite sınavı,yerleştirme,eğitim şartları,vs.) tatlı bir rekabete gireceğimiz bir seviyede bir muhatabımız daha olacak,hayırlı olsun gibi cümleler geldi.Ancak Erkut-Tüdev rumuzlu şahsın yorumunu okuyunca bir hikayeyi sizlerle paylaşmak istedim...

Geçmiş zaman, hiç geçinemeyen bir baba ve oğlu varmış. Baba , oğlunu “ sen adam olamazsın” diyerek devamlı ikaz edermiş. Gel zaman git zaman oğlan, ülkenin veziri olmuş. Genç vezir, adamlarına babasını yanına getirmeleri için emir vermiş. Yaşlı baba , yaka paça vezir oğlunun huzuruna çıkarılmış. Kendisi ile gurur duyan vezir, “bak baba gördün mü beğenmediğin oğlun vezir oldu” demiş. Baba oğluna şöyle bir bakmış ve demiş ki ; “oğlum, ben sana vezir olamazsın demedim, adam olamazsın dedim!!!”.

Demekki bazı seviyelere üniversite olmakla ulaşılamıyormuş.Siz giyinmeyi bile beceremediğiniz üniforma konusunda gayet basit yorumlar ve yardımlar yapmayı düşünmek yerine yukarıdaki hikayeyi biraz olsun anlamaya çalışırsanız sizin için daha yararlı olur kanısındayım. Biz size üniversite olamazsınız demedik,ADAM OLAMAZSINIZ DEDİK!!! Sözüm Erkut-Tüdev ile paralel düşünenlere!!!!!

Kemal YDO |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Biz haklı çıktık.

Burada devam eden tartışmayı ilgiyle izliyorum. Taraflara söylemek isterim ki tatlı bir çekişme her zaman güzeldir, bir yarıştır, ama tadında olması kaydıyla.
TÜDEV'li dostlara söylemek istediğim bir şey var. Bu tartışma neredeyse 7-8 yıldır süregiden bir tartışma. Bu tartışma süresince zaman zaman gerek bu gibi platformlarda, gerekse çeşitli sempozyum ve konferanslarda yaptığım konuşmalarda hep Üniversite eğitimini savundum. TÜDEV de eğer denizcilik alanında Denizcilik Yüksek Okulu ayarında (Yeterlikler açısından) eğitim vermek istiyorsa, Üniversite olsun öyle versin dedim. Bugün sevinerek görüyorum ki TÜDEV'li dostlar ve DTO daki değerli üyeler bizlerin görüş noktamıza gelmişler. TÜDEV'i samimiyetle kutlarım. Fakültedeki değerli öğrenciler; üzülmeyin, kırılmayın: kendinizi yetiştirin. Denizler büyük, dünya denizlerini sizler dolaşacaksınız, bundan eminim. Dünyaya açık bir abiniz olarak bunu emin bir şekilde söylüyorum. TÜDEV ve diğer fakülteler de ilerde sizlere katılacaktır. Son olarak DTO'nun destekte tarafsız olmasını diliyorum.

Cahit İstikbal |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

ZORUNUZA MI GİTTİ?....

EVEET. NİHAYET OKLUMUZ ÜNİVERSİTE OLUYOR AMA BU DURUMU ÇEKEMEYEN Bİ KAÇ GERİ KAFALI ARKADAŞIMIZ HALA KONUŞMAYA DEVAM EDİOR.NEDİR BU YA.BANANE KARDEŞİM SENİN 337 PUANINDAN.AYRICA SENİN KAĞIDINDA MÜHENDİS YAZIOSA Bİ TARAFLARIN KEMALEMİ ERİYO.NE BÜYÜK MARİFET KAĞIDINDA MÜHENDİS YAZIOMUŞ.BIRAKIN BU LAGALUGALARI.İŞTE SİZE CEVABINIZI YÜCE DTO KURULU VERDİ.BUNUN ÜZERİNE HALA NE KONUŞUOSUNUZ YA.AZ KALDI BEKLEYİN FAKÜLTENİN FORSUNU YAKINDA GÖRÜCEZ.FOSSS DİYE SÖNECEK SİZ HİÇ MERAK ETMEYİN.TÜRKİYENİN İLK DENİZCİLİK ÜNİVERSİTESİ YANİ BU BORU DEĞİL.HA BİDE UNUTMADAN SÖLİMDE YA İZİN VERİRSENİZ KIŞIN SOĞUKTA ÜŞÜMEMENİZ İÇİN SİZE OKUL OLARAK KABAN VE MONT BAĞIŞINDA BULUNMAK İSTİYORUZ.HALA CEKETLE OKULA GELENLERİNİZ VARDA...PARDON "FAKÜLTE"YE.

