DENiZHABER Türk Denizciliğinin Haber Sitesi
| RSS|Künye|Arşiv&Arama| Sitenize Ekleyin | ÜYE GİRİŞ | Reklamveren Girişi | Sitede 154 kişi var..| 08/02/2012 6:34:52


Alo Kiyi Emniyet
Alo Kiyi Emniyet
DAKSAR
DENİZHABER ANKET
ÇOK OKUNANLAR
BUGÜN BUAY BUYIL


KOLESTEROL'UN DİYETLE İLGİSİ YOKMUŞ!

amerika, usa, abd, diyet, diyetisyen, kolesterol, vitamin, sağlık, türkiye, dünya

Amerikalı diyetisyenlere göre, her gün bir yumurta yemek, kilo vermeye yardımcı oluyor.

Haberin Eklendiği Tarih-Saat: 11 Mart 2010 Perşembe 13:59

amerika, usa, abd, diyet, diyetisyen, kolesterol, vitamin, sağlık, türkiye, dünya

Kolesterol'un Diyetle İlgisi Yokmuş!

Diyet ürünleri arasına yumurta da girdi.

Nutrition and Food Science dergisinde yayımlanan araştırma, yumurta ile ilgili bilinen birçok gerçeği değiştirecek nitelikte.

Amerikalı beslenme uzmanları, kandaki kolesterol oranının, zayıflama ve diyetle ilgisi olmadığını ortaya çıkardı.

Uzmanlar, kilolarla başı dertte olanların, yüksek protein oranına sahip, D vitamini zengini yumurtayı, sıkça tüketmesi gerektiğini tavsiye ediyor.

Orta büyüklükteki bir yumurtadan alınan 80 kalori, uzun süre tok tutma özelliğine sahip.

Yumurtada bulunan B12 vitaminleri, yağ hücrelerinin yakılmasında ve yağ dokusunun vücuttan eritilerek atılmasında, hayati rol oynuyor.

Yapılan araştırma, yumurtanın birçok faydasını da ortaya çıkardı.

Zengin aminoasit karışımı içeren yumurta, özellikle çocukların sağlığı için büyük önem taşıyor.

Uzmanlara göre, yüksek antioksidan içeren yumurta, yaşa bağlı sorunlar için de iyi bir besin.

trt.net.tr

Bu Haber 980 kez okundu.
Etiketler: amerika, usa, abd, diyet, diyetisyen, kolesterol, vitamin, sağlık, türkiye, dünya,

Haberi Paylaş : Google Yahoo Facebook'ta Paylaş


YORUMLAR     Henüz yorum girilmemiş. İlk yorumu siz yapın: Yorum Ekle
Yorum Ekle

ÜLKE GÜNDEMİ Kategorisinden Diğer Başlıklar:



BOĞAZ TRAFİĞİ
İSTANBUL ÇANAKKALE
ISTANBUL Deniz Eleman

ETİKET DENİZİ
Orkan Denizcilik, Sahte İçki, Domnica Cemortan, Francesco Schettino, Costa Concordia, Schettino, ceza, costa concordia, Struma, Mavi Alay, Gençliğe Hitabe, Yıldırım, Dünya Denizcilik Zirvesi, Financial Times, Girne, Yat, Liman, Antarktika, Dünyanın yapı taşı, RMK Marine, Genel Müdür, İlhami Can Öztürk, Dominik Cumhuriyeti, gemi battı, kaçak göçmen,

Yunan Feribotu Bodrum'a böyle sığındı

Tersanedeki Yangın Amatör Kamerada

"Aztec Maiden" yüzdürüldü...

Domnica Cemortan, "Kaptan ilk terketmedi"

Demir Yerinde Tehlike Böyle Önlendi

Costa Concordia'dan Helikopter Görüntüleri

Türk Yolcu kaza anını anlattı

TK Bremen Gemisi Sökülmeye Başlandı

Lodos Bodrum ve Marmaris'i Dağıttı

Feribot Aliağa'da Böyle Karaya Çıktı


KONUK YAZAR

Kpt. Baran Altuncu

Yabancı Bayrakta Çalışanlar için SGK

Günümüz koşullarında yabancı bayrakta çalışacaklar için sigorta ile ilgili faydalı bilgiler...

RÖPORTAJ


Farklı görüşlere tahammül göstermek erdemdir


DenizHaber.Com sitemizde “Konuşan Türkiye” nin bir göstergesi olarak, okuyucu yorumlarına yer verilmektedir.


DenizHaber™ © 2002-2009 LOJİTÜRK™ LTD. Bütün hakları saklıdır.

DenizHaber™ ismi, logosu ve "Türk Denizciliğinin Haber Sitesi" sloganı LOJİTÜRK™'ün tescilli markasıdır. İzinsiz kullanımlar yasal takibatı gerektirir.

Tescil Sınıfı: 16. ve 38. sınıflar - T.C. Tescil No:2007/22625

Gurur Madalyası™ Lojitürk'ün tescilli markasıdır.

Sitede yayınlanan yazı haber ve yorumlardan yazarları sorumludur. Ajanslardan alınan haberlerin yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması, ilgili ajansların bu yöndeki politikasına bağlı olarak önceden yazılı izin gerektirir. Sitemizde yayınlanan diğer haberler ise, kaynak gösterilmek ve sitemizin ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.

İletişim: editor@denizhaber.com Reklam: reklam@denizhaber.com WebMaster: webmaster@denizhaber.com

DenizHaber™ Logo Dizaynı Güçlü Öner Tarafından yapılmıştır. gucluoner@hotmail.com