ERKUT - TÜDEV |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

adam olmak??

ilk olarak ben yuksek denizcilik okulu yani itü denizcilik fakultesi ogrencisiyim burada yuksek denizciilik okulunun turkıyedekı tek denizcilik okulu oldugunu ve sektorun onde gelen kalıfıye kaptan ve muhendislerini yetisdirdigi ortadadır yarın kı balık gunundede bu bır kez daha ıspatlanacaktır. Yanlız burada kişilerin tüdevli diye önyargı ile karsılanmasını ben tasvip etmiyorum benim calıstıgım gemide 2.kaptanım tüdevliydi ve ondan cok sey ögrendim ve stajım onunla cok iyi gecti oda zaten bu gunlere gelmesınde yuksek denizcilik okulu 85 mezunu bi abimizin rolu olduugunu anlattı bana bence ilişkiler bu sekilde olmalı tüdevli ydo lu elele verip türk denizciligini en ust seviyelere tasımalı buarada insalla tudev unıversıte olur ama hakederek olur cunku hıc bır denizcilik unıverstesi bı bına ıcerısınde olamaz bence tudev ıyı bı yere sıstemı kurmalı havuzuyla sımulatoruyle uygulama yerlerıyle derslıklerıyle ve daha sonra tam anlamıyla unıverste olmak ıcın calısmalılardır o zaman herkes onların arkasında olacaktır ama su ankı durumla bıraz zor gibi gozukuyor tum abilerime ve kardeslerıme allah selamet versın tudevlilerede unıverste olma yolunda basarılar diliyorum

burak burak |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

İLHAN BİLGİ, ERTUĞRUL GÖKMEN: IP NUMARANIZ BELİRLENDİ

İlhan Bilgi ve Ertuğrul Gökmen rumuzuyla yorum gönderen okuyucularımız: Çıkışlarınız aynı IP den ve muhtemelen aynı kişi olduğunuz tesbit edildi. Yorumlarınızda yasal kuruluşlara alenen hakaret etmektesiniz. IP numaralarınız gereken soruşturma yapılması için ilgili makamlara ulaştırılacaktır. Lütfen yorumalarınızda hakaret ve küfür içeren tabirler kullanmayınız. DenizHaber platformunu temiz tutunuz.

DenizHaber |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

YDO

tüdevli arkadas bi kere daha tüdevin nasıl biyer oldugunu bize kanıtladı biz 337 puan alıomusuzda sızınle aynı sertifikayı alıomusuz 1.si sertifika ile ehliyet arasındaki farkı git iyice ogren yada YDO mezunu bi abimiz ogretsın sana gemide. 2.si senın o sertifika dedıgın yani ehlıyet demeye calıstın bızımle aynı deil olamazda zaten sen makınıst olarak unvan alırken bizim ehlıyetımızde muhendis yazıo işte bizim neden 337 puan aldıgımızı senınse neden 185 i bile zor gectigini yazdıgın sertıfıka lafı ıspatladi bu arada sen 15 ay askerlık yapıp surunurken ben ya yedek subay olcam yada 5 ay kısa donbem yapcam cunku sen makınıstsın ara elemansın ama ben YDO mezunuyum ve MÜHENDİSİM ok?

ali vardar |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

itü

ben ne itü lüyüm nede tudevli ben katüde okuyorum ama su gercegi herkes kabul etmeli bu ulkede itü denizcilik fakultesi yani Yüksek denizcilk okulu 121 yıllık tarıhıyle markalasmıstır ve su an denizcilik sektorunun en onde gelenleri bu okulun mezuunlarıdır tudeve gitmekle sadec ehlıyet alabılırsınız ve omur boyunca denizde calısmaya mahkum olan biri olursunuz ama itü mezunları ulkemızde cok iyi yerlere geliorlar ve unutulmamlıdır kı onlar o okuldan muhendis olarak cıkıorlar bende dahıl tum ogrencılerın hayallerını susleyen okul itü denizcilk fakultesidir (BU SEKTORDE) ozellıkle makına bolumu mezunları cok ıyı yerlerde calısabılmektedırler bence bu ulkemızde ki tek denizcilik okulu olan itü denizcilik fakultesine laf solerken bıraz daha dusunmek lazım

ali kuscu |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

tüdev li olmak ayrıcalıktır

bende tüdev öğrencisiyim ve tüdevden çok memnunum bazı kendini bilmez itü lülerin yaptığı açıklamalara bakıyorumda gulmekten kırılıyorum yok oraya gidenler salaktır falan diye siz itüye salak gibi 330 puan yapıpta gidiyosunuz ve aynı sertifikayı alıyosunuz bizse 185 barajını geçip gidiyoruz bunun hangisi salaklık yoruma açık bir durum... itü ye gidenleride göruyoruz ingilizce seviyeleri çook çook tudevin altındaymış bunu ben demiyorum arastırmalar bu yonde

zeynel (h.a.) abidin |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

olsun olsun

bence tudev coktan unıversite olmayı haketti mezunları ingilizce olarak iskele ve sancagın anlamını bıle bılıolar bence coktan hakettiler unıversite olsunlar hatta YÜKSEK DENİZCİLİK OKULUNU yani İTÜ denizcilik fakultesinide kapatalım ???

utku turedi |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Lütfen!!!

Lütfen genelleştirmeyelim!!! Nereden biliyorsunuz tüm TÜDEV mezunlarının kaportayı bilmediklerini lütfen insanların hakkına girmeyelim ve gereksiz dedikodu yapmayalım.Öğrencilerede kesinlikle karşı çıkma hakkınız yok eğer karşı çıkıcam diosanız gidin bu okulu kuranlara karşı çıkın!!! Bende size YETER diorum!!! Bırakın artık bu burun büyüklüğünü...

emen |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Bu işlerde Denizcilik Fakültesi'nin de hatası var

Aslında ülkemizde bir Denizcilik Üniversitesi var. Bu üniversite, yüz yılllık mazisiyle şu andaki adıyla İTÜ Denizcilik Fakültesi'dir. Ne var ki ne saygıdeğer armatörlerimiz ve onların camiaları gerçek anlamda bu okula sahip çıkmışlardır; ne de bu okulun mezunları gereksiz hiziplerden fırsat bulup ülkenin gerçek denizcilik gündemini yakalamış ve onu yönlendirebilmişlerdir. Okulun mezunlar derneğinin çabaları her şeye rağmen cılız ve yetersiz kalmıştır. Çünkü her işin başında gelen maddi güçle beslenememişlerdir. Yine de bugün ülkenin denizciliğinde bu okulun mezunları söz sahibidirler. Ancak bir yerde durmakta ve ileri gidememektedirler; işte o durdukları yerde de TÜDEV ve Denizcilik Üniversitesi gibi kurumlar getirilip önlerine konulmaktadır.
Gemisini kurtaran kaptandır elbette. İnsanların camialarına borçları vardır, bu da gemisini kurtarmış kaptanın vicdani ödevidir.
Son söz şudur: Sürüden ayrılanı kurt kapar. Organize olamayan koyun sürüsü tek bir kurt için bile kolay bir avdır.

Erhan Özerdem |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


Vakıf Üniversitesi ve Özel Üniversite kavramları farklı şeyler. Ülkemiz yasalari özel üniversiteye izin vermiyor. Ülkemizde Devlet yüksekögretim kurumları ve vakıf yüksekogretim kurumları var. ülkemizdeki denizcilik alanında ilk ve tek vakıf yüksekogretim kurumu Mersin Deniz ve Ticaret Meslekyüksekokulu'dur. Mecvu taliyle Tüdev bir kurs niteliğindedir. Özel üniversiteye donuşmesi için özel yüksekogretim kurumlarına ilişkin yeni bir yasal düzenlemeye ihtiyaç vardir. Ancak Vakıf universitesi olabilir. Keşke daha fazla yükseköğretim kurmlari acilsa da birbuçuk milyon ogrenci açikta kalmaktan kurtulsa.

Muhammed Bamyaci |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

yeter...

armatorun ucuza adam calıstırma sevdası sonucu dogan tudev ve bunun gıbı kurslar sımdıde unıversıte olmak ısteyerek tum camıayı bu zorlu gunlerde gulme krizine sokmuslardır bence unıversıte olmayı dusunceklerıne kurs olarak kalmayı yeglesınler cunku yakında kursluklarıda ellerınden alınacak bu adamlar kopruustune gıdıp kolay gelsin diyen daha lumbaragzını bılmeyen ve gemıde kaportalara kapı diyen adamlar sizce unıverste olmayı hakedıyorlar mı bu alemde tek denizcilik unıversitesi vardı o da YUKSEK DENİZCİLİK OKULUDUR tudev unıverste felan olamaz bu da bos bir hayaldir...

burak lök |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


Türk denizciliğinin ihtiyaç duyduğu kalifiye elemanların yetiştirilmesinde TÜDEV'in katılması Türk denizciliği adına büyük bi şanstır.TÜDEV'i tebrik ederim...

emree |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


denizcilik sektöründe çok faydalı olabilecek yüzlerce kalifiye insana şans tanınmazken tüdevin bu kadar kayırılmasının nedenini anlamıyorum..

|Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|

Tebrikler.

TUDEV IN UNIVERSITE OLDUKDAN SONRA ILK HEDEFININ 15 KITAPLIK BIR KUTUPHANE ACMAK OLDUGUNU OGRENDIM.
YAZDIGIM KITAPLARDAN BIRINI BAGISLARIM BENDE.
AYRICA MEZUNLARI INGILIZCE SANCAK VE ISKELE KELIMELERININ NEDEMEK ONU BILE BILIYORLAR.
BU VAKFIN OGRENCILERINE BASARILARININ DEVAMINI DILERIM.

Hakan ÇAĞRIOĞLU |Bu yoruma cevap yaz! |Bu habere yorum yaz!|


GÜNCEL Kategorisinden Diğer Başlıklar:

YORUM HATTI
kim kimdir
DenizHaber Bulten


ISTANBUL Deniz Eleman

ETİKET DENİZİ
Port Klang, Konteyner, Çarpışma, Yangın, 29 Ekim, Cumhuriyet Bayramı, Uzman, Ulaştırma, Denizcilik, Bakanlık, , Koramiral Kulakov, Muğla, Deniz, Üs Komutanlığı, Tuzla, Şehir Hatları, , El Kaide, Cebelitarık, İzmir, Çakabey, Özata Tersanesi, , Mısır, Ro-Ro-Darbe, Koç Gurubu, , Rahmi Koç, Miami, Tersane,


KONUK YAZAR

Cem Gürdeniz

Devletlerin Sürekli Dost ve Düşmanları Yoktur, Çıkarları Vardır

Bu zıtlaşmanın temeli ağırlıklı olarak denizlerle ilgili jeopolitik bir çekim merkezine odaklıydı. Türk Boğazları.

RÖPORTAJ


Farklı görüşlere tahammül göstermek erdemdir


DenizHaber.Com sitemizde “Konuşan Türkiye” nin bir göstergesi olarak, okuyucu yorumlarına yer verilmektedir.


 

DenizHaber 2002-2014 LOJITÜRK LTD. Bütün hakları saklıdır.

Denizhaber ismi, logosu ve Türk Denizciliginin Haber Sitesi sloganı tescilli markalardir. Izinsiz kullanılamaz. 

Tescil Sinifi: 16. ve 38. siniflar - T.C. Tescil No:2007/22625

Gurur Madalyası Lojitürk'ün tescilli markasıdır.

Sitede yayınlanan yazi,haber ve yorumlardan yazarları sorumludur. 

Iletisim: editor@denizhaber.com Reklam: reklam@denizhaber.com WebMaster: webmaster@denizhaber.com

DenizHaber? Logo Dizaynı Guclu Oner gucluoner@hotmail.com